Tehnici de vânzări - proiect Herbalife

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 6387
Mărime: 450.56KB (arhivat)
Publicat de: Pamfil Ivan
Puncte necesare: 10
Academia de Studii Economice Facultatea de Marketing

Cuprins

  1. 1. Ce este Herbalife- 3
  2. 2. Obiectivele si atributiile agentillor de vanzare din perspectiva companiei 4
  3. 2.1 Vanzarea propriu-zisa 4
  4. 2.2 Identificarea pietelor potentiale 5
  5. 2.3 Servicii de consultanta gratuite 5
  6. 3. Principalele criterii de organizare a fortei de vanzare. 7
  7. 3.1 Criteriul: produs 7
  8. 3.2 Criteriul: functii. 7
  9. 3.3 Criteriul: clientii. 7
  10. 4. Recrutarea si selectarea agentilor comerciali 8
  11. 4.1 Cerinte impuse candidatului 8
  12. 6. Motivarea agentilor de vanzare 11
  13. 6.1 Beneficii oferite vanzatorilor 12
  14. 6.2 Beneficii oferite consultantilor seniori 12
  15. 6.3 Beneficii oferite succes builder-ului oportunitatea unica 13
  16. 6.4 Beneficii oferite supervizorului 13
  17. 6.5 Oportunuitatile oferite echipei team world 15
  18. 6.6 Privilegii oferite echipei tab team 16
  19. 7. Evaluarea si controlul 17
  20. 8. Tehnica de vanzare MLM 18
  21. 8.1 Volumul Personal 21
  22. 8.2 Volumul de Grup 21
  23. 8.3 Volum Total 22
  24. 8.4 Volumul de Retea 22
  25. 8.5 Volumul Disponibil si Volumul Indisponibil 22
  26. 8.6 Volumul Necesar 23
  27. Bibliografie 24

Extras din proiect

1. Ce este Herbalife?

Herbalife este o companie internaţională din domeniul nutriţiei. Produsele Herbalife de nutriţie internă sunt reprezentate de Shake-uri (înlocuitor de masă), suplimente nutriţionale pentru fitness şi energie şi gustări proteice sănătoase. Produse Herbalife de nutriţie externă sunt pentru îngrijire personală.

Date despre Herbalife:

- înfiinţată de 31 de ani

- prezentă în 75 ţări

- cifra de afaceri: peste 4 miliarde $

- cotată la NYSE (HLF)

- Herbalife este Sponsorul Oficial în Nutriţie al FC Barcelona

- consiliu ştiinţific medical din care fac parte experţi din întreaga lume, printre care şi un laureat al premiului Nobel

Herbalife este lider mondial în controlul greutăţii şi alimentaţiei echilibrate. Misiunea Herbalife este: Schimbarea vieţii oamenilor. Produsele Herbalife nu sunt medicamente. Produsele Herbalife sunt suplimenţi de nutriţie. Suplimenţii sunt făcuţi în scopul de a suplimenta dieta şi a furniza nutrienţi, ca proteine, vitamine, minerale, fibre, grăsimi sănătoase.Ştiinţa din spatele produselor. Angajament pentru calitate şi ştiinţă. Toate produsele Herbalife respectă cele mai înalte standarde în materie de cercetare, dezvoltare şi producţie, folosind:

- doar materie primă de cea mai bună calitate;

- testare riguroasă a produselor;

- proceduri şi politici de o calitate superioară;

- formule şi etichetări precise;

- producători de încredere.

Experţi de top din domeniul sănătăţii şi al nutriţiei fac parte din Comitetul Consultativ în Nutriţie şi din Institutul de Nutriţie Herbalife. Expertiza lor contribuie la dezvoltarea produselor şi la testarea programelor, asigurând faptul că veţi avea parte de cele mai bune produse posibile şi că noile produse folosesc doar cele mai bune ingrediente.

În februarie 1980, Mark Hughes a fondat compania americană Herbalife International, Inc. şi a început să vândă suplimente nutritive. După doar 2 ani, compania făcuse profit de 2 milioane de dolari şi se extinsese în Canada. Strategia unică de marketing în reţea s-a dovedit instant a fi un succes pe piaţă şi mulţi oameni din Statele Unite au realizat că este o oportunitate minunată de afacere şi au decis să lucreze de acasă. În următorii ani, creşterea vânzărilor a continuat şi reprezentanţe au fost înfiinţate pe multe pieţe noi peste tot în lume. Din 2004, Herbalife face tranzacţii la Bursa din New York (NYSE:HLF). În 2006, pentru prima dată, vânzările Herbalife au atins 3 miliarde de dolari. În 2009, această sumă s-a ridicat la 3,7 miliarde de dolari.

Herbalife în România

Herbalife Romania s-a deschis în Bucureşti în anul 2008, ca o subsidiară a Herbalife International Inc. Rolul biroului Herbalife România este acela de suport local pentru Distribuitorii Independenţi Herbalife în activitatea lor curentă, de a asigura transmiterea informaţiilor venite de la Herbalife International Inc, cu privire la noile promoţii, vacanţe, traininguri, etc organizate de către companie.

Piaţa din Romania este una foarte stabilă şi în continuă creştere. Datorită muncii susţinute a Distribuitorilor Independenţi, a seriozităţii şi profesionalismului lor, brandul Herbalife şi-a câştigat un bun renume pe piaţă. Toţi consultanţii Herbalife beneficiază de traininguri frecvente, naţionale şi internaţionale, de suport şi materiale care să-i ajute să fie informaţi şi bine pregătiţi.

Herbalife are ca principal obiectiv să aducă în casele tuturor oamenilor un stil de viaţă sănătos printr-o nutriţie sănătoasă.

Un plan de nutriţie echilibrată ar trebui să ofere corpului niveluri echilibrate de energie, vitamine, minerale, carbohidraţi buni, proteine pe bază de plante, grăsimi sănătoase şi fibre benefice, plante şi antioxidanţi. Acest plan de alimentaţie sănătos presupune consumul moderat al unei varietăţi de alimente. Ne mândrim cu modul în care Heralife personalizează programele pentru a satisface nevoile individuale; aceste programe personalizate se bazează pe asigurarea unei nutriţii complete.

Preview document

Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 1
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 2
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 3
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 4
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 5
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 6
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 7
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 8
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 9
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 10
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 11
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 12
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 13
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 14
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 15
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 16
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 17
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 18
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 19
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 20
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 21
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 22
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 23
Tehnici de vânzări - proiect Herbalife - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • Tehnici de Vanzari - Proiect Herbalife.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza Activității de Marketing a Unei Firme

Introducere Marketingul semnifică o nouă imagine a orientării, organizării și desfășurării unei activități economice. Orice activitate economică...

Tehnici promoționale utilizate în procesul comunicării de compania Avon Cosmetics România

Lucrarea de faţă ce are ca temă principală “Analiza mixului de marketing în cadrul companiei AVON Cosmetics România” abordează o temă extrem de...

Modul de Funcționare a Sistemelor Multilevel Marketing

I. Introducere Prin lucrarea de față ne propunem abordarea unui subiect actual, extrem de mediatizat în lume și de mare amploare, care în ultima...

Etape campanie promoțională - Ikea România

I. Prezentarea companiei IKEA ROMÂNIA MOTTO: "Affordable Solutions for Better Living" 1.1. IKEA în lume Compania IKEA este o companie privată cu...

Comunicarea de marketing în instituțiile publice

Comunicarea de marketing în instituţiile educaţionale publice CAPITOLUL I-Comunicarea de marketing 1.1. Comunicarea în marketing În ansamblul...

Tehnici de vânzare - Cafea Tchibo

Capitolul 1.Descrierea societatii Motto-ul: "O idee pentru a muta Germania". Compania a fost infiintata in anul 1949 de catre Max Herz si Carl...

Plan de Marketing - BMW M3

CAPITOLUL I ASPECTE INTRODUCTIVE Bun venit la BMW Grupul BMW este unul dintre cei mai de succes producatori de masini din lume, desi, nu si cel...

Analiza Valorii Estetice a Autoturismelor BMW

Introducere Estetica- noul model de marketing(Schimitt,Simsonson,2002,p15) deciziile în alegerea zonelor în care vom locui, în decorarea caselor,...

Ai nevoie de altceva?