Tehnici Promotionale - Prezentare Kandia

Cuprins proiect Cum descarc?

I Analiza 2
1. Istoric promotional 2
2. Strategia de comunicare a firmei 2
3. Mediul de marketing al firmei 3
4. Pozitia in raport cu brand-urile concurente 5
II Obiectiv 6
III Strategie 6
IV Program operational 7
V Implementare, monitorizare 8
VI Evaluare 9


Extras din proiect Cum descarc?

I Analiza
1. Istoric promotional
Kandia este o fabrica de ciocolata si produse zaharoase din Timisoara. A fost infiintata inainte de 1890. Marca de ciocolata Kandia exista din noiembrie 2003 insa, pentru aproape toti cei care o cunosc, ea pare sa fi existat dintotdeauna, pentru ca este identificata cu numele vechii fabrici de ciocolata de la Timisoara. In 2004 a fuzionat cu firma Excelent S.A. din Bucuresti. Campania de lansare Kandia, "Ciocolata cu Dragoste", semnata McCann Erickson, a fost premiata la 31 Martie 2005 cu aur la categoria "produse alimentare", la a doua editie a premiilor EFFIE in Romania. In Iunie 2007, Kandia-Excelent S.A., una dintre cele mai importante companii din domeniul dulciurilor de pe piata romaneasca, devine parte a grupului Cadbury care isi propune sa fie cea mai mare companie producatoare de dulciuri din lume, detinand pozitiile unu sau doi in peste 20 de tari. Compania BrandTailors, partenerul in consultanta de brand al Cadbury Romania, a finalizat un nou concept de ambalaj pentru ciocolata Kandia, care se regaseste si la nivel structural, menit sa sustina beneficiile functionale si emotionale ale marcii si sa ajute brand-ul sa se diferentieze de competitie. Impreuna cu noul concept de ambalaj a luat nastere si noul design structural al tabletei care insista pe principalul beneficiu emotional. Compania Cadbury a lucrat paralel la imbunatatirea ofertei de produs si inovarea portofoliului: reteta cu unt de cacao pur, extinderea portofoliului cu noi sortimente, venind in intampinarea nevoilor si cerintelor consumatorilor, exprimate prin intermediul cercetarilor de piata desfasurate. 
2. Strategia de comunicare a firmei 
Una dinte strategiile propuse de producatorii brandului de ciocolata Kandia ofera pe timpul verii editii limitate, in conformitate cu schimbarea preferintelor in anotimpul cald. Anul trecut, au existat variantele Kandia Ice, care ofereau senzatii apropiate de consumul de inghetata, iar anul acesta Kandia Special Edition - Real Fruit contine in compozitie bucati de fructe. Aceste variante au fost create urmand preferintele orientate, pe timpul verii, dinspre consumul de ciocolata "clasica", spre consumul de inghetata, respectiv fructe. 
O alta strategie este incercarea de a canaliza consumul catre un anumit brand. Aici se incadreaza majoritatea activitatilor tactice: promotiile: produsul Kandia se afla pe piata romaneasca la un pret de aproximativ 2 RON, adresandu-se unei categorii de consumatori cu venituri medii. Ocazional compania ofera promotii bazate pe marirea cantitatii de ciocolata (20%, 25% ) la acelasi pret si evenimente, printre cele mai evidente fiind diversele festivaluri ale berii.
3. Mediul de marketing al firmei
Firma functioneaza in conditiile pe care i le ofera mediul sau extern. Acesta este compus din ansamblul factorilor si fortelor externe care influenteaza schimburile intreprinderii cu piata. Factorii care afecteaza activitatea intreprinderii in mod indirect si pe termen lung formeaza macromediul acesteia. Factorii care actioneaza asupra activitatii intreprinderii in mod direct si pe termen scurt formeaza micromediul acesteia. 
a) Macromediul firmei
Macromediul firmei reprezinta ansamblul factorilor (variabilelor) ce constituie climatul general in care acesta isi desfasoara activitatea. Exista patru categorii de astfel de factori, care influenteaza modul in care firmele isi abordeaza activitatile in literatura sunt cunoscuti sub denumirea de factori STEP: factori socio-culturali, factori economici, factori tehnologici si factori politico-juridici. Factorii socio-culturali. Ciocolata Kandia se adreseaza tuturor persoanelor mai putin celor care au probleme de sanatate (diabet zaharat), bebelusilor si copiilor foarte mici, indiferent se sex, ocupatie, venituri, religie. In ceea e priveste religia exista anumite restrictii in perioada postului la ortodocsi nu poate fi consumata ciocolata cu lapte, dar poate fi consumata ciocolata Kandia amarue care este de post si nu contine lapte. Factori economici. Deoarece pretul ciocolatii Kandia variaza intre 20 RON si 40 RON aceasta poate fi cumparata de persoane cu venituri medii si mari. Persoanele care au venitul minim pe economie sau care primesc bani de la parintii ce au venitul minim pe economie fac parte din piata tinta a ciocolatii Kandia. Factori tehnologici. Odata cu dezvoltarea tehnologiei s-au creat noi moduri de a satisface nevoile clientilor nostri, cel mai bun exemplu este imbunatatirea ofertei de produs si inovarea portofoliului. Rebranding-ul a vizat si portofoliul de praline Kandia, care a suferit o transformare la nivel de design de ambalaj, in linie cu noua imagine a brand-ului. Factori politico-juridici. Legislatia care protejeaza afacerile, urmareste, in general trei obiective: protectia consumatorilor, protectia concurentei si protectia societatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici Promotionale - Prezentare Kandia.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!