Tehnici de Promovare-Concurs Maggi

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 1339
Mărime: 10.61KB (arhivat)
Publicat de: Gabriel Danilă
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

1.ANALIZA : MAGGI< Gatesti din toata inima ! >

Sunt lucruri în viata care ne fac fericiti, ne fac sa zâmbim. Lucruri simple, cum ar fi o vacanta cu prietenii, un film bun, o duminica alaturi de cei dragi, ne aduc întotdeauna mai multa placere în viata de zi cu zi.

Si nu este nimic nou când spunem ca o mâncare savuroasa

ne-a adus mai multa bucurie. Sunt acele retete delicioase care au un mic secret în spate, iar de cele mai multe ori ingredientul secret este multa dragoste pusa în prepararealor.

Julius Michael Johannes MAGGI, s-a nascut pe 9 octombrie 1846 în Frauenfeld (Elvetia),si inca din tinerete, a dat dovada de un spirit antreprenorial, la numai 23 de ani preluând conducerea afacerii de familie, moara de macinat din Kempttal. Alimentatia muncitorilor era în acele timpuri deficitara. Femeile si barbatii ce lucrau în fabrici nu aveau nici timpul si nici banii pentru a se hrani corespunzator, aceasta deficienta nutritionala cauzând maladii, epidemii si chiar o crestere a mortalitatii infantile. Julius MAGGI si-a reunit fortele cu doctorul Schuler,acesta din urma promova un nou concept de alimentatie bazat pe leguminoase, si împreuna au dezvoltat, în urmatorii doi ani, un nou produs, care a fost lansat pe piata în 1884: prima faina de leguminoase. Acest produs a fost comercializat, cu ajutorul societatii de utilitati publice elvetiene care le-a oferit patronajul timp de 3 ani. Julius MAGGI a continuat cercetarile si în 1886 lanseaza supele „gata preparate” care în timp au înlocuit faina de leguminoase. În acelasi an, a lansat si arhicunoscutul condiment lichid MAGGI. Urmeaza cuburile MAGGI si dezvoltarea de noi produse se accelereaza, prin ameliorarea compozitiei sau inovare în forma si prezentare

Încurajat de rezultatele obtinute si având încredere în potentialul produselor sale, Julius MAGGI deschide între 1887 si 1889 sucursale la Paris, Berlin, Singen, Viena, Begrenz si Londra, stabilind o agentie chiar în Statele Unite. Aceasta strategie de extindere contribuie într-o forma decisiva la cresterea notorietatii produselor MAGGI în întreaga lume. În 1889, pentru a obtine mai mult capital, MAGGI devine societate comerciala - “Fabrica de produse alimentare MAGGI” devenind mai apoi holding-ul „ Allgemeine MAGGI-Gesellschaft”,iar una dintre etapele cele mai importante din istoria recenta a companiei, care a fost între timp redenumita „Alimentana SA”, este fuziunea în 1947 cu grupul Nestlé. Aceasta fuziune a dat nastere la „Nestlé-Alimentana SA” devenita în prezent NestleSA.

Gama MAGGI nu a încetat sa se îmbogateasca si sa se dezvolte odata cu trecerea anilor, adaugându-se între altele sosurile, condimentele deshidratate, felurile de mâncare gata preparate si alte noi produse. Si acest proces inovator nu si-a pierdut nimic din dinamism. În zilele noastre, MAGGI continua sa fie sinonima cu produse de calitate vândute la preturi rezonabile, oferind un echilibru nutritional si o diversificare alimentara.

Brandul MAGGI a fost introdus pe piata româneasca în 1995, de catre Nestlé România,deveninnd la ora actuala un puternic competitor pentru piata de profil.

2.OBIECTIVE

Prin lansarea concursului: ”FII MAGGI” se doreste cresterea vanzarilor in cel de-al doilea semestru al anului 2007 respectiv perioada 1aprilie-30iulie cu 20% fata de primul semestru al acestui an.

3.STRATEGIE

Stii de fiecare data care sunt trucurile potrivite pentru a gati feluri de mâncare ce întrunesc aprecierea celor dragi… Ai retete pe care le gatesti mai bine decât oricine altcineva… Secrete ce fac ca preparatele tale sa fie o adevarata referinta culinara… ce mai, esti o(un) adevarat(a) maestro(u) în gatit,iesi din anonimat si lasa-te condus(a) de savoarea si adevaratul gust al produselor MAGII si poti iesi la o plimbare cu familia ta intr-un Volksvagen Golf 4.

Preview document

Tehnici de Promovare-Concurs Maggi - Pagina 1
Tehnici de Promovare-Concurs Maggi - Pagina 2
Tehnici de Promovare-Concurs Maggi - Pagina 3
Tehnici de Promovare-Concurs Maggi - Pagina 4
Tehnici de Promovare-Concurs Maggi - Pagina 5
Tehnici de Promovare-Concurs Maggi - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Promovare-Concurs Maggi.doc

Ai nevoie de altceva?