Extras din proiect
Persoana care are acces direct la informaţiile clientului.
Analistul media examinează toate mesajele emise de mass-media.
Analizează dacă aceastea afecteză integritatea, imaginea, evoluţia şi interesele clientului său.
Ion Cristoiu
Una e analistul, care nu trebuie să aibă neapărat talent artistic - el trebuie să fie rece, competent, uneori chiar plicticos -, şi alta este «scriitorul politic»
Bogdan Teodorescu
El ia un fenomen, îl priveşte în ansamblu, îi găseşte elementele constitutive, matricea de funcţionare, face prognoze, trage concluzii, bazându-se pe o metodă ştiinţifică. Apoi livrează materialul său unui beneficiar. Acesta poate fi un partid politic, o instituţie de securitate naţională sau o televiziune si, implicit, marele public
Gestionează, analizează, sortează mesajele
emise de mass-media.
Monitorizează presa scrisă.
Întocmeşte sinteza presei.
Realizează un raport lunar de monitorizare.
Scanează articolele din ziare.
Acordă calificative.
Elaborează comunicate de presă.
Conținut arhivă zip
- Rolul Analistului Media in PR.ppt