Proiecte pentru domeniul Mass Media pagina 6 din 8

doc

Studiu de Caz - Sport.ro vs Eurosport.com

“In continuare, va voi prezenta rubrica de fotbal, iar in incheiere urmeaza rubrica de sport”, asa sunt prezentate la noi stirile sportive. Se pare ca in Romania Sportul inseamna doar fotbal. Stia cineva cine e Marian Cozma pana sa fie asasinat? Sau cine e Alexandra Dulgheru? Ideea pentru aceasta analiza a site-urilor http://sport.ro si http://eurosport.yahoo.com/ a plecat atat de la pasiunea mea pentru sport, cat si de la un citat al golferului Tiger Woods care spunea ca “Hocheiul este un sport pentru albi. Baschetul este un sport pentru negri. Iar Golful este un sport pentru albi imbracat... vezi detalii

doc, ppt

Prezentare Brand BMW

BMW este un producător german de automobile, motociclete și motoare. BMW este o companie germană organizată ca societate pe acțiuni, înregistrată în DAX la Bursa din Frankfurt. Firma BMW, este una din marile firme de automobile la nivel mondial, având ca subdivizii ale sale alte companii producătoare de automobile, cum ar fi: BMW MINI si Rolls-Royce.Marca britanică Rover a fost (1994 - 2000) parte a concernului. Formula 1: BMW Sauber, Williams. Sediul central BMW (patru cilindri) în München Înainte ca BMW să înlocuiască centaurul Austin de pe calandru, cu sigla BMW, BMW a mai făcut ceva;... vezi detalii

docx

Discursul Media - Analiza unui Format de Televiziune

“ Realitatea lasă multe în seama imaginației. “ John Lennon Televiuziunea între realitate şi ficţiune Televiziunea poate fi definită ca un ansamblu de principii, metode și tehnici utilizate pentru transmiterea electrică pe un canal de comunicație a imaginilor în mișcare. Ca și radioul, televiziunea este este o invenție a perioadei interbelice, deși primele principii au început să se studieze din secolul al XIX-lea. Au trecut mai mult de șaizeci de ani de când, pe un ecran sferic, apărea prima imagine a unei prezentatoare. Televiziunii îi vor trebui mai puțin de zece ani pentru a evolua d... vezi detalii

doc

Conferință de Presă Privind Lansarea Proiectului Iașul de Sub Iași

Evenimentul - Conferinţă de presă privind lansarea Proiectului “IAŞUL DE SUB IAŞI” Conferinta de presa are ca subiect amenajarea catacombelor, galeriilor si vestigiilor istorice descoperite recent la Iasi. In cadrul acestei conferinte de presa vor fi prezentate ziaristilor solutiile, propuse si aprobate, de a amenaja si conserva monumentele istorice descoperite. Conferinta este organizata de Fundatia Culturala Timpul in parteneriat cu Primaria Iasi ,fundatie care a obtinut finantarea prin Programul Iasi 600 pentru a putea realiza transformarea galeriilor si catacombelor in spatii pentru ... vezi detalii

doc

Impactul Mass Mediei în Comportamentul Publicului

INTRODUCERE Mass media reprezintă o denumire generală a tuturor mijloacelor de informare în masă. Aceste mijloace sunt caracterizate prin varietate: presa, televizorul, radioul şi internetul. Dezvoltarea acestora a dus la o răspândire pe scară largă a informaţiei. Această dezvoltare este rezultatul dorinţei publicului de a fi informat. Dintre toate mijloacele de comunicare în masă, mass media este principalul suport prin care se pun în practică strategiile de influenţă şi manipulare a publicului. Manipularea mass media implică elaborarea unor planuri extrem de complicate şi subtile, dar c... vezi detalii

doc

Tehnici de persuasiune în negocieri și vânzări

1.1. Conceptul de manipulare Etimologic, conceptul de manipulare trimite la actiunea de a manui, de a manevra. Acest inteles a parcurs in istoria sa mai multe intelesuri. In prima jumatate a secolului XVIII termenul era folosit pentru a desemna modul in care aurul si argintul erau extrase din pamant. In a doua jumatate a secolului XVIII indica maniera in care anumite substante chimice sunt combinate, iar, in secolul al XIX-lea capata sensul de folosire a mainilor pentru efectuarea unor operatii stiintifice sau tehnologice. Ulterior, termenul capata un sens abstract, devenind o operati... vezi detalii

doc

Publicațiile online

Argument În anul 1969, când a fost prima data semnalata o prezenta on-line, la Internet erau conectate doar patru calculatoare de la patru universitati americane. Datorita extinderii rapide a retelei de Internet, astazi calculatoarele care acceseaza reteaua sunt infinite. Internetul a reusit, datorita flexibilitatii sale, sa se infiltreze în toate domeniile posibile care au nevoie sau folosesc informatia si resursele interminabile ale acestuia. Domeniul jurnalistic poate fi cel mai afectat de aceasta raspândire a fenomenului. Internetul pune stapânire pe ceea ce înseamna informatie. Deja,... vezi detalii

doc

Reportajul TV de la General la Particular

Lucrarea de fata se doreste în primul rînd un ghid pentru jurnalistii de televiziune începatori. Nu dorim ca în urma citirii acestei lucrari sa va lansati în ore îndelungi de filozofare, ci sa aveti un concept clar al reportajului TV. Nu veti gasi în rîndurile ce urmeaza descoperiri jurnalistice fenomenale, pentru ca nu asta a fost scopul pe care ni l-am propus. Am dorit sa concentram în cele ce urmeaza un set de instructiuni si reguli generale bine-stiute. Consideram o astfel de lucrare importanta anume prin faptul ca nu înceraca sa teoretizeze aspecte ale unei profesii prin definitie de a... vezi detalii

doc

Influența mass-media

A. ARGUMENT Relatia dintre politica si mass-media s-a consolidat prin influenta dinamicilor de globalizare si a evoluat diversigicandu-se in sec.21. Toţi comunicatorii politici încearcă să aibă acces la mass-media, fie prin mijloace legislative, fie prin înţelegerea adecvată a mijloacelor de funcţionare a mass-media, suficientă pentru transmiterea unui mesaj. Mijloacele de comunicare nu relatează într-o manieră neutră şi imparţială ceea ce se petrece în arena politică din jurul lor, avem de-a face cu o încărcătură importantă de judecăţi de valoare, subiectivism şi părtinire. Cu totii su... vezi detalii

doc

Studiul de Caz - Comunicatul de Presă

Comunicatul de presă este un text obişnuit prin care se transmit informaţii către media. El este apreciat de către ziarişti în raport cu noutatea informaţiei prezentate, cu interes potenţial pentru publicul ţintă, al canalului media implicat dar şi în funcţie de calitatea prezentării informaţiilor. Comunicatul de presă nu este decât adaptarea mediatică a străvechii pasiuni de a transmite informaţiile prin scris. El este scrisoarea în epoca media. Comunicatul de presă este un anunţ sau un document transmis oficial de către o organizaţie sau de către o persoană şi transmite o informaţie leg... vezi detalii

doc

Imaginea femeilor în presa tabloidă - studiu de caz Mihaela Rădulescu

I. Argument. Introducere Mass-media joacă un rol important în viaţă de zi cu zi fiecărui individ. Presa este prezentă în cotidian prin televizor, ziar şi radio. Nevoia imensă de informare şi divertisment este asigurată de mass-media, care s-a dezvoltat în funcţie de necesităţiile noastre, în funcţie de clasele sociale. Din acest punct de vedere se observă pe piaţa mediatică mai multe tipuri de ziare, care adoptă anumite subiecte, în funcţie de înclinţia acestuia. După cum ştim, mass-media poate fi împărţită pe sectoare de interes, astfel încât avem mai multe categorii: economico-financia... vezi detalii

docx

Structura Titlului în Presa de Scandal

Introducere. Argument În domeniul mass-media ziarul continuă să deţină, într-un anumit sens, întâietatea, deoarece dintre toate mijloacele de informare în masă reacţionează mai operativ la evenimentele lumii contemporane: este accesibil unui cerc larg de cititori şi transmite informaţia într-o formă captivantă. Mass-media s-a dezvoltat în funcţie de necesităţiile noastre, în funcţie de clasele sociale şi reuşeşte să ne asigure nevoia imensă de informare şi divertisment. Din acest punct de vedere se observă pe piaţa mediatică mai multe tipuri de ziare, care adoptă anumite subiecte, în func... vezi detalii

doc

Presa culturală - Dobrogea

I. ARGUMENT Presa romaneasca din toate timpurile, dar mai ales presa veche a romanilor reprezinta un capitol important al culturii noastre, care isi asteapta inca dreapta evaluare si integrarea deplina in patrimonial nostrum de valori. Eu consider ca problema cea mai importanta este aceea a colectiilor acestor publicatii, care nu se mai gasesc in biblioteci, ori se gasesc intr-un numar foarte mic, pentru a putea fi cercetate. In lucrarea mea am ales sa prezint si sa analizez presa culturala din regiunea Dobrogea. Analizarea modului de scriere a unui ziar, reviste de dinainte de primul raz... vezi detalii

doc

Analiza Swot EuropaFM

Pentru efectuarea analizei swot şi găsirea unei strategii de promovare a unui canal media am ales postul naţional de radio Europa FM. Motivul acestei alegeri constă în consolidarea imaginii acestui post de radio, precum şi încercarea de eliminare a ameninţărilor concurenţiale ale acestui canal media. Prezentare generală a postului EuropaFM EuropaFM este primul post de radio privat cu acoperire naţională în FM. S-a lansat pe 26 mai 2000. Formatul EuropaFM este de tip generalist şi conţine o diversitate de emisiuni: ştiri, emisiuni de divertisment, emisiuni interactive (concursuri), program... vezi detalii

doc

Mass Media și Societatea

1.1. Comunicarea creează şi menţine societatea Există elemente comune comunicării interpersonale, comunicării de grup, comunicării de masă care ţin de comunicare în general. Nu stă în intenţia noastră să identificăm toate aceste elemente, ne limităm doar la a atrage atenţia asupra câtorva aspecte ale comunicării, asupra cărora există un consens cvasi-general, indiferent de o şcoală gândire sau alta, de concepţia cu privire la modul în care ar putea fi cercetată comunicarea: comunicarea ca schimb de mesaje şi schimb de înţelesuri, necesitatea de a utiliza un fond comun de simboluri care fac... vezi detalii

Hopa sus!