Întreținerea și exploatarea instalației de ungere

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Mecanică
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 4720
Mărime: 2.82MB (arhivat)
Publicat de: Haralamb Mitu
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. Cap. 1. Argument pag. 4;
  2. Cap. 2. Generalitati instalatia de ungere pag. 6;
  3. Cap. 3. Destinatia si partile componente pag. 6;
  4. Cap.4. Constructia partilor componente ale instaltiei de ungere... pag. 8;
  5. Cap.5. Intretinerea, defectele in exploatare si repararea instalatiei de ungere pag.11;
  6. Cap.6. Anexa pag.16;
  7. Cap.7. Bibliografie pag.21

Extras din proiect

Cap: 1. ARGUMENT

Adevaratii pionieri in constructia automobilului sunt considerati Lenoir, Delamare - Deboutterville, Daimler, Benz si Ford. Odata cu ei apar si firmele specializate in constructia automobilului.

Prima firma se numea “Panhard – Levassor” si a fost fondata in anul 1845, folosind motoare Daimler. In 1898, apare firma Peugeot, care va construi si un motor cu acelasi nuume. Firma Renault isi are inceputurile in anul 1899, descrisa de Louis Renault, impreuna cu cei trei frati ai sai. Renault a scos pe piata primele automobile de constructie proprie in anul 1902. Uzinele Fiat si-au deschis portile in anul 1899, urmate de Mercedes, in anul 1900. In 1896 a luat nastere societatea “English Daimler Company”, iar in 1898 a realizat primul automobil de constructie proprie. Tot in Anglia, in aceasta perioada au aparut marci precum Lachester, Tonicroft, Napier, etc

Firma Mercedes a construit modelul Mercedes 1901, consierat stramosul automobilului modern. Un aport important la construirea automobilelor si l-a adus Wilhelm Maybach, care realizeaza primul radiator tip fagure, folosit de modelul Mercedes 1901. In plus, el i-a ridicat capacitatea la 5,3 l si puterea de 35 CP.

Primul automobil al firmei Rolls Royce - a aparut in anul 1903. In anul 1908, apare in Europa automobilul Ford T, primul automobil produs in milioane de exemplare. El era atat de imbunatatit, incat a rezistat 19 ani, iar un adevarat avantaj reprezinta greutatea sa foarte mica, de numai 600 Kg. De-a lungul timpului, Fordul T s-a perfectionat, aparand in mai multe variante: Ford 1920, Ford Tourer 1927.

Odata cu primul razboi mondial, automobilul si-a evidentiat calitatile nebanuite pana atunci, dovedindu-se a fi un adevarat atu al armatelor care l-au folosit.

In perioada postbelica, setea de a depasi, setea de lux bazata pe averile acumulate din mizeria razboiului, combinata cu fenomenul psihic al trairii vertiginoase si intense, au facut ca firmele constructoare europene Voisire

Delage, Farman, Hotch Kiss, Panhard Bugatti, Fiat, Minerva, Elizalde, sa produca masini luxoase, dotate cu motoare de 6 si 8 cilindrii la preturi ridicate.

Europenii ramasesera insa la stadiul masinilor “de comanda”, asa ca au fost sedusi de modele produse de General Motors, fondat in 1903 de catre W. Durand; de vehiculele produse de uzinele Ford, Pierce Arrow, Marmon, Studebaker, Chrysler, Packard, Reo, Dodge, etc. Activitatea postbelica a lui A. Citroen si ofensiva americana, care tindea spre acapararea pietelor europene, au contribuit in mare masura la revinimentul industriei de automobile din Europa, industrie care face mari eforturi pentru a trece la productia de pace. Din acest motiv si din multe altele, pretul automobilelor a scazut.

Automobilul din anii ’30 nu mai seamana deloc cu cel de dinaintea primului razboi mondial. Constructorii puneau mare accent pe confort, adaugand accesorii precum aprinzator de tigari, lumina in interior, stergatoare electrice sau mecanice, oglinda retrovizoare, semnalizatoare de directie, roata de rezerva, iluminarea numerelor de circulatie, etc., lucruri atat de banale in ziua de azi.

Dupa cel de-al doilea razboi mondial, asistam la o adevarata explozie a industriei automobilistice; de asemenea asistam si la transformarea automobilului in prima masina a activitatii social-economice moderne. Au aparut automobilele atat de cunoscute de noi, precum: Cadillac si Oldsmobile, lansate in 1949, Trabant, masinile Volkswagen (1946).

Motorul in V, rezervat initial masinilor puternice sau de curse, cu cel putin 8 cilindrii, a inceput sa fie construit in 6 cilindrii (Buick 1960) si 4 cilindrii in 1962 (Ford Taunus 12 M). Motorul cu 12 cilindrii in V a ramas apanajul automobilelor de cursa, precum Maseratti, Aston Martin, Ferrari.

Daca pana in 1960, se produceau automobile numai in unele tari din Europa si SUA, astazi, ele se produc aproape in fiecare tara a lumii.

Constructorii de automobile s-au dezvoltat intr-atat de mult incat numai seamana cu absolut nimic cu automobilele produse in sec. trecut. Sunt atat de sofisticate incat, daca inainte puteai sa repari singur un automobil daca aveai cunostiinte in domeniu, in ziua de astazi, pentru a repara un automobil de ultima generatie, este nevoie de o intreaga echipa de specialisti.

Datorita poluarii si a epuizarii zacamintelor de petrol, se cauta noi solutii, adica noi combustibili, noi motoare adaptate la combustibilii de regula nepoluanti. S-au conceput automobile foarte sofisticate, alimentate cu curent electric, si se incearca si o versiune pe hidrogen, dar datorita problemei stocarii hidrogenului, acesta a ramas un simplu prototip. Un alt impediment il considera marii giganti petrolieri, care aduna miliarde de dolari in fiecare zi.

Preview document

Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 1
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 2
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 3
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 4
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 5
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 6
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 7
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 8
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 9
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 10
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 11
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 12
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 13
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 14
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 15
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 16
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 17
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 18
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 19
Întreținerea și exploatarea instalației de ungere - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Intretinerea si Exploatarea Instalatiei de Ungere.doc

Alții au mai descărcat și

Automobilul

Memoriu introductiv Automobilul este un vehicul rutier , carosat si suspendat elastic pe cel puţin trei roti care se deplasează prin mijloace de...

Întreținerea și Repararea Sistemelor de Ungere la Autovehicule

1.Memoriu justificativ - argument Motoarele de autovehicole din zilele noastre au performanţe superioare de durabilitate şi economicitate,...

Proiectarea atelierelor pentru mentenanța preventivă

Cap. I Introducere Mentenanta Mentenanta reprezinta un obiectiv deosebit de important pentru Terotehnica Automobilelor si se refera la...

Lucrari de Întretinere și Reparatii

-Necesitatea lucrarilor de întreţinere -Asigurarea exploatari la sarcini normale -Constatarea defectelor -Analiza cauzelor -se analizeaza...

Mijloace pentru măsurarea mărimilor geometrice

ARGUMENT Obiectivul major pe care economia de piaţă l-a impus în prezent, îl constituie ridicarea nivelului tehnic şi calitativ al producţiei şi...

Ambreiaj Autoturism BMW Seria 3

ARGUMENT Am decis să îmi creez un proiect de atestat în primul rând pentru a-mi asigura o calificare recunoscută naţional şi internaţional,...

Organizarea spațiilor de reparații

1. INTRODUCERE Lucrarea este structurata intr-un numar de 4 capitole, astfel incat se pot certifica competentele profesionale dobandite pe...

Punerea în funcțiune, supravegherea și întreținerea în perioada de exploatare

Punerea în funcţiune a unei instalaţii hidraulice poate fi definită ca fiind totalitatea operaţiilor ce se execută în faza de trecere de la starea...

Te-ar putea interesa și

Tehnologie, utilaj și controlul calității produselor în industria cărnii

Tema proiectului An universitar 2008-2009 Proiectarea unei secţii pentru fabricarea preparatelor din carne cu o capacitate de 2,8t/zi. 2....

Proiectarea unui abator de sacrificare a tăurașilor

I.ANALIZA SPECIILOR SI RASELOR DE TAURINE SUPUSE ABATORIZARII 1.1.DEFINIREA TAURINELOR : taurinele sunt animale de talie mare sau mijlocie,...

Caracteristica parcului de autovehicule

1. INTRODUCERE În această teză de licenţă o să fac o încercare de a descriere la parcul de autovehicule şi moi strădui să descriu procesul...

Ungerea motorului diesel - instalația de ungere

mişcare relativă, cu scopul de a reduce uzura elementelor. Ungerea organelor motorului îndeplineşte următoarele funcţii: - micşorează lucrul...

Întreținerea mașinilor și utilajelor

Intretinerea urmareste sa mentina masinile, utilajele si instalatiile in conditii normale de exploatare intre doua reparatii consecutive, reducand...

Proiectarea angrenajului melcat folosit la acționarea unui prăjitor cu etaje

CAPITOLUL I TEHNOLOGIA FABRICĂRII ULEIULUI 1.1. Introducere Procesarea materiilor prime grase este diferită în funcţie de felul acestora. La...

Studiul Ungerii Motoarelor cu Aprindere prin Compresie

CAPITOLUL 1 INTRODUCERE Dezvoltarea autovehiculelor în ultimele decenii, s-a desfăşurat şi continuă să se desfăşoare pe coordonatele realizării...

Studiul privind diagnosticarea complexă - perfectarea sectoarelor de diagnosticare a autovehicolelor militare

Tehnica de luptă şi armamentul în ascensiune provoacă schimbări esenţiale în conţinutul luptei moderne de arme întrunite. Lupta modernă de arme...

Ai nevoie de altceva?