Tac de Biliard

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 59 în total
Cuvinte : 14374
Mărime: 761.26KB (arhivat)
Publicat de: Carmen N.
Puncte necesare: 8
Feaa, anul 2, marketing

Cuprins

  1. Cuprins.1
  2. Rezumat 2
  3. Fişă de identificare.4
  4. Cap. 1. Analiza pieţei 5
  5. 1.1. Identificarea pieţei 5
  6. 1.2. Profil consumatori 9
  7. 1.3. Segmentarea pieţei 10
  8. 1.4. Piaţa ţintă 11
  9. Cap.2. Configurarea produsului 13
  10. 2.1. Atribute 14
  11. 2.2. Sistemul de susţinere 16
  12. 2.3. Linia de produse 20
  13. 2.4. Diferenţierea şi poziţionarea mărcii.23
  14. Cap.3. Configurarea preţului 24
  15. 3.1. Factorii care influenţează preţul 24
  16. 3.2. Strategia de preţ 28
  17. 3.3. Nivelul preţului 28
  18. Cap.4. Configurarea promovării 30
  19. 4.1. Reclama 30
  20. 4.2. Promovarea vânzărilor 36
  21. 4.3. Relaţii publice 39
  22. Cap.5. Configurarea distribuţiei 41
  23. 5.1. Extinderea teritorială a distribuţiei 41
  24. 5.2. Intensitatea reţelei de distribuţie şi structura canalelor 42
  25. Bibliografie 44
  26. Anexe

Extras din proiect

Rezumat

Societatea comercială a fost înfiinţată în luna septembrie 2002, cu un capital social de 300.000€ şi 30 de angajaţi. Este înmatriculată la Registrul Comerţului Iaşi cu certificatul de înmatriculare JOI/173/2002, având ca directori generali pe Soroceanu Robert şi administrator Atanase Bianca-Elena. Colectivul este constituit dintr-o echipă cu oameni specializaţi şi profesionişti. În prezent, principalii acţionari sunt: Romanian Sportsware 42.5%, Pool&Billiard Ltd. 37.5%, Societe Generale Romania 8.7%, alţi acţionari 11.3%.

Societatea îşi desfaşoară activitatea în Strada Unirii, numărul 22, Iaşi.

Suma investită este de 120.000€ obţinută din : surse proprii - 50%, împrumut la Banca Româna de Dezvoltare - 30% şi sponsorizări ale firmei General Electric, S.U.A. Amortizarea investiţiei este plănuită pe o perioadă de cel mult 5 ani.

Firma noastră oferă o gamă variată de accesorii în domeniul biliardului care să permită satisfacţia garantată: tacuri, mese, bile, cretă, suporturi, cutii.

De aceea firma Qworld şi-a propus să lanseze o noua gamă de produse care să ajungă la toate categoriile de utilizatori. Ne-am orientat în acest sens, spre categoria de utilizatori ocazionali, în special, a celor care preferă o distracţie sănătoasă şi antrenantă, care înglobează în acelaşi timp şi o provocare atractivă.

Scopul principal de activitate îl constitue producerea şi comercializarea de tacuri de biliard, precum şi a diferitor accesorii.

Ce ne propunem

• Vrem să dezvoltăm EDUCAŢIA prin JOC accesibilă tuturor;

• Vrem să stimulăm viziunea creativă în rândul tinerilor şi adulţilor, în special a celor care doresc atingerea performanţelor ridicate;

• Vrem să dezvoltăm o comunicare non-verbală;

• Vrem sa oferim posibilitatea utilizatorilor de a se bucura de plăcerea jocului, odată cu satisfacţia victoriei.

Cui ne adresăm

Produsul nostru se adresează atât tinerilor cât şi adulţilor, pasionaţi de jocurile sportive care locuiesc pe teritoriul României, cu un venit de peste 400RON , cu o vârstă cuprinsă între 16 şi 55 de ani, extrovertiţi, cu un comportament stabil, lipsit de agresivitate, amatori, pragmatici, care tind spre un prestigiu, calitate oferită de produsele noastre.

Obiective

• dezvoltarea creativităţii exprimată prin viziunea jocului;

• realizarea corelării între joc şi comunicare;

• creşterea progresivă a cotei de piaţă, estimate pentru primul an la 15% şi extinderea reţelei de distribuţie la nivel naţional.

Produsele firmei sunt distribuite prin magazinele proprii din principalele municipii, din România (Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov). Promovarea se va realiza prin intermediul site-ului, a reclamelor apărute în presa scrisă, mai exact în revistele de specialitate, afişe în magazinele specializate şi prin intermediul radio-ului şi televizorului.

S.C. S.R.L.

Fişă de identificare:

S.C. S.R.L.

Strada Unirii, nr. 22, Iaşi

Nr. înregistrare în Registrul Comerţului: JOI/173/2002

Cont: 835673001 B.C.R.

Director general: Soroceanu Robert

Site: www.Qworld.ro

Tel: 0232.325.447

0788.844.226

Capitolul 1:

1.1. Identificarea pieţei

Biliardul a aparut cu sute de ani in urma ca o dorinţă de a practica o variantă miniaturizată a cricket-ului in spaţii interioare. Iarba a fost asimilată cu postavul verde, dimensiunile s-au micşorat considerabil, concentrând într-un spaţiu redus universul unei noi pasiuni ce a captivat generaţii după generaţii. Mereu este redescoperit şi jucat cu mare plăcere.

Pentru mulţi plăcerea s-a transformat în pasiune şi a devenit o "necesitate" petrecerea a câteva ore relaxante în preajma mesei de biliard. Satisfacţiile oferite sunt deosebite, pe lângă relaxare şi distracţie, într-un timp scurt devine evident cum prin exerciţiu şi concentrare se pot obţine performanţe ce oferă jocului o mai mare spectaculozitate, lucru ce îndeamna la aprofundare.

Piaţa de referinţă a tacurilor de biliard este o componentă a pieţei de bunuri şi servicii.

Din punct de vedere al situaţiei geografice, aria pieţei de referinţă – tacurile de biliard coincide cu suprafaţa României, iar perioada de referinţă este semestrul II al anului 2005.

Principalii agenţi care influenţează această piaţă sunt cumpărătorii produsului de referinţă– tacul de biliard. Firma noastră acţionează pe piaţa ţinând cont de caracteristicile acesteia şi de preferinţele consumatorului.

Preview document

Tac de Biliard - Pagina 1
Tac de Biliard - Pagina 2
Tac de Biliard - Pagina 3
Tac de Biliard - Pagina 4
Tac de Biliard - Pagina 5
Tac de Biliard - Pagina 6
Tac de Biliard - Pagina 7
Tac de Biliard - Pagina 8
Tac de Biliard - Pagina 9
Tac de Biliard - Pagina 10
Tac de Biliard - Pagina 11
Tac de Biliard - Pagina 12
Tac de Biliard - Pagina 13
Tac de Biliard - Pagina 14
Tac de Biliard - Pagina 15
Tac de Biliard - Pagina 16
Tac de Biliard - Pagina 17
Tac de Biliard - Pagina 18
Tac de Biliard - Pagina 19
Tac de Biliard - Pagina 20
Tac de Biliard - Pagina 21
Tac de Biliard - Pagina 22
Tac de Biliard - Pagina 23
Tac de Biliard - Pagina 24
Tac de Biliard - Pagina 25
Tac de Biliard - Pagina 26
Tac de Biliard - Pagina 27
Tac de Biliard - Pagina 28
Tac de Biliard - Pagina 29
Tac de Biliard - Pagina 30
Tac de Biliard - Pagina 31
Tac de Biliard - Pagina 32
Tac de Biliard - Pagina 33
Tac de Biliard - Pagina 34
Tac de Biliard - Pagina 35
Tac de Biliard - Pagina 36
Tac de Biliard - Pagina 37
Tac de Biliard - Pagina 38
Tac de Biliard - Pagina 39
Tac de Biliard - Pagina 40
Tac de Biliard - Pagina 41
Tac de Biliard - Pagina 42
Tac de Biliard - Pagina 43
Tac de Biliard - Pagina 44
Tac de Biliard - Pagina 45
Tac de Biliard - Pagina 46
Tac de Biliard - Pagina 47
Tac de Biliard - Pagina 48
Tac de Biliard - Pagina 49
Tac de Biliard - Pagina 50
Tac de Biliard - Pagina 51
Tac de Biliard - Pagina 52
Tac de Biliard - Pagina 53
Tac de Biliard - Pagina 54
Tac de Biliard - Pagina 55
Tac de Biliard - Pagina 56
Tac de Biliard - Pagina 57
Tac de Biliard - Pagina 58
Tac de Biliard - Pagina 59

Conținut arhivă zip

  • Anexe1.doc
  • catalog1.doc
  • Proiect tac de biliard.doc

Te-ar putea interesa și

Instalații și echipamente pentru bar sportiv

1.Introducere Intr-un bar sportiv te atrage atmosfera. E placut sa te afli intr-un loc unde toata lumea se simte bine, unde simti ca invingi...

Instalații și echipamente pentru prepararea băuturilor într-un bar sportiv

1.Introducere Dacă sunt persoane pasionate, să zicem, de fotbal şi se apropie un meci decisiv pe care doresc să-l trăiască la intensităţi maxime,...

Planificarea necesarului de resurse umane

ARGUMENT În lucrările de specialitate, cit și în discuțiile de fiecare zi,managerii,experții în management și chiar cei care nu au un contact...

Cretă pentru Biliard

Cap. I. ANALIZA PIEŢEI I. 1. IDENTIFICAREA PIEŢEI S.C. SPORTEXIM S.A. are o bogată experienţă în producerea şi comercializarea accesoriilor de...

Apache Club - Moldova Mall Iași

Cap.1:Prezentarea serviciului (date despre firmă, domeniul de activitate, tipul de serviciu, descrierea serviciului) Locurile preferate ale...

Ai nevoie de altceva?