Tehnici de Vanzare - Cafea Tchibo

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap.1 Descrierea societati 
1.1 Pasi in istoria societatii
1.2 Conducerea si organizarea societatii
1.3 Evolutia cifrei de afaceri si profitul in ultimii 5 ani
1.4 Situatia societatii in contextual crizei economice 
Cap.2 Analiza activitatii de vanzare
2.1 Concepte teoretice cu privire la activitatea de vanzare
2.2 Radiografia portofoliului de produs/servicii
2.3 Conducerea si organizarea activitatii de vanzare
2.4 Rezultatele activitatii de vanzare
Cap.3 Prezentarea procesului de vanzare
3.1 Concepte teoretice cu privire la procesul de vanzare
3.2 Etapele procesului de vanzare la cafeaua Tchibo
Cap.4 Concluzii si posibilitatea de imbunatatire a procesului de vanzare la cafeaua Tchibo


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1.Descrierea societatii
Motto-ul: "O idee pentru a muta Germania". 
Compania a fost infiintata in anul 1949 de catre Max Herz si Carl Tchilling - Hiryan. Numele de Tchibo vine de la combinatia numelui unuia dintre fondatori - Tchilling - si cuvintul "bohne", care in limba germana inseamna boaba. Numele de Tchibo este marturia prospetimii si a calitatii pe piata cafelei de peste 50 de ani fiind o poveste de succes chiar de la inceput. Cei doi fondatori au inaintat ideea unei companii care sa livreze cafea prin posta, la comanda. Aceasta noutate nu a intarziat sa asigure un mare succes si Tchibo sa devina o marca bine cunoscuta in toate gospodariile.
Cand Max Herz a infiintat Tchibo in 1949, nimeni nu ar fi spus ca, o jumatate de secol mai tarziu, o firma de cafea cu distributie prin mail s-ar putea transforma intr-o corporatie internationala. Sinonim cu distinctia si stilul de viata - si un invitat binevenit in milioane de gospodarii europene. Cand oamenii aud Tchibo, nu se mai gandesc pur si simplu la prospetime si cafea de calitate, ci la o mare varietate de lucruri. Pe parcursul anilor, Tchibo sistematic a extins gama sa de distributie si a gasit cai sa asigure diversitatea si calitatea de toata lumea, cu branduri puternice. 
Cu un spirit antreprenorial constant, la Tchibo, clientii sunt tratati cu "O noua experienta in fiecare saptamana.
Timp de 60 de ani, compania din Hamburg a venit in intampinarea nevoilor clientilor sai, la momentul potrivit, cu cele mai bune produse oferite. Incepand cu livrarea cafelei prin posta, la un pret rezonabil, incepand cu 1949, fondatorul Max Herz a adus clientilor sai mereu ceva nou.
La ocazii speciale, pe langa cafea, se ofereau frumoase bijuterii, tesaturi sau ambalaje de cafea.
Dupa cativa ani de la fondarea in Hamburg a afacerii de succes, o alta idee a incoltit in mintea fondatorilor: lantul propriu de magazine, de unde clientii isi puteau achizitiona direct cafeaua preferata. Situat in inima orasului Hamburg, in octombrie 1955 a fost deschis primul magazin. Astazi exista circa 900 filiale in Germania.
Tchibo intotdeauna si-a convins clientii, cu idei noi, cu calitatea cafelei, cadouri sau prin articolul lunii. Pe parcursul celor 60 de ani, Tchibo international a avut o activitate comerciala intensa si numeroase companii. Modelul unic de afaceri combina cafeaua cu articole diverse si inovative, dar si cu o gama larga de servicii, cum ar fi calatoriile, telefonia mobila si servicii financiare, toate intr-un singur loc - magazinele Tchibo. Ce a inceput cu cafea, acum caracterizeaza cultura de zi cu zi a germanilor.
In fiecare a doua gospodarie se gasesc articole de bucatarie Tchibo si in fiecare zi, in Germania, se beau mai multe milioanede cesti de cafea Tchibo. In Germania brandul Tchibo are o notorietate de 99 la suta.
1.1 Pasi in istoria societatii
1949 - Infiintarea companiei Tchibo de catre Max Herz si Carl Tchilling-Hiryan.
1955 - Deschiderea primului magazin Tchibo in nordul Germaniei in Hamburg, specializat in vanzarea cafelei, oferind cesti cu cafea pentru degustare inainte ca clientul sa cumpere.
1958 - Marca de cafea Gold Mocca devine numarul 1 pe piata cafelei in Germania.
1963 - Tchibo pune in practica o idee revolutionara de vanzari initiind sistemul "magazin in magazin" localizat in brutarii si cofetarii.
1961 - Wensley Ivan Frederick William Pithey are prima aparitie televizata pentru Tchibo. Aceasta marcheaza inceputul uneia dintre cele mai lungi relatii intre o companie si o personalitate din istoria publicitatii. Expertul in cafea, Dl Pithey a calatorit in tot mai multe tari, inspectand plantatiile de cafea, navigand pe vapoare cu cafea si consiliind clientii in magazine. Dl Pithey a aparut alaturi de Tchibo pana la inceputul lui 1980.
1964 - La Hamburg, Tchibo construieste si pune in functiune o moderna fabrica de prajire si macinare a cafelei.
1972 - Componentei traditionale a afacerii cu cafea i se alatura componenta gamei continuu schimbatoare a bunurilor de larg consum de inalta calitate. Sub sloganul "O noua experienta in fiecare saptamana", Tchibo prezinta in jur de 15 produse in cadrul unei teme schimbate saptamanal. De asemenea, in acest an este lansat si sistemul Cafe Service care aprovizioneaza cu cafea si masini de facut cafea hoteluri, restaurante si birouri.
1977 - Tchibo initiaza cu succes politica de diversificare prin achizitia unor actiuni la Beiersdorf AG.


Fisiere in arhiva (8):

  • Tehnici de Vanzare - Cafea Tchibo
    • -cafea-tchibo-decaf-4a1bc40a2b676.jpg
    • bibliografie.doc
    • cuprins.doc
    • pagina 2.doc
    • Prezentarea procesului de vanzare a cafelei Tchibo.doc
    • prima pagina.doc
    • tchibo-cafea-tchibo-exclusive--500-g-4b145be48765e.jpg
    • tchibo-tchibo-caffe-crema--punga-16-monodoze--49dafecd5f162.jpg

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!