Campanie Publicitate Adidas

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Mass Media
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1604
Mărime: 18.53KB (arhivat)
Publicat de: Trandafir Marginean
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Aplicaţia următoare descrie o posibilă campanie de informare realizată de compania Adidas România (reprezentant exclusiv al intereselor firmei Adidas) pentru promovarea unui nou produs: mingea de fotbal Adidas Extreme Future. Campania este parte a proiectului de imagine conceput la nivel mondial de firma producătoare. Lansarea campaniei se face înaintea începerii preliminariilor Campionatului European de Fotbal ce se va desfăşura în Portugalia în anul 2004, competiţie la care Adidas Extreme Future este mingea oficială.

POLITICA DE RELAŢII PUBLICE – ADIDAS

• Întâlnirile cu presa locală se desfăşoară lunar şi sunt organizate de Biroul de Relaţii Publice al Companiei Adidas România.

• Nu se vor face publice atitudinile companiei vizavi de chestiunile politice sensibile, la nivel local sau naţional.

• Informaţiile despre bugetul sau politica internă a companiei nu sunt disponibile pentru presă.

• Nu se discută cu presa despre contractele, sponsorizările şi acordurile de publicitate decât în momentul când acestea au fost semnate de toate părţile implicate.

• Partenerii companiei nu vor putea folosi numele acesteia ca paravan pentru opiniile proprii şi nici nu vor face declaraţii publice în numele Adidas România.

• Pentru orice demers care depăşeşte atribuţiile reprezentantului român va fi consultat reprezentantul Adidas pentru Europa de Est.

PRIORITĂŢILE CAMPANIEI

• Popularizarea noii mingi de fotbal Adidas Extreme Future ca parte a campaniei mondiale Adidas.

• Crearea de materiale publicitare în limba română, pe baza celor originale realizate în limba engleză.

• Lansarea campaniei prin intermediul Biroului de Relaţii Publice al companiei Adidas România.

• Implicarea altor actori în derularea campaniei: organisme de conducere ale fotbalului, manageri etc.

ANALIZĂ

1. ANALIZA PEST

Factori care influenţează compania:

POLITIC:

• legislaţia privind importurile; taxe vamale.

• activitatea Ministerului Tineretului şi Sportului.

ECONOMIC

• gradul de dezvoltare al pieţei de echipament sportiv.

• implicarea sponsorilor din fotbal.

SOCIAL

• mediul de viaţă.

• preocupările populaţiei pentru fotbal.

• situaţia economică precară a majorităţii populaţiei.

• atitudinea tinerilor faţă de noutăţile de pe piaţă echipamentelor sportive.

TEHNOLOGIC

• gradul de tehnologizare al firmelor ce produc echipament sportiv în România (în vederea stabilirii de viitoare colaborări).

Preview document

Campanie Publicitate Adidas - Pagina 1
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 2
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 3
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 4
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 5
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 6
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 7
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 8
Campanie Publicitate Adidas - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Campanie Publicitate Adidas.doc

Alții au mai descărcat și

Criza presei scrise - studiu de caz

I Instituția de presă scrisă În acest capitol voi realiza o incursiune în sistemul presei scrise, încercând să identific mecanismele de...

Conferință de Presă Privind Lansarea Proiectului Iașul de Sub Iași

Evenimentul - Conferinţă de presă privind lansarea Proiectului “IAŞUL DE SUB IAŞI” Conferinta de presa are ca subiect amenajarea catacombelor,...

Planificare Media - Bucovina

1. Produsul a) Povestea Bucovina Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006 si activeaza in zona...

Campanie de relații publice

De multe ori PR-ul poate fi privit ca o cursă contra-timp, contra-buget sau chiar contra-client, atunci când acesta nu reușește să își dea jos...

Comunicarea audio vizuală

Televiziunea este mijlocul de comunicare de masa cu cel mai mare impact asupra societatii. Tehnic vorbind, este definita ca un procedeu de...

Biserica și Mass Media

Traim într-o lume controversata unde valorile principale si etice ale unei societati se rasfrâng asupra populatiei. Biserica si mass-media...

Genurile Presei

3.GENURILE PRESEI DEF: Genurile presei este un proces cultural de lunga durata care acunoscut in ultima vreme o dezvoltare fara precedent datorita...

Te-ar putea interesa și

Analiza Brandului Dracula

INTRODUCERE Argumentarea temei alese În zilele noastre, nevoia destinaţiilor de a a se diferenţia de competitoarele sale a devenit mai critică...

Analiza de marketing a brandului Adidas

I. Piața produsului 1. Caracteristici, schimbări, tendințe, evoluție: Motto-ul Adidas este Impossible is possible! A merge înainte, a depăși...

Raționalizarea poziției financiare a firmei

Prezenta lucrare intitulată „Raționalizarea poziției concurențiale a firmei față de disponibilitatea pieței” aduce în atenţia cititorului un studiu...

Adidas

Încaltamintea este un produs de maxima necesitate pentru om, care a aparut din cele mai vechi timpuri. Cu mii de ani în urma, oamenii au cautat fel...

Analiza estetică a pantofilor sport

INTRODUCERE Acest proiect se doreşte a îngloba atât istoricul pantofilor sport, caracteristicile şi beneficiile acestora,cat şi soluţiile de...

Adidas - comportament consumator

Cap.1. Prezentarea produsului 1.1. Industria încaltamintei sport în România Încaltamintea sport este utilizata în: - 61,1% drumetii / plimbari...

Analiza Comparativă a Comunicării de Marketing pentru Nike și Adidas

I. Elementele definitorii ale pietei incaltamintei sport 1. Caracterizare generala Incaltamintea, fie ea sport, eleganta, sau cazuala, a aparut...

Campanie publicitară Adidas

1. ANUNTATOR-DENUMIREA CAMPANIEI, ORIGINE, PORTOFOLIU DE ACTIVITATI Compania “Adidas” este simbolul succesului in lumea sportului. Istoria...

Ai nevoie de altceva?