Extras din proiect
Aplicaţia următoare descrie o posibilă campanie de informare realizată de compania Adidas România (reprezentant exclusiv al intereselor firmei Adidas) pentru promovarea unui nou produs: mingea de fotbal Adidas Extreme Future. Campania este parte a proiectului de imagine conceput la nivel mondial de firma producătoare. Lansarea campaniei se face înaintea începerii preliminariilor Campionatului European de Fotbal ce se va desfăşura în Portugalia în anul 2004, competiţie la care Adidas Extreme Future este mingea oficială.
POLITICA DE RELAŢII PUBLICE – ADIDAS
• Întâlnirile cu presa locală se desfăşoară lunar şi sunt organizate de Biroul de Relaţii Publice al Companiei Adidas România.
• Nu se vor face publice atitudinile companiei vizavi de chestiunile politice sensibile, la nivel local sau naţional.
• Informaţiile despre bugetul sau politica internă a companiei nu sunt disponibile pentru presă.
• Nu se discută cu presa despre contractele, sponsorizările şi acordurile de publicitate decât în momentul când acestea au fost semnate de toate părţile implicate.
• Partenerii companiei nu vor putea folosi numele acesteia ca paravan pentru opiniile proprii şi nici nu vor face declaraţii publice în numele Adidas România.
• Pentru orice demers care depăşeşte atribuţiile reprezentantului român va fi consultat reprezentantul Adidas pentru Europa de Est.
PRIORITĂŢILE CAMPANIEI
• Popularizarea noii mingi de fotbal Adidas Extreme Future ca parte a campaniei mondiale Adidas.
• Crearea de materiale publicitare în limba română, pe baza celor originale realizate în limba engleză.
• Lansarea campaniei prin intermediul Biroului de Relaţii Publice al companiei Adidas România.
• Implicarea altor actori în derularea campaniei: organisme de conducere ale fotbalului, manageri etc.
ANALIZĂ
1. ANALIZA PEST
Factori care influenţează compania:
POLITIC:
• legislaţia privind importurile; taxe vamale.
• activitatea Ministerului Tineretului şi Sportului.
ECONOMIC
• gradul de dezvoltare al pieţei de echipament sportiv.
• implicarea sponsorilor din fotbal.
SOCIAL
• mediul de viaţă.
• preocupările populaţiei pentru fotbal.
• situaţia economică precară a majorităţii populaţiei.
• atitudinea tinerilor faţă de noutăţile de pe piaţă echipamentelor sportive.
TEHNOLOGIC
• gradul de tehnologizare al firmelor ce produc echipament sportiv în România (în vederea stabilirii de viitoare colaborări).
Preview document
Conținut arhivă zip
- Campanie Publicitate Adidas.doc