Publicitatea Produselor și Serviciilor

Extras din proiect Cum descarc?

Publicitatea a devenit astăzi o mare întreprindere. Ea reprezintă, de asemenea, o industrie în sine și un instrument folosit de mulți afaceriști. Publicitatea este însoțită de cheltuieli considerabile și, ca atare, trebuie utilizată corect și eficient. Publicitatea este atât de răspândită deoarece servește unui scop.
Publicitatea nu este doar o forță pentru organizațiile comerciale și pentru industrie, un instrument între ”ei” și ”noi”. Ea este o metodă în întreaga societate, pentru următoarele scopuri:
- în afacerile comerciale, pentru a vinde bunuri și servicii;
- de către organizații, pentru angajarea personalului;
- de către guver, pentru a informa populația;
- de către autoritățile locale, pentru a anunța diferite servicii locale;
- pentru cărți, turism sau cursuri educaționale;
- pentru servicii financiare sau pentru programe de divertisment;
- de către firme, pentru a anunța rezultate sau noi acțiuni comerciale;
- pentru produse sau servicii de sănătate;
- de către indivizi, pentru a cumpăra sau vinde bunuri personale;
- de către partidele politice, pentru a obține voturi electorale. 
Transmiterea informției de la producători la clientelă se face printr-un complex de activități cunoscute sub denumirea de Marketing Mix, și concentrate în jurul produsului/serviciului, prețului, distribuției și publicității.
Specialistul în marketing intervine încă din faza de proiectare a noului produs/serviciu. Se poate spune chiar că el deține un rol-cheie, întruncât culege de pe piață date referitoare la nemulțumirile clienților în legătură cu produsele existente deja în comerț la cetegoria respectivă, precum și informații privind nevoile nesatisfăcute ale cumpărătorilor, așteptări, dorințe, idealuri ce urmeză a fi convertite de proiectanți în atribute. 
Studiul pietei produselor si serviciilor mass-media in general, reclama in cotidiene de mare tiraj - Sistemul Mass-Media, Mass-media si piata duala a produselor, mass-media
Studiul pietei produselor si serviciilor mass-media in general ,
reclama in cotidiene de mare tiraj 
Sistemul Mass-Media
La inceputul luni aprilie 1493,la Barcelona a fost tiparita, sub titlul „De Insulis Inventis”, versiunea latina a scrisorii pe care Cristofor Columb a trimis-o consilierului regal Santangel, in care descria calatoria sa peste ocean si descoperirea noului drum catre Indii . Retiparita, peste o luna, la Roma (unde a cunoscut trei editii), apoi la Paris , Basel si Florenta, descrierea expeditiei si a noilor tertorii a devenit, dupa uni istorici, un „best-sellar” al momentului.Inceputul unei noi epoci a coincis cu un prim moment de acces larg la informatii. Tiparul a transformat o experienta personala in cunoastere larg accesibila si a facut ca secrete, care altfel ar fi fost pastrate ascunse de catre suverani europeni, sa devina, acum, stiri. „Astefel tiparul creat de Gutenberg(inventia secolului)a permis circulatia textului referitor la calatoria lui Coumb(descoperirea secolului), in mediile intelectuale ale Europei, la numai cateva luni de la intoarcerea acestuia. Expeditia lui Columb a dezvaluit puterea tiparuluica mijloc de trnsmitere a stirilor.”( Sursa; M. Stephens, A History of News, 1997)
Mass-media si piata duala a produselor
• Termeni sinonimi: bun, articol, produs, serviciu
• Bunuri de consum = bunuri materiale destinate consumului personal
• Conceptul de „articol” are si semnificatia de „obiect care se vinde in comert”, deci inlocuitor al „marfi”. yd189x5457fddi 
• Conceptul de „produs” folosit cu sensul de „marfa” este un bun material rezultat dintr-un proces de munca sau totalitatea obiectelor sau a bunurilor obtinute in procesul de productie
• Conceptul de serviciu se refera la rezultatul unei activitati care se afla la interfata dintre furnizor si client, si este in general intangibil.


Fisiere în arhivă (1):

  • Publicitatea Produselor si Serviciilor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!