Tema proiect.3 Repartitia greutatii pe punti. 4 Calculul puntii spate.6 Calculu grinzii punti spate in regimul franarii.6 Calculu grinzii punti spate in regimul deraparii.9 Calculu grinzii punti spate in regimul trecerii obstacole.11 Calculul fuzetei.12 Calculul fuzeteiin regimul franarii autovehiculului.12 Calculul fuzetei in regimultrecerii peste obstacole.13 Calculul fuzetei in regimul deraparii.13 Calculu puntii fata articulate in regimul franarii.14 Calculul puntii fata articulate in regimul deraparii.16 Calculu puntii fata articulate in regimul trecerii obstacole.17 Alegerea rulmentilor.18 Arcul bara de torsiune.20 Dimensionare arbori planetari.22 Calculul arcului elicoidal.24 Amortizorul.29
Proiect CCAR 2 Tema proiect: Proiectarea unei suspensii auto care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: -punte fata: arc cilindric elicoidal; -punte spate:arc bara de torsiune; Cerinte: Repartitia greutatii pe punti; Solutii constructive; Dimensionarea elementului elastic: -arc cilindric elicoidal; -arc bara de torsiune; 4) Calculul amortizorului; 5)Desen de ansamblu: -Suspensii punte fata; -Suspensii punte spate; Autovehiculul ce raspunde acestor cerinte:Renault Argentinien 19 RT Numar usi: 4 Numar locuri: 5 Amplasare: Motor fata transversal Cilindree: 1794 cm3 Raport compresie: 9,8 Supape pe cilindru:2 Putere: 83Kw /5500(rot/min) Cutie viteza: manuala 5 trepte Dimensiuni anvelope: 175/65R14T Ampatament: 2544 mm Encartament fata/spate: 1426/1417 mm Dimensiuni exterioare: 4248x1696x1412 Masa proprie: 1111 kg Rezervor: 55 litri Repartitia greutatii pe punti: Destinatia tipul si dimensiunile principale determina greutatea totala si capacitatea de incarcare ale autovehiculelor rutiere. Astfel se stabilesc: -greutatea proprie: G0=1111*9,8=10887,8N -greutatea totala: Ga= G0+n(Gp+Gb) unde: - Gb (greutatea bagajelor)=25*9,8=245N - Gp(greutatea pasagerilor)=75*9,8=735N -n (numarul de pasageri)=5 Ga=5(245+735)+10887,8=15787,8N Pozitia centrului de greutate G in plan longitudinal este definita de dimensiunile a si b iar in plan vertical de inaltimea centrului de greutate hg. Aceste coordonate pot fi prezentate conform schitei de mai jos: Valoarea medie ale coordonatelor centrului de greutate pentru autovehicule rutiere: a/L=0,45-0,55 b/L=0,45-0,55 Ga=G1+G2; a/L= 0,48 => a=L*0,48=1221,12 mm b/L = 0,52 => b=L*0,52=1322,88 mm
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.