Proiecte pentru domeniul Mass Media

doc

Impactul Mass-Media Asupra Crearii Imaginii Liderului Politic

INTRODUCERE Cu totii suntem beneficiari ai produselor mass-media, fie ca sunt ele scrise, orale sau vizuale si aceasta pentru ca suntem in era informatiilor sau razboiul informational, asa cum deseori se afirma. Din toata presa, televiziunea este institutia care poate manipula cel mai usor. Televiziunea dispune de imagine, cuvint, sunet si alte efecte, care in radio si in presa scrisa nu sunt atit de relevante. In secolul XIX, gafele oamenilor politici nu erau cunoscute atit de mult ca astazi. De aceea, mai tirziu si-au luat consilieri, imagemakeri, pentru ca nu-si mai puteau ascunde gre... vezi detalii

doc

Mass-Media si rolul acesteia in stat

CAPITOLUL 1 SISTEMUL MASS-MEDIA 1.1. SISTEMUL MASS-MEDIA SI ACTORII SAI Asociatia Internationala a Relatiilor Publice a stabilit, cu ocazia Conventiei anuale din 1978, urmatoarea definitie: ,,Practica relatiilor publice este arta si stiinta sociala a analizarii unor tendinte, a anticiparii consecintelor lor, a sfatuirii liderilor unei organizatii si a implementarii unor programe de actiune care vor servi atat intereselor organizatiei, cat si intereselor publicului ". Dupa Public Relations Society, una dintre cele mai mari asociatii profesionale din lume, ,,relatiile publice ajuta ... vezi detalii

doc

Prevenirea Violentei in Scoli

1. DESCRIEREA SITUATIEI : Violenta scolara se impune din ce in ce mai mult in atentia societatii contemporane si mai ales in cea a unor institutii specializate si a unor organizatii nonguvernamentale, sensibilizate de amploarea de necontestat pe care acest fenomen o capata, chiar in absenta unor statistici riguroase si comparabile, la diferite nivele de globalizare. O diversitate de forme de violenta, usoara sau moderata, dar si de evenimente tragice, aduse la cunostinta publicului, reprezinta expresia vizibila a unui stil de relationare si a unui comportament social care valorizeaza viol... vezi detalii

doc

Societatea Romana de Televiziune - Serviciu Public

Televiziunea Romana (sau oficial denumita Societatea Romana de Televiziune - SRTV) reprezinta televiziunea publica din Romania, care isi difuzeaza programele pe sase canale centrale: TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural, TVR International si TVR Info. O versiune experimentala de inalta definitie a programelor TVR se difuzeaza pe satelit, in regiunea Bucurestiului si a Sibiului (in centrul Transilvaniei) prin DVB-T, sub denumirea de TVR HD.Pe langa acestea mai functioneaza si sase studiouri regionale la Bucuresti, Cluj-Napoca, Targu Mures, Iasi, Timisoara si Craiova, care impreuna realizeaza pr... vezi detalii

doc

Campanie Publicitate Adidas

Aplicatia urmatoare descrie o posibila campanie de informare realizata de compania Adidas Romania (reprezentant exclusiv al intereselor firmei Adidas) pentru promovarea unui nou produs: mingea de fotbal Adidas Extreme Future. Campania este parte a proiectului de imagine conceput la nivel mondial de firma producatoare. Lansarea campaniei se face inaintea inceperii preliminariilor Campionatului European de Fotbal ce se va desfasura in Portugalia in anul 2004, competitie la care Adidas Extreme Future este mingea oficiala. POLITICA DE RELATII PUBLICE - ADIDAS o Intalnirile cu presa locala se ... vezi detalii

doc

Introducere in Mass-Media

Obiective Prima tema si primul tutorat isi propun sa familiarizeze studentiii cu sistemul complex al comunicarii de masa si sa le ofere notiunile introductive necesare intelegerii caracteristicilor fundamentale ale mass media. Locul comunicarii de masa in anamblul formelor de comunicare umana Comunicarea umana se poate construi pe baza a doua mari tipuri de relatii: a) relatii directe: comunicarea se realizeaza intre doua sau mai multe persoane, aflate in pozitii de proximitate (de obicei spatiala); in actul comunicarii ele isi raspund una celeilalte (prin cuvinte, gesturi, mimica, etc)... vezi detalii

doc

Prosport - De la Primul Tipar si Pana in Ziua de Azi

Lansat pe 2 iulie 1997 de catre Media Pro, Pro Sport a fost primul cotidian full color din presa romaneasca ceea ce avea sa aduca si cel mai spectaculos ziar de sport al anilor '90. Anul 2003 a adus pentru cei de la Ringier o noua achizitie si anume cotidianul Pro Sport, insa dupa cateva luni de activitate, intreaga echipa demisioneaza, iar in iunie 2003 Dan Chiotea a fost numit redactor sef al ziarului. Baietii s-au miscat repede iar in 2004 editiile de Banat, Oltenia si Moldova, incantau publicul. Seful adjunct avea sa fie Dan Filoti numit in aprilie 2005, dar in 11 ianuarie, anul curent,... vezi detalii

docx

Ecopolitica

Stau relaxata in fotoliu si ma uit ore in sir la emisiunile despre diverse proiecte ecologice de pe Decovery, mereu imi pun aceleasi semne de intrebare: de ce ei pot si noi nu? De ce ei reusesc iar noi nu? Ne lipseste oare imaginatia? Aceste intrebari mi-au venit in minte atunci cand am vazut documentarul despre restaurantul ecologic. E greu sa reusesti intr-o afacere cu un restaurant. Printre altele localizarea e esentiala. Daniel Hoiseux, inginer si proprietar de restaurant a rezolvat aceasta problema. In Montreal, Canada un nou tip de restaurant isi face aparitia., Daniel a inventat Muvb... vezi detalii

doc, ppt

Souza Barros. Bovap

A stock broker or stockbroker is a regulated professional broker who buys and sells shares and other securities through market makers or Agency Only Firms on behalf of investors. A broker may be employed by a brokerage firm. A transaction on a stock exchange must be made between two members of the exchange--an ordinary person may not walk into the Brazil Stock Exchange (for example), and ask to trade stock. Such an exchange must be done through a broker. There are three types of stockbroking service. o Execution-only, which means that the broker will only carry out the client's instructi... vezi detalii

doc

Reconstruct SA

S.C. Reconstruct S.A A. SERVICIILE SI PRODUSELE OFERITE S.C. Reconstruct S.A este furnizor de materii prime pentru diferite companii de pe piata interna si internationala. Avand in vedere nevoia continua de diverse materii prime cum ar fi hartia si plasticul, compania spera sa obtina rezultate pe termen scurt cat mai eficiente, iar pe termen lung, reorganizarea activitatii economice ar putea aduce venituri substantiale, precum si o influenta de responsabilizare a societatii. Pentru colectarea masei plastice, se vor utiliza tonomate speciale, care vor oferi o suma modica de bani in schimbul... vezi detalii

doc

Presa Sportiva din Spania

Istoric Regatul Spaniei sau Spania este o tara situata in sud-vestul Europei, membra a Uniunii Europene. In nord-est se invecineaza cu Franta si Andora de-a lungul Muntilor Pirinei. Face parte din Peninsula Iberica impreuna cu Portugalia si Gibraltar, avand de asemenea doua arhipelaguri, situate unul in Marea Mediterana (Insulele Baleare) si celalalt in Oceanul Atlantic (Insulele Canare). De asemenea, de Spania apartin doua mici teritorii din nordul Africii (care includ orasele autonome Ceuta si Melilla), precum si enclava Llivia din Pirinei. Teritoriul are o suprafata de 504,782 km si es... vezi detalii

doc

Radioul Public versus Radioul Particular - Studiu Comparativ al Jurnalismului Radiofonic

CAPITOLUL 1 ELEMENTE DE ISTORIE TEHNICA A RADIOFONIEI MONDIALE 1.1 Descoperiri premergatoare din domeniul fizicii electromagnetice Din timpuri stravechi omenirea a fost interesata de transmiterea vestilor la distanta. Dar acest lucru a fost posibil doar in functie de gradul de cunostinte stiintifice ale oamenilor din diferite epoci ale istoriei, precum si de dezvoltarea posibilitatilor de productie. In lumea antica, spre exemplu, vestile erau transmise cu ajutorul focurilor care, fiind aprinse pe platourile inalte, puteau fi vazute de la distante destul de mari. Pe masura ce gradul de ... vezi detalii

doc

Impactul si Influenta Mass-Media asupra Alegerilor Prezidentiale din Romania

1.Argument. Identificarea problemei si a impactului specific Publicitatea o putem defini ca fiind orice forma platita de prezentare si promovare impersonala a ideilor, bunurilor sau serviciilor prin mijloace de informare in masa (ziare, reviste, programe de radio, de televiziune si Internet) de catre un sponsor bine precizat. Multe organizatii folosesc publicitatea pentru a transmite unui anumit public hmesaje referitoare la ele insele, la produsele si serviciile lor sau la modul lor de comportament, cu scopul de a determina un raspuns din partea acestuia. Toti suntem influentati de produ... vezi detalii

doc

Mixul de Comunicatii de Marketing

Publicitatea Orice forma impersonala de prezentare si de promovre a unor idei, bunuri sau servicii, platita de catre un sponsor presis identificat. Publicitea directa Utilizare serviciilor postale, a telefonului sau a oricaror alte mijloace impersonale de a intra in legatura cu oamenii pentru a comunica sau a solicita raspunsuri catre sau din partea unor clienti bine precizati. Acestia pot fi clienti actuali sau potentiali. Promovarea vanzarilor Acordarea de stimulente pe termen scurt, cu scopul de a incuraja clientii sa incerce sau sa achizitioneze un anumit produs sau serviciu. Relatii... vezi detalii

doc

Stilurile de Redactare a unui Text Jurnalistic

Introducere Scrisul este o problema de talent-nu oricine il poate invata peste noapte.Sa ai simtul cuvantului,al limbii,pare a fi un dar genetic.Teoria si sfaturile celor cu experienta doar completeaza,pun in valoare,te scutesc de cautari inutile. Sloganul preferat de ziaristi este ca "meseria se fura".Ar fi prea frumos sa fie si adevarat.Degeaba vrei sa furi daca nu ai de la cine.In van incerci sa imiti un stil care nu ti se potriveste.Disputa e veche si,partial,fara sens:te nasti sau devii jurnalist?Nu credem ca scriitura expresiva si eficienta se invata cu manualul alaturi,as... vezi detalii

Hopa sus!