Proiecte pentru domeniul Mass Media pagina 3 din 8

doc

Mass-Media și Terorismul - Atentatul de la Madrid din 11 Martie 2004

Pe parcursul acestei lucrări mi-am propus să reliefez în primul rând funcţiile, rolurile şi responsabilităţile pe care trebuie să le îndeplinească mass-media atunci când relatează despre evenimente teroriste. 1.Ce este terorismul? Un răspuns la această întrebare ar fi definiţia din Dicţionarul Explicativ: terorism -totalitatea actelor de violenţă comise de un grup sau de o organizaţie pentru a crea un climat de insecuritate sau pentru a schimba forma de guvernământ a unui stat. Experţii consideră însă că această definiţie (precum şi alte peste 100 date de-a lungul timpului) nu este sufi... vezi detalii

doc

Publicitatea Produselor și Serviciilor

Publicitatea a devenit astăzi o mare întreprindere. Ea reprezintă, de asemenea, o industrie în sine și un instrument folosit de mulți afaceriști. Publicitatea este însoțită de cheltuieli considerabile și, ca atare, trebuie utilizată corect și eficient. Publicitatea este atât de răspândită deoarece servește unui scop. Publicitatea nu este doar o forță pentru organizațiile comerciale și pentru industrie, un instrument între ”ei” și ”noi”. Ea este o metodă în întreaga societate, pentru următoarele scopuri: - în afacerile comerciale, pentru a vinde bunuri și servicii; - de către organizații,... vezi detalii

pptx

Opinie publică, criminalitate și justiție socială

Introducere Comisia Europeana impotriva Rasismului si a Intolerantei (ECRI), infiintata de Consiliul Europei, este o structura independenta de monitorizare a drepturilor omului, specializata in probleme de rasism si intoleranta rasiala. Aceasta este compusa din membri independenti si impartiali. ECRI desfasoara activitati de monitorizare tara cu tara, in cadrul carora este analizata situatia privind rasismul si intoleranta in fiecare dintre Statele membre ale Consiliului Europei si elaboreaza sugestii si propuneri pentru depasirea problemelor identificate. Activitatile se desfasoara pe ci... vezi detalii

doc

Proiect Emisiune Format TVR

I. TITLUL PROGRAMULUI: PRO PATRIA II. FORMAT: EMISIUNE DE TIP MAGAZIN - descrierea formatului: o EMISIUNE RUBRICATĂ DESPRE ARMATA ROMÂNIEI III. DURATA: 30 minute IV. FRECVENŢA ŞI NUMĂRUL DE EDIŢII: Săptămânal V. POZIŢIA ÎN GRILĂ: TVR 1 ziua……. ora……. VI. PUBLIC-ŢINTĂ: - vârsta: începând cu 15 ani; - rezidenţa: urban şi rural - nivel de instruire: peste mediu - audienţa scontată: - primele patru ediţii:………… - după patru ediţii:…………… VII. IDEEA EMISIUNII: Prima emisiune militară de televiziune a prins contur la 30 martie 1968, şi a intrat în grila de programe a Televiziunii... vezi detalii

doc

Război și mass-media

1.1. Noul spectru al războaielor neconvenţionale- delimitări conceptuale Au intrat în limbajul nostru curent, fie că ne referim la situaţii conflictuale internaţionale sau interne, fie că este vorba de campanii politice, electorale sau comerciale, termeni precum propaganda, război psihologic, electronic, mediatic, informaţional, relaţii publice sau campanie promoţională (vezi anexa 1). Folosim aceste cuvinte, cu rezonanţă adesea malefică, de fiecare dată când simţim că cineva încearcă să umble prin cotloanele minţii şi sufletelor noastre, având, desigur, un interes mai mult sau mai puţin a... vezi detalii

doc

Umorul în Publicitate

CUVÂNT ÎNAINTE În fiecare zi suntem bombardaţi cu sute de reclame pe calea mass-media. Există mii de produse pe piaţa la care se fac reclame sau sunt promovate, într-un mod mai agresiv sau nu. Produse pe care le folosim zilnic şi produse pe care practic le ingurgităm fără să avem nevoie de ele. Ar fi interesant, poate chiar o provocare, să ştim de ce răspundem într-un anumit fel la anumite reclame, de ce pe unele le trecem cu vederea şi mai ales ce ne face să îndrăgim o anumită reclamă. M-am gândit că ar fi interesant să mă concentrez pe reclamele umoristice, întrucât ele reprezintă o cate... vezi detalii

doc

Politici manageriale pentru dezvoltarea activității de producție

1.1 Date privind perioada curenta a) Structura de productie si conceptie Unitatea industriala dispune de o structura de tip tehnologic. Ea cuprinde trei sectii de baza – sectia I, pregatitaore, sectia II, prelucratoare, sectia III, de montaj si finisare, un atelier de reparatii si un atelier de scularie. b) Profit de fabricatie In cadrul unitatii industriale se produc 2 produse finite P1 si P2 semifabricatul S1, folosit pentru executarea celor două produse finite. Norma de consum de semifabricat S1 produs este de : - 1,2 t, pentru P1; - 0,5 t, pentru P2 c) Descrierea procesului te... vezi detalii

doc

Etica în Presă

Introducere TRIADA RESPONSABILITATII: Etica  Moralitate  Deontologie Etica este o disciplina liberala, care evalueaza comportamentul uman voluntar ca fiind poztiv sau negativ, în functie de principiile determinante ale unui anumint grup uman, social.Termenul etica deriva din cuvântul grecesc ethos, care semnifica locuinta, locul natal.Din ethos a derivat cuvântul ethicos, care a fost utilizat de filosofii antici în studiile despre principiile care trebuie sa stea la baza comportamentului uman. Substantivul latin mos(plural mores) si adjectivul moralis, aveau înteles de moralitat... vezi detalii

doc

Campanie Antidiscriminare Homosexuali

:Dezincriminarea homosexualitatii Slogan:Stop homofobiei si prejudecatilor impotriva homosexualilor Obiectivele campaniei: 1. Transmiterea unui mesaj pozitiv cu privire la intelegerea si acceptarea diversitatii sexuale prin intermediul unor actiuni directe la nivelul strazii; 2. Informarea adolescentilor / persoanelor homosexuale, cu privire la legile si institutiile care ar trebuit sa ii protejeze; 3. Venirea in ajutorul adolescentilor care au intrebari legate de identitatea lor sexuala prin rezolvarea acestor dileme inainte ca ele sa se agraveze si sa duca la probleme psihologic... vezi detalii

doc

Etică politică - The departed - Cârtița - film artistic despre corupție

Povestea filmului Filmul The Departed/ Cârtiţa, în regia lui Martin Scorsese, a fost declarat marele câştigător al Galei premiilor Oscar din 2007, obţinând patru titluri printre care şi ,,Cel mai bun fim”. Cârtiţa este un film despre corupţie, infiltrări şi trădări, în rândul departamentelor de poliţie, dar şi în tabăra mafiotă. Acţiunea este plasată în sudul Bostonului, acolo unde Departamentul de Poliţie al statului Massachusetts a declarat un război total, menit să distrugă vârfurile crimei organizate. Ideea este să se pună capăt domniei puternicului cap al mafiei, Frank Costello, acţi... vezi detalii

doc

Prezentare - Revista Mami

Prezentare Generală Revista Mami face parte din trustul Sanoma Hearst România. Sanoma Hearst este unul din principalii editori din România, cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, având un număr de peste 150 de angajaţi. Sanoma Hearst include pe lângă revistele de familie ( Mami, Mămica de Azi, Femeia de Azi, Bucătăria de Azi, Sănătatea de Azi) şi de bărbaţi (FHM, Esquire), reviste de femei(Cosmopoliton, Marie Claire, Harpera's Bazaar, Beau Monde, Story) de interes special(National Geographic, Traveler, Casa şi Grădina, Villa Design) dar şi presă online (cosmopolitan.ro, mariecla... vezi detalii

ppt, db, wmv

Campanii de protecție a consumatorului

Drepturile consumatorilor reprezintă un domeniu deosebit de important în procesul de recunoaştere şi protecţie a cetăţenilor în calitatea lor de consumatori, asigurând cadrul necesar accesului neîngrădit la produse şi servicii, la o informare completă, corectă şi precisă, precum şi garantării drepturilor şi intereselor legitime ale acestora. O conturare a drepturilor consumatorilor a început să se întrevadă abia în secolul al XVIII- lea, dar acţiunile sociale şi eforturile legislative în vederea protejării intereselor consumatorilor s-au impus, în mod categoric, doar în a doua jumătate a s... vezi detalii

ppt

Rolul Analistului Media în PR

Persoana care are acces direct la informaţiile clientului. Analistul media examinează toate mesajele emise de mass-media. Analizează dacă aceastea afecteză integritatea, imaginea, evoluţia şi interesele clientului său. Ion Cristoiu Una e analistul, care nu trebuie să aibă neapărat talent artistic - el trebuie să fie rece, competent, uneori chiar plicticos -, şi alta este «scriitorul politic» Bogdan Teodorescu El ia un fenomen, îl priveşte în ansamblu, îi găseşte elementele constitutive, matricea de funcţionare, face prognoze, trage concluzii, bazându-se pe o metodă ştiinţifică. Apoi... vezi detalii

doc

Textul Publicistic

Editorialul se distinge de celalalte varietati stilistice ale textului publicistic prin indiferenta fata de elementele extralingvistice.Articolul traieste prin el însusi,prin forta de sugestie a cuvântului,iar mesajul ajunge la receptor fara ajutorul fotografiilor,imaginilor incediare,tabelelor sau chenarelor colorate. Editorialul poarta amprenta ideologica si de structura a ziarului pe care îl reprezinta.De aceea,poate,cititorii se opresc mai întai asupra editorialului,apoi parcurg restul ziarului,pentru a afla esentialul informatiei.De aceea,poate,editorialul este scris de editorialist,i... vezi detalii

ppt

Structura unui jurnal

Cotidianele şi periodicele stabilesc o repartizare “pe pagini” a evenimentelor, faptelor, opiniilor, în funcţie de natura lor (politice, economice, sociale etc.). Marile cotidiane occidentale, cu precădere, sunt structurate pe secţiuni, tot după natura evenimentelor; cu deosebirea că secţiunile sunt adevărate “ziare în ziar” şi pot ajunge la zeci de pagini fiecare. Format – în limbajul gazetăresc obişnuit desemnează două dimensiuni: “format mare şi tabloid”. Formatul mare are dimensiunile pe care le constatăm la marile cotidiane (“Adevărul”, “România liberă”, “Evenimentul zilei” şi c... vezi detalii

Hopa sus!