Proiecte pentru domeniul Mass Media pagina 1 din 8

doc

Campanii promoționale - portofoliu

Alegeți patru reclame (postere A4) în care conceptul este transmis în următoarele variante: nevoia ca nevoie; dorința ca dorință; nevoia ca dorință; dorința ca nevoie. Argumentați (minim 100 de cuvinte) fiecare alegere; menționați motivul pentru care echipa de creație a ales să comunice în registrul respectiv. Analizați cum anume, pornind de la această poziționare pe axa nativ – dobândit, funcția persuasivă a reclamei devine mai eficientă în opinia acestora. Porniți analiza de la piramida lui Maslow, identificați categoria de nevoi umane la care răspunde produsul în mod real și argumentaț... vezi detalii

doc

Consultanță europeană

A. Rezumatul proiectului Titlul proiectului: Pastila Consultanta Europeana Acronimul proiectului: PCEA3 Cuvinte cheie: antena 3, fonduri, informare Durata proiectului: 2 luni Domeniul in care se inscrie proiectul: productie mass media Motivarea proiectului: realizarea unei pastile cu durata maxima de 2 minute cu scopul de a informa populatia despre finantarile nerambursabile oferite din fondurile Uniunii Europene ce reprezinta o sansa unica de imbunatatire a activitatiilor firmelor. Stadiul actual al problematicii proiectului: Antena 3 face parte din trustul de presa Intact, trust ce... vezi detalii

doc

Publicitate și Mass Media

I. Introducere in Publicitate “ You can tell the ideals of o nation by its advertising” ( Norman Douglas) Impulsul de a face publicitate nu s – a dezvoltat odata cu aparitia canalelot media ci pare sa faca parte din insasi natura umana. Un exemplu elocvent este o reclama din Pompei care reprezinta un sir de jamboane, aceasta fiind reclama pentru o macelarie. Deci se poate spune ca publicitatea dateaza de cand a existat comertul. 1. Istoria publicitatii poate fi impartita pe trei perioade importante: - Era premarketingului. Aceasta este perioada antica si medievala pana in sec XVIII. I... vezi detalii

doc

Lupta împotriva traficului de carne vie

Asociatia “Suflet pentru suflet” “Suflet pentru suflet” este o asociatie de voluntariat non-guvernamentala initiata in anul 2011. Infiintata de o echipa tanara formata din doi studenti ai Academiei de Studii Economice, asociatia a reusit sa isi extinda echipa cu un numar considerabil de membri activi in decursul unui singur an. O viziune clara, misiuni bine-definite, profesionalism si principii, aceasta este imaginea pe care “Suflet pentru suflet” doreste sa o lase tuturor colaboratorilor sai. Viziune O lume în care siguranta finite umane este pe primul loc. Misiune “Suflet pentru sufl... vezi detalii

doc

Influența mass-mediei asupra comportamentului agresiv

ARGUMENT Un subiect mult controversat este daca mijloacele de comunicare in masa produc sau sporesc violenta.Majoritatea oamenilor, inclusiv dintre specialistii disciplinelor socioumane cred ca da.De catva timp, exista o vointa aproape obsesionala de a stabili o relatie cauzala intre violenta din mass-media si violenta tinerilor. Violenta ocupa unul dintre primele locuri, ca pondere pe canalele tv din intreaga lume.Desi in ultimii ani fenomenul violentei pe micul ecran a atras cele mai multe dezbateri publice, critici si sanctiuni, televiziunea continua sa transmita din ce in ce mai mult... vezi detalii

docx

Criza de imagine Pro TV

Capitolul 1.Compania Romtelecom 1.1. Scurt istoric Romtelecom este o companie de telecomunicații din România, care a deținut monopolul în telefonia fixă până la 1 ianuarie 2003. În prezent compania are 2,6 milioane clienți de telefonie fixă. Compania, deținută inițial de statul român, aparține Organizației Elene de Telecomunicații OTE, care are 54,01% din acțiuni. Restul de 45,99% din acțiuni au rămas în posesia statului român. Romtelecom deține, de asemenea, 30% din acțiunile operatorului român de telefonie mobilă Cosmote România. Pe 29 noiembrie 2006 Romtelecom a lansat serviciul de t... vezi detalii

doc

Reflectarea fenomenului de violență în presa scrisă - iunie 2003

INTRODUCERE Violenta si agresivitatea reprezinta fenomene sociale complexe, ale caror modalitati de manifestare, consecinte sociale si moduri de solutionare intereseaza atât factorii institutionalizati de control social cât si opinia publica. Violenta si agresivitatea sunt fenomene care se completeaza si care genereaza o serie de consecinte negative si distructive asupra structurii si stabilitatii sociale si provoaca stari demoralizatoare si de insecuritate la nivelul grupurilor si indivizilor. Desi cauzele violentei sunt diversificate, studiile si cercetarile întreprinse pe aceasta tema ... vezi detalii

ppt

Tuzkoy - Turcia

Tuzkoy,Turcia- case din piatră ,peşteri şi superbe formaţiuni din piatră, peisaje care atrag în fiecare an un număr mare de turişti nu sunt doar atât sunt locuri care în spatele acestor peisaje de vis au şi altceva Satul Tuzkoy a fost declarat în anul 2004 ca fiind zonă periculoasă pentru locuitori. În tot acest timp 250 de familii s-au mutat la 3,5 km distanţă de Tuzkoy iar alte 2350 de persoane aşteaptă să se mute. Aproape jumătate din decesele acestui sat sunt puse pe seama unei forme rare de cancer şi anume mezoteliomul care este cauzat de existenţa în cantităţi însemnate de erionit.... vezi detalii

doc

Aspecte ale publicității - realizarea acesteia în cadrul companiei Essence

INTRODUCERE Prin acţiunile de publicitate, întreprinderea urmăreşte să asigure o cuprinzătoare informare a publicului în legătură cu activitatea, cu produsele şi serviciile sale, sub mărcile sub care acestea sunt prezentate pe piaţă, să-l influenţeze şi să-l determine în efectuarea actului de cumpărare. Scopul oricărei campanii publicitae este de a determina destinatarul mesajului să acţioneze într-un fel anume, de regulă să cumpere un produs. Tot acest proces de influenţare nu se realizează întâmplător, ci are la bază toată strucura specifică procesului comunicaţional. Considerată drept ... vezi detalii

doc

Programe TV destinate copiilor - violența în desenele animate

Introducere Astăzi, când tehnologia a atins cote pe care acum câţiva ani nici nu ni le puteam imagina, relaţia societate-informaţie este indisolubilă. Acest lucru a făcut ca în ultimele decenii să se dezvolte discipline ale comunicării, unde faptele sociale sunt considerate mesaje luate dintr-un ansamblu socio-cultural. Omul este o fiinţă socială comunicaţională, adică o fiinţă care nu poate exista în afara comunicării cu membrii grupului. Într-o societate în care mai toate mamele lucrează, televizorul a devenit din ce în ce mai mult un factor în educaţia tinerilor. De multe ori, nou-năs... vezi detalii

doc

La ce folosește internetul. trecut, prezent și viitor

1. Internetul. Definiţie. Preliminarii Originile internetului se găsesc în 1969 la Ministerul de Apărare din SUA, în reţeaua ARPAnet. Pentagonul construise reţeaua pentru contracte militare şi pentru schimb de informaţii cu universităţile care se ocupau de cercetări militare. În 1983, National Science Fundation, societate ce promova ştiinţa, preia o parte a acestei reţele în cadrul unui proiect a cărui finalitate viza asigurarea accesului cercetătorilor la patru supercomputere din Cornell, Illinois, Pittsburg şi San Diego.Crearea reţelei civile, activitate costisitoare şi riscantă, va atra... vezi detalii

doc

Piața mondială a publicității

1. Introducere in publicitate Publicitatea joaca un rol tot mai important in viata oricarei societati moderne, fiind vehiculata si indisolubil legata de comunicarea de masa, ale carei roluri si efecte atat asupra individului, cat si asupra societatii in ansamblul ei sunt bine cunoscute. Publicitatea este expresia unor paradigme economice, sociale si chiar politice si se bucura de sprijinul unui aparat teoretic din ce in ce mai sofisticat. Publicitatea a imprumutat si adaptat cu succes concepte, teorii si tehnici din stiintele sociale si in special din sociologia opiniei publice, psihologia... vezi detalii

doc

Campanie de Promovare a Sănătății în Comunitățile de Rromi

I. Definirea problemei O comunitate sănătoasă nu poate exista în contextul nerezolvării problemelor de sănătate pentru toţi membrii ei. Comunitatea rromilor din Sectorul 2 trăieşte şi munceşte alături de ceilalţi locuitori, dar starea lor socială precară este un factor determinant al problemelor de sănătate cu care aceştia se confruntă. Starea precară de sanatate a fost identificată ca una din problemele stringente ale comunităţii de rromi din Sectorul 2. Din datele statistice furnizate de Partida Rromilor reiese că, din numărul total de 19.543 persoane de etnie rromă din Sectorul 2, 4.16... vezi detalii

doc

Funcția Publică Europeană

INTRODUCERE Plutarh spunea că legea este regina tuturor muritorilor şi nemuritorilor. Existenţa noastră întru respectul legii, construirea propriului sistem de valori în consonanţă cu sistemul social de valori concenrat în norme juridice sunt adevăruri care ne dăltuiesc destinul, care ne ajută să trăim în armonie unii cu alţii şi toţi cu societatea, cu statul, cu autorităţile. Căci statul, prin natura sa este ceva multiplu şi dacă devine o unitate mai strânsă, din stat se face familie şi din familie om. Iată că istoria dovedeşte că decadenţa administraţiei, manifestată încă din Antichita... vezi detalii

doc

Construirea imaginii de sine pe Facebook

Lucrarea noastra a avut drept scop cercetarea modului de construire a identitatii de sine in mediul online. Analiza noastra a fost efectuata pe reteaua de socializare Facebook si a fost realizata prin intermediul metodei analizei de continut. Facebook este un site web de tip retea de socializare in cadrul caruia utilizatorii pot sa-si creeze un profil personal, un grup sau chiar o pagina pentru a-si atinge anumite scopuri. Astfel, pe Facebook, utilizatorii pot sa comunice si sa interactioneze intre ei prin mesaje si postari, oferind o imagine despre viata lor prin intermediul pozelor, expun... vezi detalii

Hopa sus!