Trepied pentru Aparate Foto

Extras din proiect Cum descarc?

I. CONFIGURAREA PRODUSULUI
Produsul este acela care genereaza intalnirea pe piata a cererii cu oferta si a vanzatorului cu cumparatorul. Ceea ce conteaza sunt functii sau atributele produsului, care aduc cumparatorului servicii sau avantaje de un anumit gen. Din acest motiv firma noastra inainte de a-si lansa produsul pe piata si-a facut o situatie foarte clara asupra cerintelor si pretentiilor cumparatorilor, intrebarile pe care si le-a pus firma sunt:
-ce cumpara cu adevarat clientul
-ce produs se asteapta sa apara pe piata
-ce functii suplimentare ar dori sa mai indeplineasca produsul.
Analizand cerintele pietei am dedus nivelurile produsului: gama lansata va cuprinde produse destinate satisfacerii nevoii de economisire intr-un mod cat mai placut si amuzant prin lansarea de modele speciale, care difera de alte produse similare din aceeasi gama prin forma, ambalaj, calitate si nu numai.
Firma BLITZ S.R.L. pune la dispozitia clientilor sai o echipa de profesionisti pe durata intregului proces tehnologic incepand de la conceptia grafica a produsului si pana la finisarea lui.
Cunoastem concurenta care exista pe piata trepiedelor izvorata din orientarea spre calitate si spre inovatie. De aceea eforturile noastre se indreapta spre a veni in intampinarea acestor cerinte si de a fi in acelasi timp un generator de noi solutii si idei.
Ceea ce diferentiaza produsele noastre de cele ale firmelor concurente este calitatea exceptionala, tehnica desavarsita si pasiunea cu care sunt realizate. Satisfacerea cerintelor si exigentelor clientilor este un punct important in activitatea noastra si vom face in asa fel incat produsul finit sa corespunda celor mai inalte standarde de calitate.
Studiul produsului nu poate fi complet daca nu au fost abordate, pe rand, toate componentele sale capabile sa influenteze perceptia si cererea pe piata, si anume:
-Caracteristicile fizice sau atributele
-Functiile produsului
-Sistemul de sustinere
1.1 Atribute
a) Fizionomie si caracteristici
Cand vorbim de fizionomie , caracteristici fizice si utilizare trebuie sa tinem cont de modul de fabricare, de caracteristicile si calitatea materialelor folosite in obtinerea produsului.
Trepiedele sunt produse destinate in general fotografilor profesionisti, astfel incat in alegerea materialelor din care se vor confectiona trebuie sa avem in vedere faptul ca ele trebuie sa fie rezistente si sa aiba o stabilitate ridicata.
In acest sens, trepiedele produse de firma BLITZ S.R.L. vor fi confectionate din aluminiu, PVC si inox.
Cele din aluminiu si inox prezinta avantajul ca au o duritate mai ridicata fata de cele din plastic.
In calitatea de stabilitate a trepiedelor servesc piciorusele din cauciuc care reprezinta o masa plastica care creste mobilitatea acestor produse.
Trepiedele pot fi alese dintr-o gama variata de modele, culori si dimensiuni, avand un design original. In acest scop design-erii societatii noastre s-au orientat spre teme preferate atat de femei, cat si de barbati, culorile alese sunt culori vii si atractive stimuland imaginatia si creativitatea utilizatorilor. In functie de preferinte, clientii pot opta pentru trepiede de diferite dimensiuni:intre 15 cm si 185 cm.
b) Utilizarea principala a produsului nostru este cea clasica, adica trepiedele sunt folosite in scopul obtinerii unei claritati ridicate a fotografiilor.
c) Utilizarea secundara este constituita de posibilitatea folosirii trepiedelor ca si element decorativ in cazul in care un fotograf profesionist are o camera special amenajata numai cu aparatura fotografica.
1.2. Sistem de sustinere 
a) Marca
Marca reprezinta elementul esential al strategiei produsului, ea avand rolul de a identifica un bun material sau un serviciu propus cumparatorilor de catre un producator sau distribuitor. Marca asigura individualizarea ofertei si prin aceasta ii asigura pozitionare si forta in lupta de concurenta, asigura capitalizarea fondurilor alocate in acest scop, protejeaza oferta, adaugandu-i valoare.
Ca un element de identificare marca joaca un rol foarte important in distributia si comercializarea trepiedelor. Marca firmei este formata din urmatoarele elemente:
-Numele de marca - format din cuvinte sau cifre care joaca un rol de stimul auditiv. In cazul produselor noastre, numele de marca este : 
Am ales acest nume pornind de la termenul din limba germana ,,drei" = trei si ,,blitz"=sclipire. Este un nume sugestiv deoarece scoate in evidenta ca trepiedele sunt folosite pentru obtinerea unor fotografii de calitate maxima, de 3 ori fata de fotografiile ce nu au stabilitate ridicata, cum sunt cele realizate de catre amatori.
Emblema (semnul de marca) :formata dintr-un desen, imagine sau o reprezentare grafica care are rol de stimul vizual. In cazul nostru aceasta este :
iar elementele constituiente sunt :
-trepiedul elementul central pe care il avem in discutie
gri culoarea universala pentru trepiede
-Culorile (rosu, portocaliu, roz,albastru) sugereaza bucurie, voiosie, chef de joaca, stari de spirit specifice artistilor, atat femei si barbati care vor sa-si personalizeze trepiedele.
-Numele de marca.
-Slogan: <<Alaturi de BLITZ, imaginile prind viata ! >> 
Inregistrarea marcii s-a facut la Oficiul Marcii din Bucuresti, la data de 21.05.2006. 
Marca va aparea pe eticheta oricarui produs, cat si pe actele intocmite de firma in diferite scopuri. 
Eticheta este un element obligatoriu pentru anumite produse, dar optional pentru altele. Ea poate fi o simpla precizare scrisa si atasata produsului, dar si o creatie grafica complexa, incorporata in produs sau ambalaj.


Fisiere in arhiva (1):

  • Trepied pentru Aparate Foto.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!