Tehnici promoționale - târguri și expoziții

Proiect
7.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3237
Mărime: 1.23MB (arhivat)
Publicat de: Anghel Ghiță
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ghinita Anca

Extras din proiect

1.Descrierea firmei:

Firma s-a înfiintat în 1992 si în decursul celor peste 14 ani de activitate, DEDEMAN a reusit sa deschida o retea formata din 6 centre comerciale si 4 depozite.

Sub sloganul <totul pentru interior, totul pentru exterior> în reteaua Dedeman se pot gasi peste 40.000 articole din gama instalatii, termice, sanitare, gaz, canalizari, instalatii electrice, materiale pentru amenajari interioare, materiale de constructii, scule electrice si unelte pentru constructii, echipament de protectie, materiale pentru curatenie, articole de gradina.

Filozofia DEDEMAN este : sa faca parte din viata dumneavoastra de zi cu zi, având grija sa va ofere < totul pentru interior, totul pentru exterior > la o calitate superioara si usor de folosit, care sa va transforme casa într-un camin cu un décor placut si primitor.

Venind în întâmpinarea exigentelor clientilor nostri, reprezentam interesele a peste 100 de firme din Italia, Franta, Spania, Polonia, Slovacia, Germania si România. Vizitând centrele comerciale aveti posibilitatea alegerii produselor dorite pe baza recomandarilor puse la dispozitie de personalul specializat.

Astazi DEDEMAN este o companie regionala. Unul dintre obiectivele noastre este sa devina o companie nationala.

Capitalul nostru cel mai de pret îl reprezinta personalul firmei.

Cei peste 1100 angajati formeaza o familie, care cu entuziasm, competenta si profesionalism lucreaza pentru atingerea obiectivelor firmei.

2. Analiza SWOT

Puncte tari (strenght) :

- Diversitatea foarte mare de articole, stocuri permanente, raport excelent calitate-pret, personal instruit periodic, servicii oferite clientilor:transport gratuit, service, consultanta; sunt atuurile noastre în fata concurentei.

- Pe langa produsele oferite , DEDEMAN ofera un numar important de servicii precum :

Livrare gratuita

Cumparaturile sunt grele si voluminoase? DEDEMAN are grija de cumparaturile tale usurându-ti astfel munca. Oferim livrare gratuita pentru produsele cumparate din magazinele noastre , în perimetrul orasului. Livrarea se efectueaza în maxim 48 ore din momentul achitarii facturii.

Rate

La DEDEMAN, Cetelem si BRD Finance Group îti pun la dispozitie noi sisteme de rate pentru achizitionarea produselor dorite.

Mixare vopsele

Pentru cei ce nu vor sa-si vopseasca peretii într-o culoare obisnuita, DEDEMAN ofera clientilor sai un serviciu special, în cadrul raionului vopsele: mixarea vopselelor. Clientul cumpara vopseaua si apoi poate alege de pe un panou, din zecile de nuante pe aceea care o doreste. Mixarea se realizeaza în maxim 5 minute si se obtine o vopsea perfect omogena.

Parcare gratuita

Daca alegeti sa veniti cu masina la oricare dintre centrele comerciale DEDEMAN, se asigura gratuit peste 120 locuri de parcare.

Debitare pal

Ati cumparat placi sau tevi de la DEDEMAN ce nu se potrivesc dimensiunilor de acasa? În orice centru comercial DEDEMAN veti gasi un stand unde personalul specializat va sta la dispozitie pentru a taia placile, respectiv tevile conform dimensiunilor dorite.

Banc de proba

Vreti sa testati produsul electronic sau electrocasnic cumparat de la DEDEMAN, înainte de a pleca acasa? Bancul de probe va sta la dispozitie.

Comenzi speciale

Comenzile speciale sunt transmise, individual, conform dorintelor dumneavoastra de catre angajatii nostri. Daca doriti un anumit produs care nu se afla în stocul nostru, adresati-va personalului avizat si în timpul stabilit de comun acord veti primi produsul.

Pentru DEDEMAN, transformarea dorintelor dumneavoastra în realitate nu reprezinta o problema.

Consultanta gratuita

Personalul companiei are acces la instruire de specialitate cu profesionisti în domeniu, acest fapt reprezentând o garantie a calitatii serviciilor oferite.

La DEDEMAN, clientii primesc întotdeauna solutii la problemele si planurile cu privire la constructia, amenajarea sau renovarea unei cladiri.

Va oferim consultanta tehnica, personalul fiind pregatit pentru a raspunde cu promptitudine întrebarilor dumneavoastra precum si în a va ajuta pentru a face alegerea potrivita.

Preview document

Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 1
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 2
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 3
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 4
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 5
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 6
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 7
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 8
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 9
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 10
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 11
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 12
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 13
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 14
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 15
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 16
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 17
Tehnici promoționale - târguri și expoziții - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - Targuri si Expozitii .doc

Alții au mai descărcat și

Lansarea apei minerale plate Tușnad pe piața internațional[

INTRODUCERE Piata romaneasca de consum ne ofera un numar extrem de mare de marci de ape minerale naturale. Spre deosebire de celelalte tari,...

Program de Lansare Renault

CAPITOLUL 1 CONDITII NECESARE ADOPTARII PROGRAMULUI 1.1 PREZENTAREA COMPANIEI SCURT ISTORIC Aventura industriala a marcii Renault a inceput cu...

Lansarea batonului cu ciocolată și fructe exotice Jungle de către firma Nestle

1. Scopul programului Scopul programului este lansarea pe piata romaneasca a batonului cu ciocolata, mango si kiwi numit Jungle. Firma Nestle iti...

Program de Marketing Dedeman

Justificarea temei Datorita evolutiei societati romanesti din ultimii ani, piata produselor de bricolaj cunoaste o continua dezvoltare. Piata...

Proiect tehnici promoționale - OMV Bixxol

PARTEA I – TEHNICI PROMOTIONALE 1. PACHETELE SPECIALE – PACHETUL BONUS 1.1. ANALIZA OMV BIXXOL o noua generatie de uleiuri de motor cuprinde o...

Despre Dedeman

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români care, începând cu anul 1992, au dezvoltat lanţul de retail cu materiale de construcţii şi...

Tehnici promoționale - Rolex

INTRODUCERE Renumita de peste o suta de ani prin inovatie si prestigiu, istoria Rolex incepe in 1905 cand germanul Hans Wilsdorf infiinteaza...

Plan de Maketing pentru Serviciul RDS-Link

Plan de maketing pentru serviciul RDS-Link Prezentarea firmei Fiind cel mai mare furnizor privat de servicii de comunicare din tara,Romania...

Te-ar putea interesa și

Promovarea Afacerilor Economice Internaționale

CAPITOLUL I CONSIDERAŢII NOŢIONALE I.1. Noţiunea de afaceri internaţionale Niciodata în istoria sa, omenirea nu a fost atât de mult implicată în...

Strategii promoționale în cadrul firmei

Argument Planul promoţional este un document referitor la etapele pe care trebuie să le parcurgă firma pentru a transmite informaţii despre...

Tehnici promoționale - târguri și expoziții

Introducere Domeniul de activitate al firmei “LUX S.R.L”,cu sediul în Piatra Neamţ, este producerea şi comercializarea de yachturi de lux....

Grasă de Cotnari - marketing internațional

REZUMAT INTRODUCTIV Lucrarea de faţă evidenţiază întregul proces care trebuie parcurs în cazul în care o firmă autohtonă doreşte să îşi extindă...

Proiect tehnici promoționale - OMV Bixxol

PARTEA I – TEHNICI PROMOTIONALE 1. PACHETELE SPECIALE – PACHETUL BONUS 1.1. ANALIZA OMV BIXXOL o noua generatie de uleiuri de motor cuprinde o...

Târguri și expoziții

Partea I 1. PREZENTAREA FIRMEI Arctic este cel mai mare producator autohton de aparatura electrocasnica si liderul industriei de profil din...

Târguri și expoziții - tehnici promoționale

Lansată în România pentru a satisface cele mai exigente cerinţe ale sistemului educaţional, Eurodidactica oferă o gamă largă de materiale didactice...

Tehnici promoționale - târguri și expoziții

Partea I 1.Participarea la un târg comercial Introducere Domeniul de activitate al firmei « Linda Prodcom Srl  ,cu sediul în Bucuresti,este...

Ai nevoie de altceva?