Proiecte pentru domeniul Mass Media pagina 2 din 8

doc

Proiect Publicitate - Lansare iPod Nano Chameleon

Piaţa mp3playere portablile specializate Piaţa mp3playerelor a avut o evoluţie spectaculoasă în ultimii ani. În această piaţă sunt incluse de obicei dispozitivele digitale capabile să redea fişiere MP3: playere flash dedicate, telefoane mobile, playere cu suport pentru CD/DVD, etc. În lucrarea de faţă, la studiul pieţei ne vom axa asupra mp3playerelor specializate portabile. Apariţia telefoanelor care ştiu să redea muzica în format digital sau a dispozitivelor multimedia portabile ar putea avea un impact negativ asupra pieţei de MP3 playere dedicate. Există în prezent o competiţie între ... vezi detalii

docx

Muzica și radioul

Una dintre cele mai durabile mosteniri ale radioului este impactul sau asupra muzicii. Inainte de radio, cele mai populare melodii erau distribuite prin muzica de pian si prin cuvant. Muzica a aparut inca de pe vremea cand doar animalele existau pe pamant. Atunci, se presupunea ca acestea foloseau un fel de muzica pentru a comunica intre ele, cum este si ciripitul pasarelelor. Omul preistoric folosea, ca mijloc de comunicare, muzica, prin flueirele pe care le confectiona din oasele animalelor. In prezent, muzica joaca un rol foarte important in formarea propriei personalitati. Muzica este... vezi detalii

doc

Proiect Deontologie

1. Argument. Introducere Încă de mici, oamenilor li se dezvoltă spiritul critic şi odată cu el- curiozitatea. Mânaţi de aceasta, se încearcă sportul „aruncatului cu privirea” în curtea vecinului, chiar dacă acest lucru nu este întocmai unul legal. Stilul pitoresc al românilor, ne face să avem în permanenţă ceva de declarat, în mod special când vine vorba despre etică, morală şi nu în ultimul rând despre deontologie. Dicţionarul explicativ al limbii române defineşte acest termen ca o doctrină referitoare la normele de conduită şi la obligaţiile etice ale unei profesii. Ei bine, ceea ce dor... vezi detalii

doc

Spune da Europei

O data acceptata idea noastra finala de a sarbatori ziua de “9 MAI”, ziua Europei, prin proiectul intitulat “Spune DA Europei”, ne propunem sa informam tinerii cu privire la recenta aderare a Romaniei la Uniunea Europeana, despre statele member care fac parte din Uniunea Europeana si semnificatia imnului si steagului Uniunii. Activitatile prin care incercam sa realizam acest proiect sunt urmatoarele: - Informarea sefului de catedra in vederea obtinerii unei sali disponibile pentru data de 9 Mai pentru punerea in aplicare a proiectului; - Pentru sustinerea acestui proiect vom merge in cau... vezi detalii

doc

Tehnici de Persuasiune

Modificarea atitudinilor şi comportamentelor se realizează pe două căi: prin persuasiune, care este o formă de comunicare şi, indirect, de influenţă socială, şi prin manipularea cadrului interacţional, mod de influenţare socială prin excelenţă. Complianţa este fenomenul psihosocial prin care se determină modificarea atitudinilor şi comportamentelor ţintei, ca răspuns la dorinţa agentului de schimbare(Kapferer.J, 2002, p 23 ). Ţinta poate fi reprezentată fie de o persoană, fie de grupuri, fie de colectivităţi largi. Agentul de schimbare este o persoană sau un grup, chiar dacă, în ultimă ins... vezi detalii

doc

Relații publice - tu poți alege viitorul

Ceea ce ne propunem prin iniţierea acestei campanii este, ca, alături de alte proiecte ce se derulează, să transmitem consumatorilor şi producătorilor informaţii adecvate privind utilizarea durabilă a resurselor naturale, astfel ca educaţia de mediu, în special cea privind consumul durabil, să facă parte din educaţia elementară. De asemenea, ne dorim ca toţi consumatorii şi producătorii, indiferent de clasa socială, mediu de resedinţă, vârstă, sex, educaţie, naţionalitate, să fie implicaţi în idei privind schimbările care ar putea duce la utilizarea durabilă a resurselor naturale. Totodată... vezi detalii

doc

Relația de reciprocitate dintre sistemul mass media și cel politic

CAPITOLUL I ROLUL POZITIV AL MASS-MEDIA LA DEZVOLTAREA DEMOCRAŢIEI 1.1 Rolul pozitiv al mass-media la dezvoltarea democraţiei Dreptul la libertatea cuvântului/ de expresie, ca şi libertatea presei ca un corolar al acestui drept, reprezintă valori fundamentale ale democraţiei pluraliste moderne. Fără ele nu ar putea fi imaginate multe dintre progresele realizate în lumea contemporană. Dacă aceste drepturi au fost cu greu dobândite în dificilul proces al naşterii democraţiei, ele sunt în prezent exercitate abuziv în forme subtile de către cea care este una dintre principalele lor beneficia... vezi detalii

doc

Campania Brand-ului Hysek

I. ANALIZA SITUAŢIEI PREZENTE Scurtă descriere a pieţei Produsul pe care l-am ales pentru analiza noastră este brandul elveţian de ceasuri HYSEK. Fascinaţia exercitată asupra noastră de instrumentele de măsurare a timpului cu toate calităţile ce le sunt specifice – corectitudine, exactitate, precizie (calităţi pe care noi personal ni le-am dori atribuite de ceilalţi) – a încurajat orientarea spre acest tip de produs. Dat fiind faptul că aceste calităţi sunt asociate cu precădere cu produsele originare dintr-o ţară a căror emblemă au devenit de-a lungul timpului, nu puteam alege decât o m... vezi detalii

doc

Analiză revista pentru bărbați Mister Y

Cercetare- Analiza pieţei Ipoteza de la care am pornit este aceea că în zilele noastre , piaţa românească a publicaţiilor dedicate bărbaţilor , nu este bogată în conţinutul informativ al materialelor, dar se află într-o continuă ascensiune. În partea de cercetare a pieţei, dat fiind un domeniu încă aflat la începuturi în ţara noastră şi anume piaţa revistelor destinate publicului masculin ,am considerat a fi necesară o analiză a revistelor concurente existente în prezent. Pentru aceasta ,am început prin a împărţi în două categorii aceste tipuri de reviste, după cum urmează: reviste gen pi... vezi detalii

doc

Jurnalismul Online în România

Jurnalismul online, sau, ca sa fim mai exacti, jurnalismul Internet presupune producerea articolelor special pentru Web. Cu toate acestea, simplul act al publicarii pe Internet nu poate fi numit jurnalism online. Aproape toate ziarele, agentiile de presa, televiziunile si radiourile din România au versiuni online. Dar acest lucru nu transforma automat continutul lor în ceea ce numim jurnalism online si nici nu le confera semnatarilor statutul de jurnalisti online. Jurnalismul online înseamna, de asemenea, un mod diferit de tratare a informatiei si un mod diferit de organizare a conti... vezi detalii

pptx

Istoria mărcii Ford

Automobilul, asa cum il stim noi, nu a fost inventat intr-o singura zi de catre un singur inventator. Istoria automobilelor reflecta o evolutie care a avut loc in toata lumea. Se estimeaza ca aproape 100.000 de oameni au contribuit la crearea automobilului modern. Printre acestia numim: Nicolas-Joseph Cugnot – motorul cu aburi (1770-1771) Karl Benz – motorul cu ardere interna (1886) Louise Renault (1898) Henry Royce (1906) Însă întregul merit pentru fabricarea unui automobil accesibil pentru milioane de oameni ii revine totusi lui Henry Ford. Filosofia sa calauzitoare a fost: „Voi ... vezi detalii

doc

Deschiderea unui Complex Gen Mall

Orasul Iasi reprezinta unul dintre cele mai importante centre culturale, istorice si economice din Romania. Totusi, nu exista nici un mall in acest oras. Tehnoton Group s-a hotarat sa profite de potentialul acestui oras, si nu numai, ci sa si ofere locuitorilor ceva in schimb, prin deschiderea unui mall. In urma unei licitatii firma SC Invest SRL a castigat contractul de constructie al acestuia. Aceastei firme i s-a alocat bugetul de 100 milioane euro, cu ajutorul caruia sa finalizeze proiectul pana la data de 10 noiembrie 2013. In urma acestei licitatii Tehnoton Group a incheiat un contra... vezi detalii

doc

Schiță de strategie creatoare

PRODUSUL ( SERVICIUL) Anticipand puterea pe care accesul la comunicatiile de date le da lumii, Connex lanseaza Xnet, ca parte a solutiilor complete de comunicare. Xnet este primul furnizor de servicii Internet (ISP- Internet Service Provider) din Romania care apartine unei companii de telefonie mobila digitala. Serviciul Xnet dateaza din anul 1999. El a fost lansat pe piata romaneasca pe data de 12 mai, fiind la acea data dedicat, in exclusuvitate, pietei de afaceri. Din luna august a aceluiasi an, serviciile Xnet au fost disponibile persoanelor fizice si micilor intreprinzatori din intre... vezi detalii

doc

Protecția Consumatorului de Publicitate

INTRODUCERE Prima condiție ca un produs să fie vândut este ca oamenii să îl cunoască, și cine poate obține astăzi mai bine acest lucru dacă nu publicitatea. Acum publicitatea poate descoperii și utiliza în același timp până și cele mai ascunse slăbiciuni ale oamenilor pentru a-și atinge scopul suprem, vânzarea produsului promovat. Publicitatea reprezintă unul dintre mijloacele cele mai utilizate în activitatea de promovare, fiind considerată nervul politicii de comunicare a întreprinderii. În esenţă, ea este o tehnică de marketing utilizată pentru a crea o imagine favorabilă unui produs ... vezi detalii

doc

Forme de Manipulare în Mass-Media în Situația din Chișinău

Acum, când trăim în era cunoaşterii, a fluxului continuu de informaţie, ca să ne putem apăra de manipulare, să nu fim nişte simple păpuşi controlate de cei care sunt mai sus de noi, este esenţial să ştim ce înseamnă noţiunea de manipulare. Experţii ne spun că prin noţiunea de manipulare înţelegem acţiunea de a influenţa prin mijloace specifice opinia publică, astfel încât persoanele manipulate să aibă impresia că acţionează conform ideilor şi intereselor proprii. În realitate însă, manipulatul preia fără discernământ o părere, o argumentare, o idee, o evaluare care, de fapt, nu-i aparţine... vezi detalii

Hopa sus!