Tehnici promoționale - TopCake

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 2098
Mărime: 30.67KB (arhivat)
Publicat de: George Boboc
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

1. Analiza preliminară a produsului

Firma TopCake din Iași, specializată în producerea şi comercializarea de produse de patisărie și cofetărie va participa la târgul de torturi FancyCake organizat la București pentru întâia oară la nivelul țării, prin intermediul căruia se vor prezenta ultimele inovații din domniul torturilor.

Fabrica firmei este o construcție din anul 2006, situată în zona Dancu, ce are implementat un sistem de management al calității ISO 9001 și HACCP, și se lucrează în condiții deosebite de igienă, într-un colectiv condus de o echipă de ingineri tehnologi foarte bine pregătiți, preocupați pentru menținerea firmei în topul producătorilor de dulciuri din regiunea Moldovei.

Obiectul activității firmei participante este producția de prăjituri, torturi, fursecuri, înghețată și bomboane, realizate din materii prime 100% naturale, executate manual în laboratorul propriu.

1.1. Analiza conjuncturii de macromediu (PEST)

Factorii politici - se referă la mijloacele de control menite să apere interesele participanților, cât și a distribuitorilor.

Factorii economici sunt determinați de diverse cheltuieli pentru funcţionarea firmei cum ar fi:

- costurile de producție, de aprovizionare, transport şi desfacere, plata salariilor angajaţilor, plata facturilor la apǎ şi energie electricǎ, plata impozitelor la primǎrie şi achiziţionarea de materii prime; scumpirea utilitǎţilor (apǎ, energie electricǎ);

- veniturile populaţiei – dacă acestea se vor mări, cererea pentru torturi de va creşte.

Factorii sociali

Târgul Fancycake doreşte să adune iubitorii de dulciuri, precum şi cei interesaţi de această industrie, cofetării, etc.

Factorii tehnologici

- dezvoltarea tehnologică și anume site de prezentare propriu, ambalajul trebuie să fie în pas cu tendințele şi tehnologia, de o calitate cât mai bună, condiții de muncă specializate, cu aparatură de ultimă oră și ingredinte naturale.

-invenţii, inovaţii.

1.2. Analiza conjuncturii de micromediu (furnizori, clienți, concurenti, distribuitori, public)

Pentru a putea oferi aceste servicii de calitate, firma TopCake se bazează pe relaţii de afaceri stabilite cu partenerii interni şi externi, având astfel un portofoliu vast de relaţii contractuale cu aceştia, acordând o atenţie deosebită relaţiei cu instituţiile (companii, organizaţii non-profit, administraţie, universităţi) pentru derularea serviciilor culinare.

Clienții reprezintă sursa directă de venituri pentru orice întreprindere, de aceea totul se rezumă la atragerea şi satisfacerea cerințelor clienților. Pentru târgul de torturi clienții reprezintă oricare din public. Dorim să îi atragem atât prin aspect cât și prin conținut, oferind produse naturale, de înaltă calitate.

Celelalte firme participante reprezintă concurenții direcți pentru firma noastră, firme ca Ano&Nadine-Craiova, Ascona-Giurgiu, Delly Pat-Bucureşti, Feleacu-Cluj Napoca, Cibus Consilia-Timişoara, Pion Impex-Mediaş, Golf Trade-Galaţi, Anemona-Beiuş, firme producătoare de prăjituri, torturi, fursecuri, bomboane, napolitane, foietaje, ciocolată vrac, Denny-Sibiu şi firme producătoare de aditivi de patiserie, conservanţi, deserturi instant ca Dr. Oetker-Curtea de Argeş, Dulcineea-Bistriţa, Deno Ingredient-Bucureşti.

Distribuitorii au și ei un rol foarte important având responsabilitatea de a trimite produsele necesare comercianților până la data de 1 iunie ,pentru ca târgul de torturi să înceapă la data stabilită.

De cele mai multe ori, avantajele obținute de distribuitor de la producător sunt transmise, total sau parțial, mai departe consumatorului.

Mediul de afaceri al unei companii include și diverse tipuri de public. Un public este orice grup care are un interes efectiv sau potențial sau care influențează capacitatea unei organizații de a-și atinge obiectivele.

Preview document

Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 1
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 2
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 3
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 4
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 5
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 6
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 7
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 8
Tehnici promoționale - TopCake - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Tehnici Promotionale - TopCake.doc

Ai nevoie de altceva?