Tehnici promoționale - Cafea Jacobs

Proiect
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2242
Mărime: 161.06KB (arhivat)
Publicat de: Cornel Varga
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: A. Monoranu

Extras din proiect

Prima referinta la cafea, din surse înregistrate, dateaza din secolul al IX-lea, dar cu multe secole înainte, existau legende arabe despre bautura misterioasa si amara cu puteri stimulatoare.

Primele plante de cafea au fost aduse pe coastele Marii Rosii din Africa. La început cafeaua era considerata aliment si nu bautura. Triburile est-africane macinau boabele crude de cafea si prin amestecarea cu grasime animala obtineau o pasta pe care o modelau sub forma de bile. Acestea erau consumate de razboinicii tribului pentru a avea mai multa energie în timpul luptelor. Etiopienii obtineau un fel de vin din fructele de cafea, prin fermentarea în apa a boabelor uscate. Cafeaua crestea în mod natural, în Peninsula Arabiei din secolul al11-lea cafeaua a fost preparata ca bautura calda.

Kraft Foods Romania este producator si distribuitor al marciilor de cafea Jacobs si Nova Brasilia si este una din companiile de top de pe piata produselor zaharoase. Compania vinde în lume aproximativ 94 de miliarde de cesti cu cafea anual, echivalentul a 257 milioane cesti cu cafea în fiecare zi. Portofoliul Kraft Foods cuprinde alaturi de Jacobs, marci de cafea precum Carte Noire, Gevalia, Jacques Vabre, Maxwell House. Kraft Foods a generat 1.1 mld USD venit net din vânzarile de noi produse în 2002, iar în 2001 i s-a acordat titlul de "Compania Anului pentru Produse Noi" de catre revista New Products.

Cafeaua Jacobs detine locul doi pe piata româneasca a cafelei, iar Jacobs Kronung este

lider în segmentul cafelei premium.

Jacobs este marca preferata de cafea a românilor. 29,54% dintre ei beau cafea Jacobs. ELITE se situeaza pe treapta a doua a preferintelor cu 19,54%. Tchibo, Amigo si Lavazza detin cote de 7,21%, 4,54%, 5,36%.

Românii achizitioneaza cu predilectie cafeaua din market-uri, supermarket-uri si hypermarket-uri-68,54%. Magazinele specializate de distributia cafelei sunt vizitate cu intentia de cumparare de 20,36% dintre consumatorii de cafea si numai 11,10% cumpara de la taraba din piata.

Kraft Foods ofera 5 tipuri de Jacobs Krönung si anume:

1. CAFEA JACOBS KRPNUNG

Gustul rafinat al acestei cafele premium, aroma si deosebita si puternica deriva din compozitia unica a boabelor din sortimentul Arabica. Este un produs pentru ocazii speciale. Consumatorul apreciaza mai ales savoarea acestei cafele, dar si taria ei stimulatoare.

2. CAFEA JACOBS KRPNUNG MILD

Cafeaua Robusta, de origine tropicala, confera produsului Mild putere stimulatoare. Jacobs Mild ofera un continut de tarie în echilibru cu aroma sa.

3. CAFEA JACOBS KRPNUNG FREE

Acest produs este utilizat în special dimineata, ca prima cafea. Produsul are continutul de tarie cel mai ridicat, fiind asemanator cu o "explozie de energie" imbogatita însa cu aroma delicata.Produsul contine în cea mai mare parte soiul Robusta.

4. CAFEA JACOBS KRPNUNG LIGHT

Kroenung Light este o cafea decofeinizata. Aroma sa foarte puternica provine din boabele Arabica decofeinizate. În acest caz, placerea de a bea cafea este echivalenta cu sanatatea.

5. JACOBS KRPNUNG - CAFEA INSTANT

Produsele instant Jacobs fac parte din categoria cafelei solubile de calitate superioara. Consumatorul apreciaza, pe lânga aroma sa deosebita, ussurinta în preparare si spuma bogata, caracteristica cafelei instant.

Preview document

Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 1
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 2
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 3
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 4
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 5
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 6
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 7
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 8
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 9
Tehnici promoționale - Cafea Jacobs - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Cafea Jacobs.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Merchandising HyperMarket-ul B-Smart

CAPITOLUL I Prezentarea generală a hypermarketului 1.1 Localizare, nume, slogan, siglă Hypermarketul B-SMART este localizat în Iaşi, cartierul...

Analiza mărcii cafelei Jacobs

I. INTRODUCERE 1. Istoria cafelei: Cafeaua este cea mai populară băutură din lume după apă, cu peste 400 de miliarde de ceşti cosumate anual....

Analiza Comparativă a Comunicării de Marketing pentru Mărcile de Cafea Doncafe și Jacobs

I. Elemente definitorii ale pieţei cafelei 1.Caracterizarea generală : 1.1. Capacitatea pieţei : Dacă studiem piaţa cafelei din România observăm...

Raport de cercetare - piața cafelei

Rezumat managerial Brandul nostru se confruntă cu o problemă decizională şi anume fidelizarea clienţilor. Astfel s-a hotărât realizarea unei...

Merchandising - Supermarket Proavantaj

Introducere Denumire Sigla Amplasare Am ales ca supermarketul nostru sa se numeasca Pro Avantaj deoarece prezinta cateva avantaje importante...

Hypermarketul Aria

Hypermarketul Aria se află la periferia orașului Piatra Neamț cu ieșire spre Bacău, deținând peste 20 de filiale în importantele orașe ale țării:...

Tehnici promoționale - Poiana

1. Analiza preliminara a produsului/brandului Totul a început în 1994, cand Kraft hotaraste sa investeasca in Romania si a achizitionat pachetul...

Ai nevoie de altceva?