Capitolul 1. Date initiale ... 3 Capitolul 1.1. Introducerea datelor initiale . 4 Capitolul 2. Determinarea dimensiunilor principale ale mecanismului ... 5 Capitolul 2.1. Stabilirea cursei cilindrului hidraulic care echipeaza balansierul 5 Capitolul 2.2. Determinarea pozitiilor unghiulare ale cupei .. 7 Capitolul 2.3. Determinarea dimensiunilor mecanismului patrulater . 9 Capitolul 3. Determinarea dimensiunilor cilindrului balansierului. ... 13 Capitolul 4. Determinarea dimensiunilor principale ale standului . 17 Capitolul 4. 1. Determinarea dimensiunilor cilindrului standului 19 Capitolul 5. Alegerea pompei hidraulice si a motorului electric de antrenare. .. 21 Capitolul 5.1. Alegerea pompei hidraulice de alimentare 21 Capitolul 5.2. Alegerea motorului electric ... 21 Capitolul 6. Determinarea pozitiilor, vitezelor si acceleratiilor in cazul unui mecanism compus dintr-un cilindru hidraulic si o manivela .. 22 Capitolul 6.1. Determinarea pozitiilor . 22 Capitolul 6.2. Determinarea vitezelor .. 24 Capitolul 7. Analiza mecanismului patrulater. Calculul pozitiilor si vitezelor .. 25 Capitolul 7.1. Calculul pozitiilor .. 25 Capitolul 7.2. Calculul vitezelor mecanismului patrulater ... 27 Capitolul 8. Determinarea vitezelor din cupa . 28
Capitolul 1. Date initiale Sa se proiecteze un mecanism de actionare a cupei pentru un excavator cu cupa inversa si sa se studieze comportarea acestuia cunoscand: - schema cinematica din figura 1.1; - cota "a"; - unghiul ? pentru o cursa " 0 " a cilindrului hidraulic; - unghiul constructiv al cupei ?=DEV; - unghiurile eclisei intermediare - 1 respectiv - 2; - unghiul ?11=CFE la cursa zero a cilindrului hidraulic; - valoarea fortei minime la varful dintelui realizata cu cilindrul hidraulic al balansierului, pentru oricare din ambele pozitii extreme ale cupei, va fi mai mare decat Fmin; SCHEMA CINEMATICA Figura 1. Balansier excavator cu cupa inversa. Capitolul 1.1. Introducerea datelor initiale S-au folosit notatiile: Ng - numarul grupei din care face parte studentul; n - numarul curent al studentului in grupa; A - coeficient care va fi indicat de cadrul didactic. Unghiul maxim de rotire al cupei este de 130?. Se adopta: A = 16; Ng = 5631; n = 17; a=Ng2+(-1)n?n?A [mm] (1); a=56312+(-1)17?17?16 = 2543.5 mm (1.1); ?0=(1+n?0.3) [grade sexa] (2); ?0=(1+17?0.3) = 6.1? (2.1); ?=(100-n?0.1) [grade sexa] (3); ?=(100-17?0.1) = 98.3? (3.1); - 1= 80?; - 2= 15?; (4); ?11=120+(-1)n?n?0.1 [grade sexa] (5); ?11=120+(-1)17?17?0.1 = 118.3? (5.1); Fmin=50000+(-1)n?n?1250 [N] (6); Fmin=50000+(-1)17?17?1250 = 28750 N (6.1); L1=(0.27 0.33)?a [mm] (7); L1=(0.27 0.33)?2543.5 = 686.745 ... 839.355 mm (7.1); L5=(0.5 0.55)?a [mm] (8); L5=(0.5 0.55)?2543.5 = 1271.75 ... 1398.925 mm (8.1);
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.