Cuprins
- Cuprins.1
- Rezumat 2
- Fişă de identificare.4
- Cap. 1. Analiza pieţei 5
- 1.1. Identificarea pieţei 5
- 1.2. Profil consumatori 9
- 1.3. Segmentarea pieţei 10
- 1.4. Piaţa ţintă 11
- Cap.2. Configurarea produsului 13
- 2.1. Atribute 14
- 2.2. Sistemul de susţinere 16
- 2.3. Linia de produse 20
- 2.4. Diferenţierea şi poziţionarea mărcii.23
- Cap.3. Configurarea preţului 24
- 3.1. Factorii care influenţează preţul 24
- 3.2. Strategia de preţ 28
- 3.3. Nivelul preţului 28
- Cap.4. Configurarea promovării 30
- 4.1. Reclama 30
- 4.2. Promovarea vânzărilor 36
- 4.3. Relaţii publice 39
- Cap.5. Configurarea distribuţiei 41
- 5.1. Extinderea teritorială a distribuţiei 41
- 5.2. Intensitatea reţelei de distribuţie şi structura canalelor 42
- Bibliografie 44
- Anexe
Extras din proiect
Rezumat
Societatea comercială a fost înfiinţată în luna septembrie 2002, cu un capital social de 300.000€ şi 30 de angajaţi. Este înmatriculată la Registrul Comerţului Iaşi cu certificatul de înmatriculare JOI/173/2002, având ca directori generali pe Soroceanu Robert şi administrator Atanase Bianca-Elena. Colectivul este constituit dintr-o echipă cu oameni specializaţi şi profesionişti. În prezent, principalii acţionari sunt: Romanian Sportsware 42.5%, Pool&Billiard Ltd. 37.5%, Societe Generale Romania 8.7%, alţi acţionari 11.3%.
Societatea îşi desfaşoară activitatea în Strada Unirii, numărul 22, Iaşi.
Suma investită este de 120.000€ obţinută din : surse proprii - 50%, împrumut la Banca Româna de Dezvoltare - 30% şi sponsorizări ale firmei General Electric, S.U.A. Amortizarea investiţiei este plănuită pe o perioadă de cel mult 5 ani.
Firma noastră oferă o gamă variată de accesorii în domeniul biliardului care să permită satisfacţia garantată: tacuri, mese, bile, cretă, suporturi, cutii.
De aceea firma Qworld şi-a propus să lanseze o noua gamă de produse care să ajungă la toate categoriile de utilizatori. Ne-am orientat în acest sens, spre categoria de utilizatori ocazionali, în special, a celor care preferă o distracţie sănătoasă şi antrenantă, care înglobează în acelaşi timp şi o provocare atractivă.
Scopul principal de activitate îl constitue producerea şi comercializarea de tacuri de biliard, precum şi a diferitor accesorii.
Ce ne propunem
• Vrem să dezvoltăm EDUCAŢIA prin JOC accesibilă tuturor;
• Vrem să stimulăm viziunea creativă în rândul tinerilor şi adulţilor, în special a celor care doresc atingerea performanţelor ridicate;
• Vrem să dezvoltăm o comunicare non-verbală;
• Vrem sa oferim posibilitatea utilizatorilor de a se bucura de plăcerea jocului, odată cu satisfacţia victoriei.
Cui ne adresăm
Produsul nostru se adresează atât tinerilor cât şi adulţilor, pasionaţi de jocurile sportive care locuiesc pe teritoriul României, cu un venit de peste 400RON , cu o vârstă cuprinsă între 16 şi 55 de ani, extrovertiţi, cu un comportament stabil, lipsit de agresivitate, amatori, pragmatici, care tind spre un prestigiu, calitate oferită de produsele noastre.
Obiective
• dezvoltarea creativităţii exprimată prin viziunea jocului;
• realizarea corelării între joc şi comunicare;
• creşterea progresivă a cotei de piaţă, estimate pentru primul an la 15% şi extinderea reţelei de distribuţie la nivel naţional.
Produsele firmei sunt distribuite prin magazinele proprii din principalele municipii, din România (Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov). Promovarea se va realiza prin intermediul site-ului, a reclamelor apărute în presa scrisă, mai exact în revistele de specialitate, afişe în magazinele specializate şi prin intermediul radio-ului şi televizorului.
S.C. S.R.L.
Fişă de identificare:
S.C. S.R.L.
Strada Unirii, nr. 22, Iaşi
Nr. înregistrare în Registrul Comerţului: JOI/173/2002
Cont: 835673001 B.C.R.
Director general: Soroceanu Robert
Site: www.Qworld.ro
Tel: 0232.325.447
0788.844.226
Capitolul 1:
1.1. Identificarea pieţei
Biliardul a aparut cu sute de ani in urma ca o dorinţă de a practica o variantă miniaturizată a cricket-ului in spaţii interioare. Iarba a fost asimilată cu postavul verde, dimensiunile s-au micşorat considerabil, concentrând într-un spaţiu redus universul unei noi pasiuni ce a captivat generaţii după generaţii. Mereu este redescoperit şi jucat cu mare plăcere.
Pentru mulţi plăcerea s-a transformat în pasiune şi a devenit o "necesitate" petrecerea a câteva ore relaxante în preajma mesei de biliard. Satisfacţiile oferite sunt deosebite, pe lângă relaxare şi distracţie, într-un timp scurt devine evident cum prin exerciţiu şi concentrare se pot obţine performanţe ce oferă jocului o mai mare spectaculozitate, lucru ce îndeamna la aprofundare.
Piaţa de referinţă a tacurilor de biliard este o componentă a pieţei de bunuri şi servicii.
Din punct de vedere al situaţiei geografice, aria pieţei de referinţă – tacurile de biliard coincide cu suprafaţa României, iar perioada de referinţă este semestrul II al anului 2005.
Principalii agenţi care influenţează această piaţă sunt cumpărătorii produsului de referinţă– tacul de biliard. Firma noastră acţionează pe piaţa ţinând cont de caracteristicile acesteia şi de preferinţele consumatorului.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Anexe1.doc
- catalog1.doc
- Proiect tac de biliard.doc