Dosar de presă - La Fântâna

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Mass Media
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 2467
Mărime: 1.51MB (arhivat)
Publicat de: Carol Croitoru
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Stefania Bejan

Extras din proiect

* Cohn&Jansen| Ashley&Holmes lanseaza La Fântâna Home *

Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a realizat campania de lansare a noului serviciu La Fantana – La Fantana Home pentru anul 2008: „La Fantana vine la tine, chiar si acasa”.

Agentia de publicitate a fost infiintata in 2003, de Andrei Cohn (plecat in octombrie 2002 de la Scala) si de Cristina Jansen (care a lucrat la Scala pana in decembrie 2001, la Client Service). Al treilea asociat era Peter Jansen, sotul Cristinei si, la vremea respectiva, managing director al Sanoma Hearst Romania. Firma a pornit “ca o alternativa la agentiile internationale foarte birocratizate”. Banca tiriac a fost primul client. “Cristina cunostea pe cineva la Banca tiriac si stia ca au nevoie de un poster pentru carduri. Proiectul nu s-a facut, in schimb am ajuns sa lucram totul pentru ei”, povesteste Andrei Cohn. A urmat Autoitalia, mai intai cu Fiat Albea, apoi cu toate brandurile. Anul trecut, printre clientii agentiei au fost Gallaher, Autoitalia, Goodyear/Dunlop, Internetics, Romstal Leasing, Medicover si Weltauto.

Ashley si-a gasit o noua agentie de creatie: Cohn&Jansen. Spre deosebire de GMP, cu care semnase un accord de asociere, de aceasta data Ashley s-a implicat si in actionariat. Mai concret, au cumparat jumatate din actiunile agentiei, iar numele companiei a fost schimbat in Cohn&Jansen Ashley&Holmes. In prezent, jumatate din agentie este detinuta de Ashley&Holmes Romania, iar cealalta jumatate este impartita de fondatori: Andrei Cohn (25%), Cristina Jansen (13%) si Peter Jansen (12%). Andrei Cohn si Cristina Jansen asigura managementul companiei. De altfel, prin contract, nici un reprezentant Ashley nu este prezent in conducerea noii agentii.

Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica. Reprezentantii agentiei au spus doar ca s-a facut o evaluare in functie de profiturile agentiei in ultimii ani, carora li s-a aplicat un factor de multiplicare. Cristina Jansen a refuzat sa divulge cifra de afaceri si profitul agentiei in anul 2005, invocand mai multe motive. In 2004, potrivit Ministerului Finantelor, agentia a avut o cifra de afaceri de 392 de mii de euro si un profit det de 45 de mii de euro. Cele doua agentii fac parte din reteaua de servicii de marketing si publicitate Ashley Worldgroup, care se ocupa in Romania de conturi precum Cosmote, Germanos, Mobexpert, Garanti Bank, Romstal-Leasing, LaDorna, Scholl, Kyros group, World Vision, Audi si Honda.

Sub mesajul "La Fantana vine la tine, chiar si acasa", campania alcatuita din spotul “Reactia” si printurile “Flirtul” si “Barfa” va rula in perioada 1 mai – 30 iunie pe Internet, Outdoor TV si in presa.

La Fantana Home este un serviciu nou si un produs unic in Romania – un dozator de apa special conceput pentru a se potrivi acasa. Astfel, executiile care alcatuiesc campania transpun cliseele conservationale din lumea business – barfa de langa dozator – intr-un mediu de familie, pastrand watercooler-ul in prim plan.

Catalin Rusu, Senior Copywriter Cohn& Jansen|Ashley&Holmes declara: “La Fantana este un brand de servicii care targeta exclusiv business to business. Pe langa intrarea pe piata de consumer, noul serviciu La Fantana Home adauga o valoare proaspata brandului La Fantana: prietenia, familiaritatea. Pentru a sublinia aceasta evolutie, am lucrat la redesenarea fina a logo-ului prin schimbarea fontului de logo si prin folosirea a noi elemente de identitate (familie de fonturi, culori corporate, imagistica si tone of voice). Avand toate acestea la dispozitie, campania a venit ca un pas firesc de a pune in valoare ultimele achizitii ale brandului. Atat in spotul TV cat si in print ads, am incercat sa imaginam discutiile si reactiile de pe langa un watercooler aflat acasa in loc de birou”.

Campania are ca public tinta persoane active, cu functii de middle si top management, cu venituri peste medie si mari, mereu preocupate de confort si calitatea vietii.

Preview document

Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 1
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 2
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 3
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 4
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 5
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 6
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 7
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 8
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 9
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 10
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 11
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 12
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 13
Dosar de presă - La Fântâna - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Dosar de Presa - La Fantana.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect relații publice

Introducere După cel de-al doilea război mondial , relatiile publice îsi conturează o pozitie clară , bine definită , în ansamblul diferitelor...

Designul mesajului - strategii de construire a mesajului în relații publice

Introducere. Lucrarea mea de licenţă se numeşte „Designul mesajului. Strategii de construire a mesajului în relaţiile publice.”Plecând doar de la...

Publicațiile online

Argument În anul 1969, când a fost prima data semnalata o prezenta on-line, la Internet erau conectate doar patru calculatoare de la patru...

Analiza unui produs media - Cronica Cârcotașilor

Poţi cîştiga bani foarte uşor fără să informezi , fără personalitate sau atitudine. Cel mai uşor mod de a face bani este divertismentul brut şi...

Comunicarea audio vizuală

Televiziunea este mijlocul de comunicare de masa cu cel mai mare impact asupra societatii. Tehnic vorbind, este definita ca un procedeu de...

Biserica și Mass Media

Traim într-o lume controversata unde valorile principale si etice ale unei societati se rasfrâng asupra populatiei. Biserica si mass-media...

Genurile Presei

3.GENURILE PRESEI DEF: Genurile presei este un proces cultural de lunga durata care acunoscut in ultima vreme o dezvoltare fara precedent datorita...

Ai nevoie de altceva?