Repararea Pieselor cu Suprafete de Ghidare

Cuprins proiect Cum descarc?

Argument 
Cap. 1 Reguli generale pentru reparatii pag.5
Cap. 2 Repararea ghidajelor pag.7
2.1 Razuirea manuala pag.7
2.2 Rabotarea sau frezarea ghidajelor pag.14
2.3 Rectificarea ghidajelor pag.15
Cap. 3 Repararea traverselor si montantilor pag.15
Cap. 4 Repararea meselor pag.18
4.1 Repararea meselor pentru masinile de frezat, masinile de gaurit si masinile de alezat pag.18
Cap. 5 Repararea saniilor principale pag.19
Cap. 6 Repararea batiurilor pag.20
Cap. 7 Controlul calitatii lucrarilor de reparatii pag.21
7.1 Controlul calitatii lucrarilor de reparatii. Importanta si cuprinsul activitatii pag.21
7.2 Controlul calitatii executiei pieselor pentru reparatii pag.23
7.3 Verificarea executiei lucrarilor de lacatuserie si controlul calitatii lor pag.25
Cap. 8 Norme de tehnica a securitatii muncii la repararea pieselor cu suprafete de ghidare pag.26
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

ARGUMENT
In conditiile productiei industriale moderne, masinile, utilajele si instalatiile trebuie sa functioneze la parametrii optimi, fara intreruperi sau opriri accidentale, conditie esentiala pentru obtinerea unei calitati superioare a produselor si a unei eficiente economice ridicate.
Prin intretinere se urmareste ca masinile, utilajele si instalatiile sa fie mentinute in conditii normale de exploatare intre doua reparatii consecutive planificate, evitandu-se in acest fel reparatiile accidentale. Accentuarea crizei energetice, de materii prime si materiale a facut ca amplificarea actiunilor de recuperare, reconditionare si refolosire a pieselor sa constituie o preocupare importanta in industrie, deoarece, in acest fel, se realizeaza costuri mici de productie rezultate din importantele economii de manopera, materiale si consumuri de energie. De aceea procedeele de reconditionare a pieselor uzate trebuie extinse in toate domeniile de activitate din industria noastra.
In anumite sectoare industriale, operatiile de intretinere si reconditionare a organelor de masini au un caracter repetitiv, in sensul ca nomenclatorul acestor organe si al operatiilor de executat este relativ restrans, dar numarul anual de piese similare care trebuie reconditionat este suficient de mare pentru a construi loturi, care se succed intermitent. Un asemenea mod de organizare este aplicabil si pentru reconditionarea pieselor de schimb, atunci cand cantitatile anuale de piese se impart in loturi care pot fi alternate cu loturi de alte piese avand similitudini tehnologice si dimensionale. La fiecare schimbare a tipului de piesa introdus in lucru pe linia de reconditionare, se adapteaza si linia, prin schimbarea dispozitivelor de lucru si a numarului de muncitori. Aceasta organizare flexibila este recomandabila pentru centre de reconditionare cu programe variate care deservesc parcuri de utilaje, masini si instalatii relativ omogene. Astfel de situatii sunt intalnite mai cu seama in reconditionarile de piese de schimb pentru constructii de masini, masini agricole, masini de constructii, autovehicule etc. De indata insa ce programele anuale de lucru asigura o incarcare uniforma a liniei de reconditionare, pe intregul an, la nivelul de aproximativ 2 schimburi/zi, liniile de reconditionare devin linii cu programe stabile, flexibilitatea lor constand numai in posibilitatea de a se reconditiona tipuri variate ale aceluiasi reper, in anumite limite de dimensiuni si variante constructive. Chiar si in tarile dezvoltate din punct de vedere industrial, institute si firme de prestigiu s-au specializat in reconditionarea pieselor uzate.
In tara noastra este legiferata activitatea pentru recuperarea si utilizarea integrala a tuturor materialelor refolosibile, crearea industriei de reconditionare a pieselor si produselor, perfectionarea si introducerea de noi tehnologii pentru valorificarea la maximum a resurselor materiale recuperabile, organizarea unitara, pe baze economice, a acestei activitati.
In cadrul tehnologiilor de reconditionare a diferitelor piese - tratate in prezenta lucrare - sunt date exemple concrete de aplicare la masini, utilaje si instalatii din industria noastra.
La prezentarea procedeelor tehnologice de reconditionare s-au avut in vedere atat procedeele clasice cat si cele moderne, folosite din ce in ce mai mult.
Din analiza procedeelor de reconditionare descrise rezulta ca sunt posibile realizari de mare valoare si cu mijloace simple.
Cap. 1 REGULI GENERALE PENTRU REPARATII 
Indiferent de felul si gradul reparatiei, inainte de inceperea lucrului se impune studierea cartii tehnice a masinii sau a instalatiei si determinarea ordinii de demontare, nedemontandu-se nimic in plus in afara pieselor sau ansamblelor necesare.
In cazul in care seful echipei sau muncitorii care urmeaza sa faca reparatia nu cunosc masina sau instalatia pe care trebuie s-o repare, trebuie cerute consultatii tehnice maistrului sau unui specialist.


Fisiere in arhiva (1):

  • Repararea Pieselor cu Suprafete de Ghidare.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!