Tehnici Promotionale

Extras din proiect Cum descarc?

Prezentarea firmei Infinity
"AFACEREA INFINITY, O AFACERE PENTRU TINE!"
Compania nationala INFINITY a fost infiintata in anul 2005 de catre Adrian Botez, aceasta este distribuitor in Romania al brandurilor: Verona Laboratories, Ingrid Cosmetics, Trind, Skeyndor. 
Activitatea firmei este strans legata de satisfacerea clientilor sai, carora le ofera o gama variata de produse, ce se adreseaza tuturor categoriilor de varsta. Prin reteaua sa de distributie, care acopera intreg teritoriul Romaniei, compania asigura numerosilor clienti servicii prompte si de calitate. In prezent, INFINITY este reprezentantul exclusiv pentru Romania a peste 2000 de produse ale unor firme cu traditie din Italia, Franta, Spania, Suedia, Austria, India.
Date de contact Infinity:
Ploiesti, Str. Targovistei nr. 11, Et. II
100299, Prahova
Email: office@infinity.ro
Persoana de contact: Roxana Site web: www.infinity.ro
Telefon : 0730.549.911 Fax: 031.743.08.46
Capitolul 1
Analiza preliminara a firmei Infinity
1.1 Analiza conjuncturii de macromediu a firmei Infinity ( Analiza PEST)
Mediul de marketing este unul complex si mereu in schimbare, astfel incat oportunitatile si amenintarile ce vizeaza piata produselor cosmetice, sunt diverse.
Rolul fiecarei intreprinderi este de a obtine rezultate pozitive in urma activitatii desfasurate, iar pentru a putea reusi trebuie efectuata o analiza continua, pe de o parte, a macromediului firmei pentru a anticipa schimbarile din cadrul acestuia iar pe de alta parte, a micromediului si a mediului intern pentru a evalua capacitatea ei de a face fata schimbarilor. 
Macromediul masoara situatia si potentialul pietei din perspectiva celor patru criterii: criteriul politico - legislativ, criteriul economic, criteriul socio - cultural si criteriul tehnologic.
Factori politici: firma noastra trebuie sa respecte legislatia tarii si sa-si desfasoare activitatea economica intr-un cadru legal conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 44/2008 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Legii 108/18.10.2000 privind produsele cosmetice, Ordinului nr. 1004/2000 al Ministrului de stat, Ministrului sanatatii pentru aprobarea listelor cuprinzand substantele prevazute la Art 6 din Legea nr. 178/2000 privind produsele cosmetice. HG nr. 670/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 178/ 2000 prinvind produsele cosmetice. HG 560/14.06.2001 privind unele masuri pentru pastrarea confidentialitatii unor ingredienti din compozitia produselor cosmetice.
Factori economici: acestia au o influenta semnificativa pe piata produselor cosmetice, in special prin starea economica a tarii caracterizata de somaj ridicat si scaderea puterii de cumparare a clientilor, ca urmare a crizei economice, dar si prin nivelul si evolutia preturilor si multitudinea de taxe si impozite percepute la nivelul firmei.
Cursul valutar influenteaza firma , deoarece contractele pe care le semneaza firma sunt in dolari americani, lire sterline sau euro. Astfel ca deprecierea valutelor straine influenteaza pozitiv firma, iar aprecierea lor influenteaza negativ firma.
Factori sociali: studierea aspectelor socio-culturale ofera un ansamblu de informatii substantiale referitoare la caracteristicile psihografice ale clientilor efectivi sau potentiali. Mediul caruia produsele noastre se adreseaza este cel al persoanelor de sex feminin de varsta medie, cu o atitudine activa, deschise spre inovatie si cu venituri medii.
Factori tehnologici: sunt mereu in schimbare datorita inovatiilor ce apar in acest domeniu si au impact in modificarea si imbunatatirea stilului de viata al consumatorilor. Brandul Ingrid Cosmetics este inventatorul multor produse de styling folosite astazi in saloanele de infrumusetare din lumea intreaga. Produsele au un PH controlat si au cea mai mica concentratie de amoniac dintre vopselele profesionale de pe piata romaneasca, lucru detaliat de altfel si pe ambalajul produsului, fiind singura vopsea profesionala care detine aceasta informatie. Clientii au posibilitatea de a achizitiona produsele pe baza de comanda sau direct din magazinul firmei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!