Proiecte pentru domeniul Mass Media pagina 5 din 8

doc

Limba de lemn - aspect al globalizării

Pe langa foame, frig si intuneric, unul dintre “produsele de succes” ale “epocii de aur” a fost limba de lemn. Limba, domeniu si fenomen social prin excelenta a devenit vehiculul perfect al ideologiei comuniste. Sintagma “limba de lemn” , atat de mult utilizata in anii din urma, a fost si este asociata atat de vorbitori cat se de specialistii care au studiat fenomenul, cu un continut semantic destul de vag, care , in cursul ultimilor anii , a evoluat ca urmare a perceperii si revelarii treptate a unor caracteristici suplimentare. Ultimii ani au cunoscut voga internationala a doua unitat... vezi detalii

doc

Mass-media și Impactul Televiziunii asupra Tânărului Individ

Societatea moderna a fost încă de la începuturi însetată de informaţii şi este pe zi ce trece tot mai tentată de cultul informaţiei. Mai mult, structura administrativă a statelor moderne, noul mod de viaţă şi de muncă, determinat de continua dezvoltare industrială, face absolut necesar pentru supravieţuire un nivel cât mai ridicat de specializare, de educaţie, de informare. Motivele pentru care oamenii epocii in care trăim consuma cât mai mai multă informaţie sunt variate: noile condiţii de muncă cer un standard de specializare cât mai ridicat, succesul social presupune o educaţie corespun... vezi detalii

docx

Campanie de Promovare Sibiu

I. ANALIZA DE PIATA 1. Analiza turismului in general si particularizarea discutiei 1.1 Analiza turismului in Romania In ultimii ani, Romania a devenit destinatia preferata pentru multi europeni, rivalizand si fiind la concurenta cu tari precum Bulgaria, Grecia, Italia sau Spania.Statiunile de pe litoral sunt printre principalele atractii turistice pe timp de vara. In timpul iernii, statiunile de schi de pe Valea Prahovei si din Poiana Brasov sunt destinatiile preferate ale turistilor straini. Pentru atmosfera lor medievala si pentru castelele aflate acolo, numeroase orase transilvanene p... vezi detalii

doc

Misiunea de Audit Intern privind Gestiunea Resurselor Umane

PREZENTARE GENERALĂ Gestionarea resurselor umane într-o instituţie publică reprezintă o funcţie suport importantă, fiind un domeniu de preferinţă al activităţii auditorului intern, justificată în mare măsură de multitudinea de procese care sunt derulate şi în mod implicit de riscurile care le însoţesc. Ghidul de audit intern privind gestiunea resurselor umane reprezintă un model practic de desfăşurare a unei misiuni de audit, care prezintă în detaliu fiecare pas semnificativ al derulării misiunii, situaţiile concrete analizate fiind comentate pentru înţelegere în mod didactic. Misiunea d... vezi detalii

doc

Tv Tuner - Proiect Sisteme Multimedia

Prezentare generala Un TV tuner este un dispozitiv hardware care, atunci când este instalat sau conectat la un calculator, permite televiziunei live pentru a fi difuzată şi vizualizată pe calculator. Un TV tuner este un tip de card de captură video. Acesta poate fi adesea folosit cu alte dispozitive video ca DVD playere sau PVR-uri, dar este specializat în lucrul cu semnale TV care este principal deoarece cardul are un tuner intern care permite cuiva sa schimbe canalele TV in timp ce vizualizează. Disponibile în tipurile de interne şi externe, TV tuner- urile pot instala un televiyor pe de... vezi detalii

doc

Comunicare Integrată de Marketing

MERCEDES – BENZ I. PREZENTAREA BRANDULUI Mercedes-Benz (adeseori scurtat la Mercedes ori doar Benz) este o marcă germană faimoasă de automobile, autobuze, camioane şi auto trenuri rutiere care este proprietatea companiei pe acţiuni DaimlerChrysler AG (cunoscută înaintea fuziunii sale cu Chrysler, ca Daimler-Benz. Istoria unei minunăţii ce avea să fie considerată mai târziu “perfecţiunea tehnică” ȋncepe pe 22 decembrie 1900, când Daimler-Motoren-Gesellschaft(DMG) îi livra lui Jellinek, un important gentlemen progresist, primul model echipat cu noul motor – un automobil de curse de 35 CP.... vezi detalii

doc

Analiza Guvern

1. Motivatie, prezentarea organizatiei În aceasta lucrare am încercat sa conturez o analiza a imaginii Guvernului României sau, altfel spus, elaborarea unor raspunsuri la întrebarile de genul : Care este imaginea Guvernului reflectata în mass-media ? Ce trebuie facut pentru a îmbunatati imaginea Guvernului? Perioada de analiza la care voi face referire în continuare este 1 martie 2006  31 mai 2006. La baza deciziei de a efectua analiza imaginii Guvernului au stat mai multi factori. În primul rând, Guvernul României este un organ reprezentativ suprem, o institutie cu vizibilitate mare, f... vezi detalii

doc

Prezentarea unei întreprinderi societăți instituții sau organizații - societatea SC Margrani SRL

1. Prezentarea unei întreprinderi, societăţi, instituţii sau organizaţii. (facut) 2. Alocuţiune într-o situaţie festivă (aniversare, inaugurare ş.a.). 3. Discurs funebru pentru o personalitate. 4. Prezentarea unei lansări de carte. 5. Prezentare la vernisajul unei expoziţii. 6. Discurs pe o temă socială. 7. Discurs politic. 8. Prezentarea unui produs. 9. Elogiul unei personalităţi. 10. Prezentarea orală în cadrul unei conferinţe de presă. 11. Evaluare a unui eveniment încheiat (concluzii). 12. Cuvânt de întâmpinare a unei delegaţii. 13. Cuvântare la o premieră. 14. Cu... vezi detalii

doc

Managementul Instituțiilor mass-media

1. Modelele manageriale în cadrul unor instituţii mass-media cunoscute Modelul lui Mintzberg stipulează că, într-o organizaţie, managerul are trei tipuri de roluri: roluri interpersonale (este o figură reprezentativă, un lider şi acţionează ca legătură între structurile de conducere şi angajaţi), roluri informaţionale (este monitor, difuzor şi purtător de cuvânt) şi roluri decizionale (este antreprenor, factor de soluţionare a conflictelor, factor de alocare a resurselor şi negociator). În cele ce urmează, vom aplica modelul lui Mintzberg publicaţiei sportive Gazeta Sporturilor şi redact... vezi detalii

doc

Istoria radioului - antena Sibiului

Este prezent peste tot acasă, la birou, în autobuz sau maşină. Suntem tentaţi de multe ori să ne justificăm unele afirmaţii cu "am auzit la radio". A existat o perioadă în România în care radioul, altul decât cel public, ne era prietenul ascuns. S-a creeat astfel o legătură ce nici acum, după mulţi ani de tranziţie, nu poate fi înlăturată. Acum putem alege, dintr-un numar mare de posturi ce fel de emisiune sau muzică ascultăm. Explozia radiourilor comerciale, fie reţele naţionale, fie posturi locale, a modificat radical percepţia ascultătorului. Pentru cei trecuţi de o anumită vârstă radio... vezi detalii

doc

Managementul Portofoliului de Credite

1.1. Structura sistemului financiar Gradul de intermediere financiară din România şi-a accelerat creşterea în anul 2007, pe fondul avansului substanţial al volumului de credite acordate, dar şi a investiţiilor pe piaţa de capital. Instituţiile de credit, societăţile de leasing şi societăţile de investiţii financiare au deţinut cele mai mari ponderi din activele financiare. Nivelul ridicat de concentrare al sistemului financiar indică instituţiile de credit drept singurele cu potenţial de risc sistemic. Ponderea activelor financiare a ajuns la 74,1 la sută din PIB, aderarea României la Uni... vezi detalii

doc

Efecte ale mass-media - televiziunea de nișă

INTRODUCERE Televiziunea este categoric un fenomen. în continuă desfăşurare şi progress, este un fenomen care se autocreează. S-a produs, a influenţat societatea, societatea a influenţat fenomenul, care s-a modificat, a reinfluenţat societatea şi aşa mai departe, că un bulgăre de zăpadă. În ultimii ani, se vorbeşte tot mai mult despre segmentarea pieţei tv din România. Apariţia unui număr mare de staţii de nişă, cu programe specifice pentru o categorie de public, este principalul argument care stă la baza "fragmentării" audienţei. Profilul personalitaţii şi caracteristicile individuale... vezi detalii

pptx

Viața particulară a unui om politic Gabriela Firea

Oare ce insemnatate are cuvantul intimitate, pentru un lider politic ? Totul se expune,totul se afiseaza ! Varsta Buletinele de sanatate Performantele sportive Certificatele de viata decenta si de bune moravuri Relatiile conjugale Viata de familie Animalele de pe langa casa lui Certificatul de nastere Un candidat mai in varsta va incerca sa se laude cu experienta sa . Un rival mai tanar va aduce insa o copie dupa actul de nastere pentru a scoate in evidenta dinamismul novator. Carnetul de sanatate Carnetele de sanatate completeaza certificatele de nastere, pentru a confirma vigoarea fi... vezi detalii

doc

Studiu de caz Florin Piersic Junior - imagine personală prin mass-media

Argument Primul lucru pe care îl auzim despre un om atunci când facem cunoştinţă cu el este numele său, aceasta fiind şi prima mască, prima componentă identitară care ne dă ceva de înţeles despre cel care stă în faţa noastră. Numele în sine vine alături de un set de aşteptări, indică o apartenenţă la un anumit gen, la o anumită clasă socială, la o anumită etnie şi aşa mai departe. Cu cât numele are rezonanţă, cu atât este mai greu să păşeşti în afara lui, să îţi croieşti propria biografie fără să fii urmărit de moştenirea familiei. Acesta este şi cazul lui Florin Piersic Junior, care nu es... vezi detalii

doc

Dosar de presă - La Fântâna

* Cohn&Jansen| Ashley&Holmes lanseaza La Fântâna Home * Agentia Cohn&Jansen|Ashley&Holmes a realizat campania de lansare a noului serviciu La Fantana – La Fantana Home pentru anul 2008: „La Fantana vine la tine, chiar si acasa”. Agentia de publicitate a fost infiintata in 2003, de Andrei Cohn (plecat in octombrie 2002 de la Scala) si de Cristina Jansen (care a lucrat la Scala pana in decembrie 2001, la Client Service). Al treilea asociat era Peter Jansen, sotul Cristinei si, la vremea respectiva, managing director al Sanoma Hearst Romania. Firma a pornit “ca o alternativa la agentiile in... vezi detalii

Hopa sus!