Tendințe mondiale în advertising

Proiect
7.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 86 în total
Mărime: 2.58MB (arhivat)
Publicat de: Olivia-Estera Pană
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Laurentiu Anghel

Extras din proiect

CE INSEAMNA

În ziua de azi, aproape orice a devenit subiect al branding-ului:

produse, servicii, evenimente, companii, persoane, comunităţi (localităţi, regiuni, ţări).

Un brand este totalitatea percepţiilor pe care un public le are asupra unui subiect.

Un brand nu este, deci, doar ceea ce el vrea să fie, ci mai degraba ceea ce el ajunge să fie.

Scopul principal al branding-ului este încrederea

Scopul principal al branding-ului este încrederea

Publicul ţintă trebuie să pună uşor la un loc numele cu imaginea şi cu atributele

Conceptul unui brand se construieşte şi se poziţionează în primul rând prin diferenţiere.

Spot guiness si spot levi’s

Mesaj publicitar concis, frapant si usor de retinut- format, de regula, dintr-un grup de cuvinte sugestive, o propozitie sau o fraza (5-8 cuvinte),

-SCOP: sa semnaleze si sa reaminteasca consumatorilor actuali si potentiali ai unei firme/marci de existenta si calitatile sale

Sloganul e doar esenta insa daca e bine ales, te ajuta sa dezvalui esenta mai eficient

Sloganul ia forma unui joc de cuvinte care rimeaza, fiind prezentat sub forma unui jingle.

Insoteste marca si logotipul firmei,

Este prezent in printuri, reclame video si audio si brosuri datorita atractivitatii pentru public

De aceea…

Keep It Simple

Ex de printuri

ATL (Above the line Advertising) Advertising - Tipul de advertising care implica una dintre cele cinci tipuri de media traditionale: presa, televiziunea, radioul, cinematograful, posterele.

BTL (Below the Line) Advertising – Tipul de advertising care implica utilizarea metodelor neconventionale;

Intorcandu-ne la ideea principala…

CONDAMNATI LA

CREATIVITATE

“Creativitatea constă în rearanjarea lucrurilor pe care le ştim în aşa fel încât să aflăm lucruri pe care încă nu le ştim”

George Kneller

INFUZIE DE VIZUAL

Corespondentele

Obiecte purtatoare de mesaj

“Creierul nostru gandeste in imagini”

Susan Quilliam – “Body Language Secrets”

De fapt….marketerii de succes nu mint…

…ei stiu pur si simplu sa spuna povesti extraordinare.

“Faptele prin ele insele nu mai sunt de ajuns. Nu mai vorbim astazi de ce au nevoie oamenii, ci de ce vor ei.Si mai ales de ce vor sa auda. Si daca spui cui trebuie povestea potrivita, oamenii o vor spune mai departe pentru tine.”

Seth Godin, All marketers are liars –

The power of telling authentic stories in a low trust World

Cum poti ajunge la oameni?

prin intermediul

IDEIILOR

O IDEE TREBUIE SA PROVOACE…

SA AMUZE…

SAU SA SOCHEZE…

SA FIE “DE COLECTIE”…

SAU SA FIE COMPLET INOVATOARE…

Idei virale – marketing viral

Idei virus-marketing transmis din om in om

Se propaga exponential

Fara sens peiorativ - virus - se propaga fara ajutor din partea autorilor

« Da bine » si pe buna dreptate

Doar 10 % din campaniile virale au succes la nivel mondial.

Revenind la ideea proiectului…..

INOVATIE?TENDINTE?

INTERTEXTUL

Modalitate inteligenta de speculare a citatului

Reclame care fac apel la cinematografie

Caracterul comercial al mesajului se reduce simtitor

Conținut arhivă zip

  • Tendinte Mondiale in Advertising.ppt

Alții au mai descărcat și

Tendințe internaționale în advertising

Tendinte internationale in Advertising 1. Scurt Istoric O scurta biografie a marketingului arhaic ar arata asa: intre doua vanatori de dinozauri,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Organizarea și dezvoltarea activității de relații publice la nivel de întreprindere

INTRODUCERE Dezvoltarea activităţii de relaţii publice are ca obiectiv câstigarea simpatiei diferitelor publicuri în privinta întreprinderilor, a...

Relații Publice în Marketing

Ce sunt relaţiile publice? Relaţiile publice reprezintă un domeniu complex al activitaţii umane, respectiv al comunicării interumane, fiind un...

Tendințe internaționale în advertising

Tendinte internationale in Advertising 1. Scurt Istoric O scurta biografie a marketingului arhaic ar arata asa: intre doua vanatori de dinozauri,...

Plan de Marketing

Ideea de afaceri: Agentie de marketing Examinînd mai multe surse existente din Internet si anume (ideideafaceri.ro, promovare-afaceri.com,...

Marketing Internațional

Cursul ofera bazele teoretice ale marketingului international fiind incluse capitole referitoare la particularitatile marketingului international,...

Ai nevoie de altceva?