Extras din proiect
Pentru efectuarea analizei swot şi găsirea unei strategii de promovare a unui canal media am ales postul naţional de radio Europa FM. Motivul acestei alegeri constă în consolidarea imaginii acestui post de radio, precum şi încercarea de eliminare a ameninţărilor concurenţiale ale acestui canal media.
Prezentare generală a postului EuropaFM
EuropaFM este primul post de radio privat cu acoperire naţională în FM. S-a lansat pe 26 mai 2000. Formatul EuropaFM este de tip generalist şi conţine o diversitate de emisiuni: ştiri, emisiuni de divertisment, emisiuni interactive (concursuri), programe muzicale, dezbateri politice, emisiuni culturale, emisiuni de tip “monden” etc. Sloganul acestui post este “Un radio de milioane de români” care promovează, dealtfel, rezultatul sondajelor, conform cărora este cel mai ascultat post de radio din România.
Public ţintă
Ascultătorii EuropaFM au medii de vârstă diferite, fapt demonstrat de formatul generalist şi diversificat al radioului. Publicul ţintă este format din persoanele cu vârsta între 25-45 de ani, cu un nivel de educaţie mediu şi superior, orientat către grup şi familie, şofer, cu venituri medii şi mari, din mediul urban.
Analiza SWOT
În cadrul acestei analize voi avea în vedere punctele forte (atuurile), punctele slabe ale postului de radio EuropaFM, oportunităţile oferite de acesta precum şi factorii care ameninţă (riscă) poziţionarea pe piaţa media a acestui canal.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza Swot EuropaFM.doc