Tehnici promoționale - sampling Fiesta

Proiect
5.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1023
Mărime: 62.56KB (arhivat)
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1.Analiza pietii

Prima atestare documentara a arahidelor dateaza din secolul al XV-lea, când acestea sunt mentionate ca principala sursa de hrana pe o corabie portugheza de sclavi.

Se crede ca arahidele sunt originare din Brazilia sau Peru si au fost descoperite în jurul anilor 1200 - 1500 î.C., adica aproximativ acum 3500 de ani.

Comercializarea arahidelor a început din momentul în care omul de stiinta american de culoare, George Washington Carver, a descoperit potentialul, valoarea acestora si nu în ultimul rând, multiplele lor întrebuintari. George Washington Carver este considerat parintele industriei de arahide si a fost primul care a propus cultivarea arahidelor ca si cultura de rotatie (culturi care se cultiva succesiv pe acelasi teren). Cea mai cunoscuta întrebuintare a arahidelor este în productia untului de arahide.

În prezent, arahidele aduc profituri importante tarilor care le cultiva si le comercializeaza. Primele trei tari în topul furnizorilor de arahide sunt India, China si America. India si China asigura peste 50% din consumul mondial de arahide

Începând cu anul 2000, societatea Flipper Comimpex îsi desfasoara activitatea într-un spatiu de productie modern, de 7.500 mp, situat pe un teren de 15.000 mp în nordul Bucurestiului.

Produsele sunt realizate sub un control strict al calitatii fiind folosite utilaje moderne, materii prime de calitate superioara si ambalaje dintre cele mai atragatoare.

Servirea si grija acordata clientilor este o preocupare constanta a companiei.

Folosesc o retea de distributie care corespunde cerintelor clientilor la cel mai înalt nivel.

Societatea noastra ofera o paleta larga de produse, ambalate în diferite cantitati, atât sub forma de pliculete, cutii metalice, ambalaje vidate, cât si vrac.

Produsele marca Fiesta sunt comercializate în toate magazinele de tip supermarket si hypermaket.

Controlul calitatii începe cu receptia materiilor prime si a ambalajelor, continua cu inspectii pe fluxul tehnologic si se finalizeaza cu controlul produsului finit, urmarindu-se respectarea parametrilor calitativi stabiliti în specificatiile tehnice. Determinarea parametrilor de calitate se efectueaza atât în laboratorul propriu cât si în colaborare cu laboratoare externe acreditate. Metodele de analiza utilizate sunt în conformitate cu standardele românesti si europene.

Principalii concurenti pe piata sunt Felix, Delis (Elite), Elmas.

Populatia totala a judetului Iasi este de 820. 000 locuitori, din care aproape jumatate constituie segmentul tinta.

Potentialii clienti sunt copii si adultii mai ales consumatorii de bere si in general persoanele cu o dantura sanatoasa.

Preview document

Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 1
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 2
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 3
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 4
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 5
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 6
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 7
Tehnici promoționale - sampling Fiesta - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Sampling Fiesta.doc

Ai nevoie de altceva?