Extras din proiect
Orasul Iasi reprezinta unul dintre cele mai importante centre culturale, istorice si economice din Romania. Totusi, nu exista nici un mall in acest oras. Tehnoton Group s-a hotarat sa profite de potentialul acestui oras, si nu numai, ci sa si ofere locuitorilor ceva in schimb, prin deschiderea unui mall.
In urma unei licitatii firma SC Invest SRL a castigat contractul de constructie al acestuia. Aceastei firme i s-a alocat bugetul de 100 milioane euro, cu ajutorul caruia sa finalizeze proiectul pana la data de 10 noiembrie 2013. In urma acestei licitatii Tehnoton Group a incheiat un contract cu firma de marketing Creative Image, care sa se ocupe de promovarea mall-ului. Echipei de la Creative Image, formata din: Stela Onu- Activ Consulting, Cristina Vasile- Account Manager, Roxana Apostolescu- Senior Account Executive, Andrei Chiriac- Production Manager si Viorel Iacob- PR & Media Executive, i s-a acordat un buget in valoare de 600000 euro.
Ca orice echipa de management, Creative Image si-a desfasurat activitatea pliindu-se pe un anumit plan. Acesta consta in urmatoarele etape :
- STABILIREA OBIECTIVULUI:
Pozitionarea Fidelity Mall Center ca o investitie ce va schimba definitiv stilul de viata din Iasi si va contribui la dezvoltarea orasului sub toate aspectele: cultural, economic si social. Fidelity Mall Center, va crea peste 5.000 de noi locuri de munca permanente, incepand 2013, majoritatea acestora fiind furnizate de retaileri.
- CERCETAREA:
Echipa de proiect a folosit date si informatii din urmatoarele surse:
- Analiza celor mai importante mall-uri din tara;
- Analiza concurentei, deoarece odata cu deschiderea Fidelity Mall Center Iasi se pregatea si deschiderea noului centru comercial Agfa Center;
- Toate articolele nationale/locale scrise despre Tehnoton Group;
- Sondaj de opinie printre locuitorii ieseni, care s-a prezentat sub forma unui formular cu 5 intrebari, la care clujenii si-au exprimat in mod liber propria opinie in legatura cu viitorul complex.
Cele 5 intrebari au fost:
1) Ce mall-uri din tara frecventati?
2) Cat de necesar considerati deschiderea unui mall in orasul dvs?
3) Ce asteptari aveti de la Fidelity Mall Center?
4) Ce anume v-ar interesa ca Tehnoton Group sa construiasca/amenajeze in cadrul acestui complex ?
5) Ce avantaje v-ar putea aduce viitorul mall?
Dupa analiza tuturor informatiilor, concluziile au fost:
- In momentul derularii investitiei nu exista nici un complex care sa se ridice la amploarea viitorului mall;
- Iesenii frecventau des mall-urile din Bucuresti, Cluj si Timisoara;
- Viitorul mall va trebui sa se muleze pe caracteristicile orasului Iasi
- Viitorul mall va trebui sa comunice constant cu cetatenii ieseni, oferind permanent posibilitati de shopping, entertaiment si relaxare.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Deschiderea unui Complex Gen Mall.doc