Trepied pentru aparate foto

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 5358
Mărime: 528.41KB (arhivat)
Publicat de: Andra Constantin
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

I. CONFIGURAREA PRODUSULUI

Produsul este acela care generează întâlnirea pe piaţa a cererii cu oferta şi a vânzătorului cu cumpărătorul. Ceea ce contează sunt funcţii sau atributele produsului, care aduc cumpărătorului servicii sau avantaje de un anumit gen. Din acest motiv firma noastră înainte de a-şi lansa produsul pe piaţa şi-a facut o situaţie foarte clară asupra cerinţelor şi pretenţiilor cumpărătorilor, întrebările pe care şi le-a pus firma sunt:

-ce cumpară cu adevărat clientul

-ce produs se asteaptă să apară pe piaţă

-ce funcţii suplimentare ar dori să mai indeplinească produsul.

Analizând cerinţele pieţei am dedus nivelurile produsului: gama lansată va cuprinde produse destinate satisfacerii nevoii de economisire într-un mod cât mai plăcut şi amuzant prin lansarea de modele speciale, care difera de alte produse similare din aceeaşi gamă prin formă, ambalaj, calitate şi nu numai.

Firma BLITZ S.R.L. pune la dispoziţia clienţilor săi o echipa de profesionişti pe durata întregului proces tehnologic începând de la concepţia grafică a produsului şi până la finisarea lui.

Cunoaştem concurenţa care există pe piaţa trepiedelor izvorâtă din orientarea spre calitate şi spre inovaţie. De aceea eforturile noastre se indreaptă spre a veni în întâmpinarea acestor cerinţe şi de a fi in acelaşi timp un generator de noi soluţii şi idei.

Ceea ce diferenţiază produsele noastre de cele ale firmelor concurente este calitatea excepţionala, tehnică desăvârşită şi pasiunea cu care sunt realizate. Satisfacerea cerinţelor şi exigenţelor clienţilor este un punct important în activitatea noastră şi vom face în aşa fel încât produsul finit să corespundă celor mai înalte standarde de calitate.

Studiul produsului nu poate fi complet dacă nu au fost abordate, pe rând, toate componentele sale capabile sa influenţeze percepţia şi cererea pe piaţa, şi anume:

-Caracteristicile fizice sau atributele

-Funcţiile produsului

-Sistemul de susţinere

1.1 Atribute

a) Fizionomie si caracteristici

Când vorbim de fizionomie , caracteristici fizice şi utilizare trebuie să tinem cont de modul de fabricare, de caracteristicile şi calitatea materialelor folosite în obţinerea produsului.

Trepiedele sunt produse destinate în general fotografilor profesionişti, astfel încât în alegerea materialelor din care se vor confecţiona trebuie să avem în vedere faptul că ele trebuie să fie rezistente şi să aibă o stabilitate ridicată.

În acest sens, trepiedele produse de firma BLITZ S.R.L. vor fi confecţionate din aluminiu, PVC şi inox.

Cele din aluminiu şi inox prezintă avantajul că au o duritate mai ridicată faţă de cele din plastic.

În calitatea de stabilitate a trepiedelor servesc picioruşele din cauciuc care reprezintă o masă plastică care creşte mobilitatea acestor produse.

Trepiedele pot fi alese dintr-o gama variată de modele, culori şi dimensiuni, având un design original. În acest scop design-erii societăţii noastre s-au orientat spre teme preferate atât de femei, cât şi de barbaţi, culorile alese sunt culori vii şi atractive stimulând imaginaţia şi creativitatea utilizatorilor. În funcţie de preferinţe, clienţii pot opta pentru trepiede de diferite dimensiuni:între 15 cm şi 185 cm.

b) Utilizarea principală a produsului nostru este cea clasică, adică trepiedele sunt folosite în scopul obţinerii unei clarităţi ridicate a fotografiilor.

c) Utilizarea secundară este constituită de posibilitatea folosirii trepiedelor ca şi element decorativ în cazul în care un fotograf profesionist are o cameră special amenajată numai cu aparatură fotografică.

1.2. Sistem de susţinere

a) Marcă

Marca reprezintă elementul esenţial al strategiei produsului, ea având rolul de a identifica un bun material sau un serviciu propus cumpărătorilor de către un producător sau distribuitor. Marca asigură individualizarea ofertei şi prin aceasta îi asigură poziţionare şi fortă în lupta de concurentă, asigură capitalizarea fondurilor alocate în acest scop, protejează oferta, adăugându-i valoare.

Ca un element de identificare marca joacă un rol foarte important în distribuţia şi comercializarea trepiedelor. Marca firmei este formată din următoarele elemente:

-Numele de marcă - format din cuvinte sau cifre care joacă un rol de stimul auditiv. În cazul produselor noastre, numele de marcă este :

Am ales acest nume pornind de la termenul din limba germană „drei” = trei şi „blitz”=sclipire. Este un nume sugestiv deoarece scoate în evidentă că trepiedele sunt folosite pentru obţinerea unor fotografii de calitate maximă, de 3 ori faţă de fotografiile ce nu au stabilitate ridicată, cum sunt cele realizate de către amatori.

Emblema (semnul de marcă) :formată dintr-un desen, imagine sau o reprezentare grafică care are rol de stimul vizual. În cazul nostru aceasta este :

iar elementele constituiente sunt :

-trepiedul elementul central pe care îl avem în discuţie

gri culoarea universală pentru trepiede

-Culorile (roşu, portocaliu, roz,albastru) sugerează bucurie, voioşie, chef de joacă, stări de spirit specifice artiştilor, atât femei şi bărbaţi care vor sa-şi personalizeze trepiedele.

-Numele de marcă.

-Slogan: «Alături de BLITZ, imaginile prind viaţă ! »

Înregistrarea mărcii s-a făcut la Oficiul Mărcii din Bucureşti, la data de 21.05.2006.

Marca va apărea pe eticheta oricărui produs, cât şi pe actele întocmite de firmă în diferite scopuri.

Eticheta este un element obligatoriu pentru anumite produse, dar opţional pentru altele. Ea poate fi o simplă precizare scrisă şi ataşată produsului, dar şi o creaţie grafică complexă, încorporată în produs sau ambalaj.

Preview document

Trepied pentru aparate foto - Pagina 1
Trepied pentru aparate foto - Pagina 2
Trepied pentru aparate foto - Pagina 3
Trepied pentru aparate foto - Pagina 4
Trepied pentru aparate foto - Pagina 5
Trepied pentru aparate foto - Pagina 6
Trepied pentru aparate foto - Pagina 7
Trepied pentru aparate foto - Pagina 8
Trepied pentru aparate foto - Pagina 9
Trepied pentru aparate foto - Pagina 10
Trepied pentru aparate foto - Pagina 11
Trepied pentru aparate foto - Pagina 12
Trepied pentru aparate foto - Pagina 13
Trepied pentru aparate foto - Pagina 14
Trepied pentru aparate foto - Pagina 15
Trepied pentru aparate foto - Pagina 16
Trepied pentru aparate foto - Pagina 17
Trepied pentru aparate foto - Pagina 18
Trepied pentru aparate foto - Pagina 19
Trepied pentru aparate foto - Pagina 20
Trepied pentru aparate foto - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Trepied pentru Aparate Foto.doc

Te-ar putea interesa și

Cercetarea la fata locului

INTRODUCERE Cercetarea la fața locului este una dintre cele mai importante activități care se desfășoară de către organele judiciare în vederea...

Studiul Mediului Extern și Fundamentarea Strategiei SC Marian Company Impex

CAPITOLUL 1. IMPORTANŢA CUNOAŞTERII MEDIULUI EXTERN AL FIRMEI Evoluţia întreprinderii moderne este marcată, în prezent de amplificarea...

Studiu de fezabilitate - casă de producție video

I. Descrierea generală a afacerii a. Descrierea afacerii în care se doreste să se intre S.C SUNVIDEO S.A. este o societate cu sediul în Iaşi,...

Analiza comparativă a aparatelor foto digitale

Introducere Aparatele foto digitale sunt mărfuri electrice destinate atât uzului personal, pentru păstrarea unor amintiri de neuitat, cât și pe...

Plan de Afaceri

I. Descrierea produselor şi serviciilor 1. Descrierea produselor Oferta de servicii foto oferite de firma noastră este alcătuită din mai multe...

Merchandising - Supermarket RPD

Denumire: RPD - REPEDE Slogan: Timpul tau conteaza… Logo: Ideea, a aparut in urma unui proces de intrebari cu privire la calitatea serviciilor...

Mixul de marketing - trepied pentru aparat foto

În realizarea mixului de marketing pornim de la studiul pieţei şi de la rezultatele cercetării de marketing identificate anterior. În studiul...

Analiza comparativă a aparatelor de fotografiat digitale

Introducere Aparatele foto digitale sunt mărfuri electrice destinate atât uzului personal, pentru păstrarea unor amintiri de neuitat, cât și pe...

Ai nevoie de altceva?