Orasul Iasi reprezinta unul dintre cele mai importante centre culturale, istorice si economice din Romania. Totusi, nu exista nici un mall in acest oras. Tehnoton Group s-a hotarat sa profite de potentialul acestui oras, si nu numai, ci sa si ofere locuitorilor ceva in schimb, prin deschiderea unui mall. In urma unei licitatii firma SC Invest SRL a castigat contractul de constructie al acestuia. Aceastei firme i s-a alocat bugetul de 100 milioane euro, cu ajutorul caruia sa finalizeze proiectul pana la data de 10 noiembrie 2013. In urma acestei licitatii Tehnoton Group a incheiat un contract cu firma de marketing Creative Image, care sa se ocupe de promovarea mall-ului. Echipei de la Creative Image, formata din: Stela Onu- Activ Consulting, Cristina Vasile- Account Manager, Roxana Apostolescu- Senior Account Executive, Andrei Chiriac- Production Manager si Viorel Iacob- PR & Media Executive, i s-a acordat un buget in valoare de 600000 euro. Ca orice echipa de management, Creative Image si-a desfasurat activitatea pliindu-se pe un anumit plan. Acesta consta in urmatoarele etape : - STABILIREA OBIECTIVULUI: Pozitionarea Fidelity Mall Center ca o investitie ce va schimba definitiv stilul de viata din Iasi si va contribui la dezvoltarea orasului sub toate aspectele: cultural, economic si social. Fidelity Mall Center, va crea peste 5.000 de noi locuri de munca permanente, incepand 2013, majoritatea acestora fiind furnizate de retaileri. - CERCETAREA: Echipa de proiect a folosit date si informatii din urmatoarele surse: - Analiza celor mai importante mall-uri din tara; - Analiza concurentei, deoarece odata cu deschiderea Fidelity Mall Center Iasi se pregatea si deschiderea noului centru comercial Agfa Center; - Toate articolele nationale/locale scrise despre Tehnoton Group; - Sondaj de opinie printre locuitorii ieseni, care s-a prezentat sub forma unui formular cu 5 intrebari, la care clujenii si-au exprimat in mod liber propria opinie in legatura cu viitorul complex. Cele 5 intrebari au fost: 1) Ce mall-uri din tara frecventati? 2) Cat de necesar considerati deschiderea unui mall in orasul dvs? 3) Ce asteptari aveti de la Fidelity Mall Center? 4) Ce anume v-ar interesa ca Tehnoton Group sa construiasca/amenajeze in cadrul acestui complex ? 5) Ce avantaje v-ar putea aduce viitorul mall? Dupa analiza tuturor informatiilor, concluziile au fost: - In momentul derularii investitiei nu exista nici un complex care sa se ridice la amploarea viitorului mall; - Iesenii frecventau des mall-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara; - Viitorul mall va trebui sa se muleze pe caracteristicile orasului Iasi - Viitorul mall va trebui sa comunice constant cu cetatenii ieseni, oferind permanent posibilitati de shopping, entertaiment si relaxare.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.