Studiu privind notorietatea mărcii Becks

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 2056
Mărime: 784.05KB (arhivat)
Publicat de: Eugenia Achim
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. Introducere: 3
  2. Capitolul I: Analiza Pieţei 4
  3. Capitolul II: Configurarea Produsului 5
  4. Capitolul III: Chestionarul de Ancheta: 6
  5. 3.1-Obiectivele Studiului 6
  6. 3.2-Chestionarul 7
  7. 3.3-Analiza chestionarului 13
  8. Concluzii 17
  9. Bibliografie 18
  10. Anexe 19

Extras din proiect

Introducere

Este o cercetare de marketing, realizată în scopul si urmărirea notorietăţii mărcii Beck’s. Folosind metoda chestionarului încercăm să vedem care este aceasta.

Berea a apărut acum cca. 6000 de ani. Vine cel mai probabil de la pâine care s-a udat și a început să fermenteze, de unde a apărut procesul de fermentare.

Această descoperire a avut loc de mai multe ori în istoria omenirii, astfel că nu se poate ști sigur, unde a fermentat la început berea.

Cele mai vechi urme de bere, care provin din anii 3500-2900 î.Hr., au fost descoperite de curând în Tepe, Mesopotamia (astăzi în Iranul de vest).

Unii cercetători studiind un număr mare de texte antice, cât și texte târzii au ajuns la concluzia că în antichitate exista o legătură strânsă între coacerea cerealelor și fabricarea berii. Coacerea cerealelor este până in zilele noastre un moment important în fabricarea berii.

Se pare că berea era asemănătoare unei grăsimi groase de culoare întunecată, fără să conțină o cantitate mare de alcool, însă foarte hrănitoare. Datorită gustului deosebit, ea ocupa un loc important in dieta oamenilor din acea vreme.

În zilele noastre, pentru ușurarea procesului semințele se pun la uscat, astfel încât se obține malțul. Malțul se fierbe, se strecoară și se adaugă drojdie. Potrivit rețetei tradiționale, pentru obținerea unei drojdii naturale se prepară un aluat din făină de grâu, iar aluatul se punea la copt până când mijlocul se întărea. După care, bucățile din aluatul copt se puneau într-un decoct de malț pentru pregătirea berii.

Capitolul I: Analiza Pieţei

În anul 2010 contextul economic instabil a determinat o scădere a pieţei berii cu 3,5% faţă de anul precedent, atingând un volum total de 17 milioane de hectolitri. În ultimii doi ani piaţa berii a înregistrat o contracţie de 16% faţă de anul 2008, an în care volumul vânzărilor de bere a atins o cotă maximă de 20,2 milioane hectolitri.

InBev este o companie belgiană din industria berii, parte a concernului multinațional Anheuser-Busch InBev. Compania este al doilea producător de bere din lume și deține mărcile Stella Artois, Skol, Beck's și Brahma.

Compania are sediul la Leuven, Belgia și a avut o producție de 273,9 millioane hectolitri în 2007.

Cifra de afaceri în 2007 a fost de 14,4 miliarde Euro.

În 2009, InBev România deține două fabrici de bere, la Ploiești și Blaj, are peste 750 angajați și o rețea de distribuție națională. Prezentă de 15 ani pe piață, InBev România produce mărcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau și Noroc și importă specialitățile belgiene Leffe și Hoegaarden.

Berea este o băutură alcoolică obținută din 4 produse naturale: drojdia de bere, malț, hamei și apă. Aceasta are aproximativ 5% alcool; așa-numita bere fără alcool are între 0 și 0,5% alcool.

Temperatura de băut perfectă a berii se află între 6 și 8 °C.

De obicei energia berii provine din grâne, dar poate să vină și din energia cartofilor sau a mazării. Se poate spune că și japoneza Sake se poate încadra în definiția berii. În Rusia, berea se încadrează oficial la categoria băuturilor non-alcoolice.

Categorii de bere:

- bere neagră filtrată sau nefiltrată

- bere fără alcool

- bere blondă pasteurizată sau nepasteurizată

- bere blondă superioară

- cremă de bere

- bere brună

- bere cu lămâie

Preview document

Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 1
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 2
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 3
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 4
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 5
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 6
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 7
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 8
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 9
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 10
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 11
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 12
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 13
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 14
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 15
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 16
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 17
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 18
Studiu privind notorietatea mărcii Becks - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Studiu Privind Notorietatea Marcii Becks.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza activității de marketing a firmei SC Altex SA

1. Scurt istoric al S.C. Altex Impex S.R.L Altex Impex S.R.L. este o societate comercială înfiinţată în 1992 sub forma unei societăţi cu...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?