Tehnici de Comunicare - Sensiblu

Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea generaa a magazinului - SensiBlu
Sensiblu este cea mai mare retea de farmacii sub acelasi brand din Romania, fiind singura cu acoperire nationala. Prezenta in toate localitatile de peste 50.000 de locuitori, reteaua numara peste 210 de farmacii. Prima farmacie Sensiblu a fost deschisa in 1997 si a introdus in Romania conceptul de farmacie deschisa dedicata sanatatii si frumusetii: health and beauty pharmacy. 
De peste 10 ani, inovatia a fost motorul dezvoltarii companiei, din dorinta de a le oferi clientilor cele mai bune produse si servicii. Sensiblu sunt primii care au introdus sistemul de fidelizare a clientilor in farmacii, primii care au atins 100, respectiv 200 de farmacii, primii care au atras un milion de clienti fideli (carduri de fidelitate active), primii care au dezvoltat un brand propriu dermocosmetic, si lista poate continua. 
Sensiblu este unul dintre cele mai valoroase branduri din Romania: in 2005 ocupa locul 5 in topul celor mai valoroase branduri romanesti, iar in 2006 i s-a decernat titlul de Superbrand in Romania.
Misiunea companiei este aceea de a contribui alaturi de partenerii lor la cresterea calitatii vietii oamenilor, printr-o gama larga de produse, prin servicii si sfaturi profesioniste, intr-un mod placut si accesibil.
Cei de la Sensiblu si-au propus sa fie permanent un model de referinta in domeniul frumusetii si al sanatatii, prima optiune a clientilor si a partenerilor, precum si angajatorul preferat de catre profesionisti, crescand continuu valoarea companiei.
Valorile Sensiblu
Obiectivul principal al Sensiblu este acela de a oferi clientilor servicii de cea mai inalta calitate si de a trata cu respect drepturile individuale ale acestora. De aceea, au incercat sa cultive o relatie constanta cu clientii, astfel incat sa poata raspunde in cel mai bun mod cerintelor lor si chiar sa le anticipeze dorintele.
Responsabilitate 
In cadrul companiei se doreste sa se atinga standarde inalte de performanta si responsabilitate in activitatea desfasurata, iar principiile si valorile sunt aplicate atat in relatia cu clientii cat si in cea cu partenerii de afaceri. Se acorda autonomie si putere de decizie angajatilor, dezvoltandu-se spiritul de echipa si flexibilitate in toate activitatile.
Performanta 
Scopul Sensiblu este acela de a crea o companie valoroasa, iar prin aceasta actiune se doreste cresterea si dezvoltarea, pentru a crea noi oportunitati de angajare, precum si de a minimiza riscurile atat pentru investitori, cat si pentru angajatii companiei.
Calitatea 
Sensiblu isi concentreaza eforturile spre cresterea continua a calitatii serviciilor pe care le ofera clientilor si pacientilor companiei, ridicand standardele de calitate si performanta pe piata farmaceutica romaneasca.
Creativitatea 
Creativitatea necesita inovare in tot ceea ce se intreprinde. Chiar daca schimbarea nu este un proces usor, si poate implica disconfortul de a ne misca in zone neumblate, eforturile de pionierat sunt intotdeauna rasplatite de satisfactia clientilor si a pacientilor. 
Implicarea in comunitate 
Conducerea Sensiblu doreste sa pastreze standarde etice si sociale inalte in relatia companiei cu comunitatea de afaceri, societatea civila si autoritatile. Astfel, se vor dezvolta in continuare parteneriate public-private in toate zonele sociale unde contributia Sensiblu este necesara, considerand ca dialogul, cooperarea si concilierea sunt cele mai bune metode de rezolvare a oricaror dificultati. De aceea, se doreste in continuare implementarea programelor sociale corporatiste cat si prin intermediul Fundatiei Sensiblu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de Comunicare - Sensiblu.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!