Rolul Analistului Media în PR

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Mass Media
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 15 în total
Mărime: 705.18KB (arhivat)
Publicat de: Dorel Niță
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Gheorge Ilie Farte

Extras din proiect

Persoana care are acces direct la informaţiile clientului.

Analistul media examinează toate mesajele emise de mass-media.

Analizează dacă aceastea afecteză integritatea, imaginea, evoluţia şi interesele clientului său.

Ion Cristoiu

Una e analistul, care nu trebuie să aibă neapărat talent artistic - el trebuie să fie rece, competent, uneori chiar plicticos -, şi alta este «scriitorul politic»

Bogdan Teodorescu

El ia un fenomen, îl priveşte în ansamblu, îi găseşte elementele constitutive, matricea de funcţionare, face prognoze, trage concluzii, bazându-se pe o metodă ştiinţifică. Apoi livrează materialul său unui beneficiar. Acesta poate fi un partid politic, o instituţie de securitate naţională sau o televiziune si, implicit, marele public

Gestionează, analizează, sortează mesajele

emise de mass-media.

Monitorizează presa scrisă.

Întocmeşte sinteza presei.

Realizează un raport lunar de monitorizare.

Scanează articolele din ziare.

Acordă calificative.

Elaborează comunicate de presă.

Conținut arhivă zip

  • Rolul Analistului Media in PR.ppt

Te-ar putea interesa și

Statutul juridic al jurnaliștilor în situații de conflict armat

Introducere Lucrarea de faţă are la bază o problemă reală cu care populaţia în ansamblu şi „universul” media se confruntă de fiecare dată când...

Comunicare și Cultură Organizațională

Moto „Majoritatea oamenilor culţi îşi vor folosi ştiinţa ca membrii unor organizaţii. De aceea, omul cult va trebui să fie pregătit să trăiască...

Comunicarea în Timpul Conflictelor

RISCURILE COMUNICARII MEDIATICE ÎN TIMPUL CONFLICTELOR În toate societatile, mass media sunt acreditate cu roluri multiple: de la "monitorizarea"...

Importanța Relațiilor Publice în Dezvoltarea Afacerilor pe Plan Extern

Introducere Prin lucrarea de faţă, “Importanţa relaţiilor publice în dezvoltarea afacerilor pe plan extern”, am urmărit stabilirea...

Comunicarea în situații de criză

Comunicarea poate fi o arma redutabila sau doar un bumerang care il loveste pe cel ce nu il foloseste corect. Puterea unei organizatii sau...

Profilul Relaționistului

Relationistul trebuie în primul rând să fie capabil să gândească, să reflecteze, să analizeze si să prevadă consecintele care decurg din orice...

Mass-Media și Terorismul - Atentatul de la Madrid din 11 Martie 2004

Pe parcursul acestei lucrări mi-am propus să reliefez în primul rând funcţiile, rolurile şi responsabilităţile pe care trebuie să le îndeplinească...

Politică de vânzări la SC X SRL

INTRODUCERE Pretutindeni putem observa cum orice organizaţie se confruntă zilnic cu noi provocări, trebuie să facă faţă unor probleme noi, să ia...

Ai nevoie de altceva?