Extras din proiect
Tema de proiect
Se va concepe planul de realizare şi alocarea resurselor umane pentru produsul având lista de activităţi cod E6.
Planificarea activităţilor respectiv alocarea resurselor umane se va efectua pentru a permite realizarea produsului într-un interval de timp de 21.7 u.t.
I. Fundamentarea temei proiectului va presupune:
• Descrierea cadrului general de desfăşurare a proiectului
- justificarea proiectului
- beneficiarii direcţi şi indirecţi ai produsului
- analiza SWOT a capacitării de realizare a produsului
• Stabilirea şi formularea corectă a:
- obiectivelor generale
- obiectivului imediat (scopul proiectului)
- obiectivelor intermediare
- activităţilor
II. Planul proiectului va cuprinde:
• Matricea proiectului
• Matricea riscurilor (riscuri, impact, probabilitate de apariţie, măsuri)
• Fişa activităţilor proiectului
• Diagrama temporară Gantt
• Diagrama tip reţea a proiectului
• Determinarea duratei de realizare a proiectului prin metoda CPM
• Alocarea resurselor umane
III. Observaţii şi comentarii personale
Termen de predare a proiectului : săptămâna a 12-a
Susţinerea proiectului este obligatorie şi va avea loc în saptămânile 13 şi 14.
Evaluare proiect
• 15 pct. activităţi pe parcurs
• 20 pct. continutul proiectului
• 15 pct. susţinerea proiectului
Bibliografie minimală
1. Covrig, C., Ionescu, S., Gheorghe, C, Mitrea, M, 2006, „Dezvoltare de produs prin proiect”, Editura MatrixRom, Bucureşti
2. Gogoaşe, D., Manoliu, M., 2000, „Managementul proiectelor de mediu”, Editura *H*G*A, Bucureşti
3. Scarlat, C., 2003, „Managementul proiectelor şi resurselor umane”, Editura BREN, Bucureşti
I. Fundamentarea temei proiectului
Justificarea proiectului
-motor de current continuu cu Pn=3 kw, turatie n=1400 rot/min, tensiune Un=48 V, curent In= 75A si optimizarea consumului de curent electric pt a avea o autonomie mai mare.
- pentru fluidizarea traficului in orasele mari
Beneficiari directi:
- SC. SOLARIS SRL
Beneficiari indirecti:
- Utilizatori independenti
Analiza SWOT
Puncte tari:
- Produs nou
- Imagine de marca
- Departament de cercetare dezvoltare foarte bun
- Colectiv inchegat si rentabilitate inalta
Puncte slabe:
-impactul socio-economic asupra populatiei
-reticienta fata de un produs nou
Oportunitati:
- Opozitie favorabila in negocierile cu furnizorii de materiale
- Dezvoltarea unei imagini de marca
- Inflatie in scadere
Amenintari:
-criza economica globala
- saturatia pietei
- incertitudini in politica
Obiectiv general
Realizarea scuterului ce va aparea peste 2 ani. Motorul trebuie sa furnizeze o putere maxima de 3 kW.In acest scop se va folosi un motor de curent continuu.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Motorul de Curent Continuu.doc