Defectele și întreținerea chiulasei

Proiect
8.7/10 (8 voturi)
Domeniu: Mecanică
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3928
Mărime: 476.50KB (arhivat)
Publicat de: Felix Timofte
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. Introducere 1
  2. Cap.I Organele fixe ale mecanismului motor 2
  3. Cap.II Intretinerea, defectele in exploatare si repararea chiulasei 10
  4. Cap.III Norme specifice de securitatea muncii pentru intretinerea si repararea autovehiculelor 13
  5. Bibliografie 18

Extras din proiect

MEMORIU JUSTIFICATIV

Cine nu isi doreste o masina? Si cine nu si-ar dori o masina puternica, dinamica, care sa te "ingroape" in scaun? Fireste ca oricine isi doreste o masina si inca una performanta, dinamica, puternica! Dar de cine depinde performanta automobilului? De intreaga sa constructie, dar in special de cea a motorului sau! Daca am compara automobilul cu un organism viu, motorul ar fi inima, cel mai important muschi, care pune in miscare toate celelalte organe si care este sursa de energie pentru intreg ansamblu.Dincolo de comparatii metaforice, motorul chiar este sursa de energie, un transformator mecanic care transforma energia chimica a unui combustibil in energie mecanica, prin procese complexe de ardere a combustibilului, ce se desfasoara in interiorul motorului. La aceste procese participa intregul motor alcatuit din mecanisme si sisteme, insa mecanismul motor care constituie circa 80% din constructia intregului motor, putem aprecia ca este partea cea mai importanta a motorului.Mecanismul motor constituie cea mai importanta parte a motorului, inima intregului autovehicul, motor ce poate adaposti in cilindrii sai adevarate "herghelii" de cai putere, putere pe care o realizeaza nu in conditiile unor dimensiuni "respectabile", cum era in trecut, ci datorita ingeniozitatii constructorilor, care au studiat si modificat forma, dimensiunile si materialele mecanismului motor, permitindu-i sa functioneze la turatii de 10.000 rpm, turatii ce pina nu demult pareau incredibile. Am ales sa vorbesc despre chiulasa deoarece este unul din organele fixe ale mecanismului motor si este importanta pentru ca cu ajutorul ei se inchide cilindrul in partea lui superioara.

CAP. I ORGANELE FIXE ALE MECANISMULUI MOTOR

I.1 Rolul si partile componente ale mecanismului motor

Mecanismul motor (numit si mecanismul biela-manivela sau manivela-piston), transforma miscarea de translatie a pistonului, obtinuta prin arderea amestecului carburant, in miscare de rotatie continua a arborelui cotit.

Partile componenete ale mecanismului motor sunt:

- organele fixe: blocul motor1, chiulasa 2, cilindrii 7, colectorul de admisie si colectorul de evacuare, semicuzinetii lagarului palier 10 (vezi fig 1)

Preview document

Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 1
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 2
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 3
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 4
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 5
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 6
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 7
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 8
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 9
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 10
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 11
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 12
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 13
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 14
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 15
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 16
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 17
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 18
Defectele și întreținerea chiulasei - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Defectele si Intretinerea Chiulasei.doc

Alții au mai descărcat și

Mecanismul Motor

Rolul mecanismului motor Mecanismul motor, denumit şi mecanismul bielă manivelă, transformă mişcarea de translaţie a pistonului, obţinută prin...

Proiectarea procesului tehnologic și matriță sau ștanță pentru o piesă cilindrică

Sa se proiecteze procesul tehnologic si stanta sau matrita pentru obtinerea piesei din figura 1. Materialul utilizat este TDA3 ( tabla decapata...

Te-ar putea interesa și

Motorul diesel de înaltă presiune Skoda Fabia 1,9l SDI - 47kW

Capitolul 1 Notiuni introductive Grupurile motopropulsoare ale automobilelor Skoda Fabia, Fabia Combi si Fabia Sedan sunt amplasate în partea...

Instalația de răcire la Skoda Fabia

Capitolul 1 Descrierea automobilului Skoda Scurt istoric Automobilele Skoda Fabia, Fabia Combi, Fabia Sedan sunt ultimele produse ale fabricii...

Motorul diesel de înaltă presiune Skoda Fabia 1,9l TDI - 74kW

Capitolul 1 Introducere 1.1 Evolutia automobilului Aparitia primelor automobile este strâns legata de descoperirea si perfectionarea masinii cu...

Întreținerea și Repararea Organelor Fixe ale Mecanismului Motor

Argument: Tinând seama de necesitatea întocmirii unei documentatii de specialitate pentru obtinerea diplomei de mecanic am ales tema „Întretinerea...

Diagnosticarea, întreținerea și repararea mecanismului motor

DIAGNOSTICAREA MECANISMULUI MOTOR Generalitati Schimbarea starii tehnice a mecanismului motor (piston, cilindru, biela, arbore motor, lagare...

Mecanismul motor organe fixe ale mecanismului motor întreținere defecte și repararea organelor fixe ale motorului

ARGUMENT În cadrul sectoarelor industriale un rol de bază îl constă industria grea,iar în cadrul acestuia industria constructoare de masini are un...

Motorul Skoda Fabia 2,0L - 85KW

Capitolul1 Notiuni introductive Grupurile motopropulsoare ale automobilelor Skoda Fabia, Fabia Combi si Fabia Sedan sunt amplasate în partea din...

Organe Fixe ale Mecanismului Motor

Argument Pentru îmbunătăţirea propriei activităţi pe care am depus-o în şcoală şi pentru a atinge standardele curriculare prevăzute pentru...

Ai nevoie de altceva?