Extras din proiect
CE INSEAMNA
În ziua de azi, aproape orice a devenit subiect al branding-ului:
produse, servicii, evenimente, companii, persoane, comunităţi (localităţi, regiuni, ţări).
Un brand este totalitatea percepţiilor pe care un public le are asupra unui subiect.
Un brand nu este, deci, doar ceea ce el vrea să fie, ci mai degraba ceea ce el ajunge să fie.
Scopul principal al branding-ului este încrederea
Scopul principal al branding-ului este încrederea
Publicul ţintă trebuie să pună uşor la un loc numele cu imaginea şi cu atributele
Conceptul unui brand se construieşte şi se poziţionează în primul rând prin diferenţiere.
Spot guiness si spot levi’s
Mesaj publicitar concis, frapant si usor de retinut- format, de regula, dintr-un grup de cuvinte sugestive, o propozitie sau o fraza (5-8 cuvinte),
-SCOP: sa semnaleze si sa reaminteasca consumatorilor actuali si potentiali ai unei firme/marci de existenta si calitatile sale
Sloganul e doar esenta insa daca e bine ales, te ajuta sa dezvalui esenta mai eficient
Sloganul ia forma unui joc de cuvinte care rimeaza, fiind prezentat sub forma unui jingle.
Insoteste marca si logotipul firmei,
Este prezent in printuri, reclame video si audio si brosuri datorita atractivitatii pentru public
De aceea…
Keep It Simple
Ex de printuri
ATL (Above the line Advertising) Advertising - Tipul de advertising care implica una dintre cele cinci tipuri de media traditionale: presa, televiziunea, radioul, cinematograful, posterele.
BTL (Below the Line) Advertising – Tipul de advertising care implica utilizarea metodelor neconventionale;
Intorcandu-ne la ideea principala…
CONDAMNATI LA
CREATIVITATE
“Creativitatea constă în rearanjarea lucrurilor pe care le ştim în aşa fel încât să aflăm lucruri pe care încă nu le ştim”
George Kneller
INFUZIE DE VIZUAL
Corespondentele
Obiecte purtatoare de mesaj
“Creierul nostru gandeste in imagini”
Susan Quilliam – “Body Language Secrets”
De fapt….marketerii de succes nu mint…
…ei stiu pur si simplu sa spuna povesti extraordinare.
“Faptele prin ele insele nu mai sunt de ajuns. Nu mai vorbim astazi de ce au nevoie oamenii, ci de ce vor ei.Si mai ales de ce vor sa auda. Si daca spui cui trebuie povestea potrivita, oamenii o vor spune mai departe pentru tine.”
Seth Godin, All marketers are liars –
The power of telling authentic stories in a low trust World
Cum poti ajunge la oameni?
prin intermediul
IDEIILOR
O IDEE TREBUIE SA PROVOACE…
SA AMUZE…
SAU SA SOCHEZE…
SA FIE “DE COLECTIE”…
SAU SA FIE COMPLET INOVATOARE…
Idei virale – marketing viral
Idei virus-marketing transmis din om in om
Se propaga exponential
Fara sens peiorativ - virus - se propaga fara ajutor din partea autorilor
« Da bine » si pe buna dreptate
Doar 10 % din campaniile virale au succes la nivel mondial.
Revenind la ideea proiectului…..
INOVATIE?TENDINTE?
INTERTEXTUL
Modalitate inteligenta de speculare a citatului
Reclame care fac apel la cinematografie
Caracterul comercial al mesajului se reduce simtitor
Conținut arhivă zip
- Tendinte Mondiale in Advertising.ppt