Schiță de strategie creatoare

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Mass Media
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2140
Mărime: 10.32KB (arhivat)
Publicat de: Trandafir Marginean
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

PRODUSUL ( SERVICIUL)

Anticipand puterea pe care accesul la comunicatiile de date le da lumii, Connex lanseaza Xnet, ca parte a solutiilor complete de comunicare. Xnet este primul furnizor de servicii Internet (ISP- Internet Service Provider) din Romania care apartine unei companii de telefonie mobila digitala.

Serviciul Xnet dateaza din anul 1999. El a fost lansat pe piata romaneasca pe data de 12 mai, fiind la acea data dedicat, in exclusuvitate, pietei de afaceri. Din luna august a aceluiasi an, serviciile Xnet au fost disponibile persoanelor fizice si micilor intreprinzatori din intreaga tara.

Avantajele oferite de Xnet fac ca aceasta oferta sa fie , pentru toata Romania, Internetul la puterea X. Xnet ofera solutii de conectare la Internet pe intreg teritoriul Romaniei. Chiar daca nu detii un abonament Connex, serviciile Internet oferite de Xnet fac aceasta propunere greu de refuzat. Sunt oferite:

• asistenta tehnica

• sevicii de calitate

• accesibilitate

• incredere

• facturare simpla

• avantaje pentru abonatii GSM

• acoperire Xnet

• specificatii tehnice

Pe 7 martie 2001, Xnet a lansat o noua campanie de imagine.Cu motto-ul "re.inventeaza.te", campania doreste sa infatiseze oportunitatile pe care Internetul le ofera fiecaruia.

Schimbarea pe care Xnet o incurajeaza incepe chiar cu XNET, prin schimbarea motto-ului si a siglei, care acum este scrisa cu litere mari.

pe fondul dezvoltarii spectaculoase a Intenetului in Roamnia si prin aceasta campanie unica, XNET doreste sa contribuie la promovarea acestui domeniu inca nou, subliniindu-i numeroasele beneficii.

Aceasta campanie vine in completarea numeroaselor initiative pentru dezvoltarea Internetului in Romania pe care XNET le-a avut inca de la lansare. Cel mai bun exemplu este oferta unica pentru abonatii Connex, care beneficiaza de acces nelimitat la Internet, fara sa mai plateasca abonament dial-up.

POZITIONAREA

In ceea ce priveste clasificarea lui Ries si Trout, pozitionarea este de tipul "printr-o noua categorie": acest tip de serviciu este pentru prima data prezent pe piata romaneasca, asadar furnizorii sai pot alege orice mod de aboradare a problemei, piata fiind receptiva la nou.

Conform tipologiei Belch&Belch, tipul de pozitionare ales este cel prin utilizatorul produsului. Se incearca legarea serviciului de un numar cat mai mare si mai variat de potentiali utilizatori bine evidentiati in reclame in care se incearca sa se induca ideea: "Daca ei au reusit sa se <reinventeze>, tu de ce nu ai putea?"

In cadrul ciclului de viata, serviciul se afla intr-o perioada de "rebirth", se incearca o renastere, o schimbare la fata a conceptului de 'internet' si a beneficiilor pe care acesta le poate aduce publicului larg.

Gradul de implicare pe care il presupune achizitionarea lui este destul de mare. Indivizii trebuie sa fie perfect constienti ca acest nou mod de a deveni cunoscuti sau de a-si desfasura mai usor activitatea poate fi mai bun decat cele utilizate anterior.

PUBLICUL-TINTA - segmentarea pietei

In Romania nu exista inca un public tinta bine definit. Totusi, cercetarea primara are loc. Este realizata de cat mai multe firme de publicitate si market research, cat si de firme care vor sa lanseze un nou produs pe piata.

In ceea ce priveste cercetarea secundara, ea nu este la fel de bine pusa la punct ca in S.U.A., spre exemplu. Putem spune chiar ca se afla intr-o "ceata" si va mai trece destul de mult timp pana cand categoriile de public tinta vor fi usor de evidentiat.

CRITERIUL DEMOGRAFIC- importanta acestuia este redusa; aparent strtegia XNET face greseala de a se adresa tuturor; aceasta se numeste in vocabularul publicitatii- "eroarea majoritatii";ei prezinta facilitatile pe care internetuul le poate aduce oricui indrazneste sa-si schimbe modul de viata/activitate; in realitate, insa, aceasta nu este o greseala: prezentand in reclamele TV oameni obisnuiti carora Internetul le-a oferit o noua perspectiva, XNET doreste sa ofere un exemplu si celorlalti, mizand pe nevoia oamenilor de afiliere; in ceea ce priveste criteriile de varsta si sex, acestea nu prezinta o mare importanta( pot fi incepand de la elevi, studenti, manageri, pana la someri cu varste cuprinse intre18-75 de ani); criteriul de rasa este evident: serviciul se adreseaza tuturor indiferent daca sunt romani, rromi sau alta nationalitate, atata timp cat locuiesc pe teritoriul Romaniei (deoarece aici activeaza serviciul); religia - in cea mai mare parte, publicul-tinta este format din crestini ortodocsi; in ceea ce priveste veniturile, publicul-tinta trebuie sa aiba niste castiguri lunare care sa-i permita crearea unei pagini de web; mai tarziu investitia se va amortiza si posesorul paginii va incepe sa castige din gazduirea bannerelor publicitare.

Preview document

Schiță de strategie creatoare - Pagina 1
Schiță de strategie creatoare - Pagina 2
Schiță de strategie creatoare - Pagina 3
Schiță de strategie creatoare - Pagina 4
Schiță de strategie creatoare - Pagina 5
Schiță de strategie creatoare - Pagina 6
Schiță de strategie creatoare - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Schita de Stratgie Creatoare.doc

Te-ar putea interesa și

Studiu de piață - publicitate

Studiu de piata Producatorii / agentiile de publicitate fac studii de piata pentru a estima oportunitatea si eficacitatea viitoarelor campanii...

Distribuție și Merchandising

Experienta educativa de la Universitatea Romano-Americana vine in sprijinul studentului cu invitatia de a parcurge impreuna drumul dificil catre...

Ai nevoie de altceva?