Tehnici de comerț - Pate

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 5452
Mărime: 637.17KB (arhivat)
Publicat de: George Boboc
Puncte necesare: 9

Extras din proiect

Rezumat executiv

Scurt istoric

Pateul este hrana, ambalată obişnuit şi închisă solid într-o conservă, făcută din metal, asemănător aluminiului sau tablei subţire şi sterilizat prin încălzire, că să se poată păstra calităţile sale gustoase pentru o perioadă de timp mai lungă. Principiul să se producă hrana conservată este deschis în 1804 din francezul Nicola Apert. În anul 1795, Napoleon Bonaparte ridică armata de 600 000 de persoane la război cu ruşii.

Singurul mod de hrănire a armatei, a fost ca fiecare dintre soldaţii săi, să poarte cantitatea necesară de hrană pentru satisfacerea necesităţilor sale. El a fost primul, care a pus problema despre asta. El propune premiu de 12 000 de franci fiecărui, care deschide o metodă nouă, efectivă de conservare a hranei. Nicola Apert, un cofetar francez descoperă, că aplicarea unei temperaturii ridicate asupra hranei, când ea este pusă într-un vas sigilat, păstrează calităţile alimentare pentru lung timp.

Dupa 15 ani de experimente, el pune hrana în cutii de tablă, şi dupa prelucrarea termică reuseşte să descopere metoda căutată de Napoleon. Guvernul francez premiază eforturile lui, la 30 ianuarie 1810, în care conserva, modul şi procesul conservării sunt descoperite.

Descrierea firmei

Firma Moldovița Food este o firmă de pate de porc și pui, cu o capacitate de producţie şi de comercializare ridicată, datorită produselor alimentare nelipsite de pe orice piață. Acest proiect va descrie activitatea de export a produselor firmei, pe o ţară din Uniunea Europeană deoarece s-a dorit o tranzacţie mai uşoară din punct de vedere al costurilor şi taxelor de export în comparaţie cu cele din afara cadrului UE.

Asigurarea calității produselor Moldovița Food reprezintă principala preocupare a întregii echipe și este unul dintre factorii determinanți ai succesului. Ne preocupă continuu satisfacția consumatorilor și clienților noștri și dorim să le oferim produse și servicii de înaltă calitate care să sporească reputația mărcilor.

Compania este reprezentată în România prin mărcile ,, Gusto Food,, și ,, Flory Food,,.

Materia prima pentru obținerea pateurilor o constituie ficatul de porc, carnea de porc, carnea de pui, grăsimea animală și grasimea vegetală, șoriciul, iar ca ingrediente se adaugă ceapa, sare, zahăr, amidon de porumb, făina de grau și diferite condimente.

Calitatea și siguranța produselor este și rezultatul implementării standardelor de management al calității și siguranței alimentului: SR EN ISO 9001:2008 și SR EN ISO 22000:2005 și a unui pachet complet de reguli de igienă și bună practică. Misiunea noastră este să continuăm tradiția de a oferi produse gustoase și hrănitoare. Ne dorim să fim alături de consumatorii noștri zi de zi, prin produse inovatoare care să le aducă echilibrul necesar stilului de viață dinamic.

Moldovița Food va deveni cea mai mare companie românească de produse alimentare la nivel național și un reputat lider în stil de viață echilibrat.

Angajații sunt primii vizați, ei sunt cei care au cea mai mare contribuție la dezvoltarea companiei, cei care dețin “rețeta succesului”: prin conștientizarea acestora și alinierea gândirii lor la nivelul valorilor brandului, compania se poate extinde și dezvolta către noi teritorii.

În cadrul Moldovița Food putem să ne adaptăm mijloacele de producție astfel încât să putem îndeplini nevoile clientului în ceea ce privește calitatea, ambalajul sau etichetarea.

Capacitatea firmei pentru export este de minimum 10 milioane bucăți/an.

Piața țintă

Bulgaria este o țară europeană situată în Peninsula Balcanică. Din 1997 țara s-a aflat pe traiectoria revenirii, prin creșterea PIB-ului la o rată de 4-5%. Acum, Bulgaria este o democrație parlamentară organizată ca republică constituțională unitară. S-a integrat în Uniunea Europeană în 2007, iar în NATO în 2004.

Conform datelor oficiale emise de FMI, Bulgaria are un PIB pe cap de locuitor ajustat cu puterea de cumpărare mai mare decât al țării noastre. Acest indicator economic a crescut la vecinii noștri, în medie cu 7,4%, între 2000 și 2010.

Preview document

Tehnici de comerț - Pate - Pagina 1
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 2
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 3
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 4
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 5
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 6
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 7
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 8
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 9
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 10
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 11
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 12
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 13
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 14
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 15
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 16
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 17
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 18
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 19
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 20
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 21
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 22
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 23
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 24
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 25
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 26
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 27
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 28
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 29
Tehnici de comerț - Pate - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Comert - Pate.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Prezentare SC Tabco Campofrio SA

PROGRAMUL MEU IN CADRUL FIRMEI SC TABCO CAMPOFRIO SA Principala ocupatie a fost de prezentare si promovare a imagini firmei si a produselor care...

Studiu de piață - preț, produs, distribuție

I.CONSUMUL, CEREREA SI COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI Activitatea de marketing are drept cadru principal de referinta piata. Aici se finalizeaza...

Fundamentarea strategiei de piață a SC Tabco Campofrio SA Tulcea

CAPITOLUL 1 STRATEGIA DE PIATA ÎN ACTIVITATEA DE MARKETING. 1.1. ETAPE ÎN EVOLUTIA CONCEPTULUI DE STRATEGIE DE PIATA. Grecii din perioada antica...

Leasingul și Instituțiile Bancare

Capitolul 1 Aspecte privind leasingul la BRD BRD a fost înfiinţată prin hotărâre de guvern în decembrie 1990 şi înmatriculată în februarie 1991 ca...

Studiu de fezabilitate - firmă de producție și comercializare a produselor din carne SC Tabco Campofrio SA

Capitolul I Descrierea generala a afacerii 1 1 Descrierea afacerii in care se doreste sa se intre S C Tabco Campofrio S A este înfiinţată în anul...

Geografia Transporturilor

Cp1:I.Rolul Fct esentiala a transp consta in a permite oamenilor in activitatile lor sa nu considere spatiul o restrictive.transp=ramura...

Ai nevoie de altceva?