Plan de Afaceri

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Medicină
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3558
Mărime: 32.09KB (arhivat)
Publicat de: Abel Tudorache
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Capitolul I

-Sumar-

Afacerea propusa

Vrem sa aducem pe piata ceva nou, un serviciu deosebit atat prin invarea sa cat si prin destinatie. Serviciul se numeste „CENTRUL DE VIATA” si este destinat tuturor persoanelor, indiferent de varsta, sex, religie, inclinatii politice sau altele, care doresc sa duca o viata mai sanatoasa, mai activa si, de ce nu, mai lunga.

De ce spunem asta si cu ce anume venim nou? Teoretic cu nimic. Centrul nostru se bazeaza pe patru departamente functionale si interdependente care vor conlucra pentru a asigura clientilor cel mai complet serviciu de sanatate personala pe care piata il poate oferi. Aceste 4 departamente sunt:

• Medical

• De educatie fizica si sport

• Nutritional

• Consiliere

Aici intervine noutatea si totodata oporunitatea afacerii noastre: cu toate ca aceste servicii se gasesc pe piata de multa vreme in forma independenta, nicio firma nu a reusit sa inteleaga importanta reunirii acestora sub un singur acoperis. Asta ne propunem noi – si vom reusi.

Initiatorii

Cei care au avut curajul sa demareze aceasta afacere sunt cu totii studenti in cadrul Facultatii de Comert din Academia de Studii Economice, Bucuresti, in anul III. Idealul lor este sa apropie oamenii si sa-i uneasca printr-un tel comun, acela de a-si imbunatati viata si a urma trendul modern in ceea ce priveste alimentatia si sportul. O descriere mai amanuntita a celor 5 se va face in cadrul capitolului II – Descrierea initiatorilor.

Volumul Pietei

Este de asteptat ca pentru inceput sa nu avem o piata atat de larga. Elementul de noutate vine la pachet si cu o neincredere in serviciu sau cu o lipsa de informare. Insa printr-o strategie de marketing adecvata, nici prea intensa dar nici superficiala si prin recomandarile clientilor care cu siguranta vor fi multumiti speram ca la finele primului an de activitate sa cucerim cel putin 200 de clienti.

Dupa acest an, care dupa parerea noastra este unul cel putin critic, in cazul in care ne vom atinge obiectivul, ne asteptam ca numarul de clienti sa creasca proportional si Centrul nostru sa devina repede lider pe fiecare serviciu in parte.

Optiuni strategice

Pentru ca personal nu dispunem de intrega baza tehnico-materiala necesara derularii afacerii, am recurs la a inchiria de la diverse institutii intreaga gama de echipamente de care vor avea nevoie clienti nostri. De asemenea, ne-am gandit ca aceste institutii sa aiba si un nume cunoascut, pentru a atrage si mai mult atentia. Numele acestor colaboratori sunt: Stadionul Lia Manoliu (a pus la dispozitie pista de atletism pentru 15 zile contra sumei de 15.000.000 ROL sau 1.500 RON lunar), Acedemia de Studii Economice, Bucuresti (a inchiriat pentru suma de 10.000.000 ROL sau 1.000 RON salile de fitness/forta din complexul Belvedere) si grupul Fitness, care se ocupa de tot ceea ce inseamna alimentatia clientilor nostri, si care ne pun la dispozitie si un nutritionist, ce va lucra in birourile de la sediul social. Acest parteneriat costa firma noastra inca 20.000.000 ROL sau 2.000 RON. De asemenea, pentru lunile mai friguroase vom colabora cu firma de echipamente sportive Kappa, care ne va livra trninguri si pantofi speciali, contra sumei de 3.500.000 ROL sau 350 RON/costum.

Foarte important de retinut este faptul ca aceste preturi sunt calculate cu o reducere de 50%, ceea ce reprezinta subventia acordata de stat studentilor ce pornesc o afacere. In cadrul capitolului VIII – Planul financiar, se va gasi o analiza completa si detaliata a tuturor platilor.

Preview document

Plan de Afaceri - Pagina 1
Plan de Afaceri - Pagina 2
Plan de Afaceri - Pagina 3
Plan de Afaceri - Pagina 4
Plan de Afaceri - Pagina 5
Plan de Afaceri - Pagina 6
Plan de Afaceri - Pagina 7
Plan de Afaceri - Pagina 8
Plan de Afaceri - Pagina 9
Plan de Afaceri - Pagina 10
Plan de Afaceri - Pagina 11
Plan de Afaceri - Pagina 12
Plan de Afaceri - Pagina 13
Plan de Afaceri - Pagina 14
Plan de Afaceri - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afaceri.doc

Alții au mai descărcat și

Starea de sănătate și caracteristicile ei în România

SCOPURILE SANATATII PUBLICE: 1.Promovarea sanatatii, care vizeaza ca oamenii sa fie tot mai sanatosi, apti de a participa la viata sociale (se...

Te-ar putea interesa și

Plan de afaceri la SC Vinex SA Pitești

INTRODUCERE Planificarea, transpunerea in practica si adaptarea la schimbarile survenite in mediul ambient al firmei raman unele dintre cele mai...

Business plan - metodă statistică de fundamentare a strategiilor economice

INTRODUCERE În lumea de azi, managerii sunt confruntaţi cu probleme complexe şi situaţii noi.Ei trebuie să asigure folosirea eficientă a...

Planul de Afaceri

CAPITOLUL I . Consideraţii generale privind planul de afaceri I .1. Ce este planul de afaceri? În lansarea unei afaceri sau în extinderea uneia...

Plan de afaceri - instrument al managementului la sucursala de furnizare și distribuție a energiei electrice Baia Mare

INTRODUCERE În întreaga lume o importanţă din ce în ce mai mare o prezintă preocuparea specialiştilor pentru definirea noilor concepte de afaceri...

Managementul internațional aplicat în cadrul companiei SC Roli Trans SRL

INTRODUCERE Oamenii se decid să înceapă o afacere din diverse raţiuni: pentru câştig, pentru independentă sau pur şi simplu din disperare,...

Plan de afaceri pentru dezvoltarea unei societăți comerciale SC Atic SRL

CAPITOLUL I FUNDAMENTAREA TEORETICĂ A UNUI PLAN DE AFACERI 1.1 INTRODUCERE În actuala situaţie economică din ţara noastră, marcat de instalarea...

Elaborarea unui plan de afaceri la SC Kligor SRL - Tecuci

Capitolul 1. Importanţa planului de afaceri pentru materializarea proiectelor în comerţ 1.1. Definirea, rolul şi funcţiile planului de afaceri...

Studiul de piață prinvind cererea de contoare de apă rece și caldă pentru SC Victoria SA Arad și întocmirii unui plan de afaceri

CAPITOLUL I 1. ABORDAREA PLANULUI DE AFACERI DIN PUNCT DE VEDERE TEORETIC 1.1. NECESITATEA PLANIFICĂRII LA NIVELUL FIRMEI Întreprinzătorii sunt...

Ai nevoie de altceva?