Dosar de Presa - La Fantana

Extras din proiect Cum descarc?

* Cohn&Jansen| Ashley&Holmes lanseaza La Fantana Home *
Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a realizat campania de lansare a noului serviciu La Fantana - La Fantana Home pentru anul 2008: ,,La Fantana vine la tine, chiar si acasa". 
Agentia de publicitate a fost infiintata in 2003, de Andrei Cohn (plecat in octombrie 2002 de la Scala) si de Cristina Jansen (care a lucrat la Scala pana in decembrie 2001, la Client Service). Al treilea asociat era Peter Jansen, sotul Cristinei si, la vremea respectiva, managing director al Sanoma Hearst Romania. Firma a pornit "ca o alternativa la agentiile internationale foarte birocratizate". Banca tiriac a fost primul client. "Cristina cunostea pe cineva la Banca tiriac si stia ca au nevoie de un poster pentru carduri. Proiectul nu s-a facut, in schimb am ajuns sa lucram totul pentru ei", povesteste Andrei Cohn. A urmat Autoitalia, mai intai cu Fiat Albea, apoi cu toate brandurile. Anul trecut, printre clientii agentiei au fost Gallaher, Autoitalia, Goodyear/Dunlop, Internetics, Romstal Leasing, Medicover si Weltauto. 
Ashley si-a gasit o noua agentie de creatie: Cohn&Jansen. Spre deosebire de GMP, cu care semnase un accord de asociere, de aceasta data Ashley s-a implicat si in actionariat. Mai concret, au cumparat jumatate din actiunile agentiei, iar numele companiei a fost schimbat in Cohn&Jansen Ashley&Holmes. In prezent, jumatate din agentie este detinuta de Ashley&Holmes Romania, iar cealalta jumatate este impartita de fondatori: Andrei Cohn (25%), Cristina Jansen (13%) si Peter Jansen (12%). Andrei Cohn si Cristina Jansen asigura managementul companiei. De altfel, prin contract, nici un reprezentant Ashley nu este prezent in conducerea noii agentii.
Valoarea tranzactiei nu a fost facuta publica. Reprezentantii agentiei au spus doar ca s-a facut o evaluare in functie de profiturile agentiei in ultimii ani, carora li s-a aplicat un factor de multiplicare. Cristina Jansen a refuzat sa divulge cifra de afaceri si profitul agentiei in anul 2005, invocand mai multe motive. In 2004, potrivit Ministerului Finantelor, agentia a avut o cifra de afaceri de 392 de mii de euro si un profit det de 45 de mii de euro. Cele doua agentii fac parte din reteaua de servicii de marketing si publicitate Ashley Worldgroup, care se ocupa in Romania de conturi precum Cosmote, Germanos, Mobexpert, Garanti Bank, Romstal-Leasing, LaDorna, Scholl, Kyros group, World Vision, Audi si Honda.
Sub mesajul "La Fantana vine la tine, chiar si acasa", campania alcatuita din spotul "Reactia" si printurile "Flirtul" si "Barfa" va rula in perioada 1 mai - 30 iunie pe Internet, Outdoor TV si in presa.
La Fantana Home este un serviciu nou si un produs unic in Romania - un dozator de apa special conceput pentru a se potrivi acasa. Astfel, executiile care alcatuiesc campania transpun cliseele conservationale din lumea business - barfa de langa dozator - intr-un mediu de familie, pastrand watercooler-ul in prim plan.
Catalin Rusu, Senior Copywriter Cohn& Jansen|Ashley&Holmes declara: "La Fantana este un brand de servicii care targeta exclusiv business to business. Pe langa intrarea pe piata de consumer, noul serviciu La Fantana Home adauga o valoare proaspata brandului La Fantana: prietenia, familiaritatea. Pentru a sublinia aceasta evolutie, am lucrat la redesenarea fina a logo-ului prin schimbarea fontului de logo si prin folosirea a noi elemente de identitate (familie de fonturi, culori corporate, imagistica si tone of voice). Avand toate acestea la dispozitie, campania a venit ca un pas firesc de a pune in valoare ultimele achizitii ale brandului. Atat in spotul TV cat si in print ads, am incercat sa imaginam discutiile si reactiile de pe langa un watercooler aflat acasa in loc de birou". 
Campania are ca public tinta persoane active, cu functii de middle si top management, cu venituri peste medie si mari, mereu preocupate de confort si calitatea vietii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Dosar de Presa - La Fantana.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!