Studiu privind notorietatea mărcii Becks

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere: 3
Capitolul I: Analiza Pieţei 4
Capitolul II: Configurarea Produsului 5
Capitolul III: Chestionarul de Ancheta: 6
3.1-Obiectivele Studiului 6
3.2-Chestionarul 7
3.3-Analiza chestionarului 13
Concluzii 17
Bibliografie 18
Anexe 19


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Este o cercetare de marketing, realizată în scopul si urmărirea notorietăţii mărcii Beck’s. Folosind metoda chestionarului încercăm să vedem care este aceasta.
Berea a apărut acum cca. 6000 de ani. Vine cel mai probabil de la pâine care s-a udat și a început să fermenteze, de unde a apărut procesul de fermentare.
Această descoperire a avut loc de mai multe ori în istoria omenirii, astfel că nu se poate ști sigur, unde a fermentat la început berea.
Cele mai vechi urme de bere, care provin din anii 3500-2900 î.Hr., au fost descoperite de curând în Tepe, Mesopotamia (astăzi în Iranul de vest).
Unii cercetători studiind un număr mare de texte antice, cât și texte târzii au ajuns la concluzia că în antichitate exista o legătură strânsă între coacerea cerealelor și fabricarea berii. Coacerea cerealelor este până in zilele noastre un moment important în fabricarea berii.
Se pare că berea era asemănătoare unei grăsimi groase de culoare întunecată, fără să conțină o cantitate mare de alcool, însă foarte hrănitoare. Datorită gustului deosebit, ea ocupa un loc important in dieta oamenilor din acea vreme.
În zilele noastre, pentru ușurarea procesului semințele se pun la uscat, astfel încât se obține malțul. Malțul se fierbe, se strecoară și se adaugă drojdie. Potrivit rețetei tradiționale, pentru obținerea unei drojdii naturale se prepară un aluat din făină de grâu, iar aluatul se punea la copt până când mijlocul se întărea. După care, bucățile din aluatul copt se puneau într-un decoct de malț pentru pregătirea berii.
Capitolul I: Analiza Pieţei
În anul 2010 contextul economic instabil a determinat o scădere a pieţei berii cu 3,5% faţă de anul precedent, atingând un volum total de 17 milioane de hectolitri. În ultimii doi ani piaţa berii a înregistrat o contracţie de 16% faţă de anul 2008, an în care volumul vânzărilor de bere a atins o cotă maximă de 20,2 milioane hectolitri.
InBev este o companie belgiană din industria berii, parte a concernului multinațional Anheuser-Busch InBev. Compania este al doilea producător de bere din lume și deține mărcile Stella Artois, Skol, Beck's și Brahma. 
Compania are sediul la Leuven, Belgia și a avut o producție de 273,9 millioane hectolitri în 2007.
Cifra de afaceri în 2007 a fost de 14,4 miliarde Euro.
În 2009, InBev România deține două fabrici de bere, la Ploiești și Blaj, are peste 750 angajați și o rețea de distribuție națională. Prezentă de 15 ani pe piață, InBev România produce mărcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau și Noroc și importă specialitățile belgiene Leffe și Hoegaarden.
Berea este o băutură alcoolică obținută din 4 produse naturale: drojdia de bere, malț, hamei și apă. Aceasta are aproximativ 5% alcool; așa-numita bere fără alcool are între 0 și 0,5% alcool.
Temperatura de băut perfectă a berii se află între 6 și 8 °C.
De obicei energia berii provine din grâne, dar poate să vină și din energia cartofilor sau a mazării. Se poate spune că și japoneza Sake se poate încadra în definiția berii. În Rusia, berea se încadrează oficial la categoria băuturilor non-alcoolice.
Categorii de bere:
- bere neagră filtrată sau nefiltrată
- bere fără alcool
- bere blondă pasteurizată sau nepasteurizată
- bere blondă superioară
- cremă de bere
- bere brună
- bere cu lămâie


Fisiere în arhivă (1):

  • Studiu Privind Notorietatea Marcii Becks.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!