Analiza Comparativa a Calitatii Produsului Electronic Philips fata de Celelalte Produse Concurente Existente pe Piata Romaneasca cu Ajutorul Indicatorului Complex - Sintetic - al Calitatii

Extras din proiect Cum descarc?

1.Introducere teoretica privind importanta analizei si a utilizarii indicatorului complex
Avantajele indicatorului complex al calitatii se pot rezuma astfel:
- -indicatorul are aplicabilitate in analiza comparativa a mai multor produse sau servicii apartinand aceleiasi grupe sau subgrupe de marfuri, avand drept referential un produs sau serviciu considerat etalon;
- ia in calcul caracteristicile de calitate ponderate dupa importanta lor in scopul cresterii obiectivitatii in acordarea coeficientilor de importanta;
- permite compararea produselor ale caror caracteristici sunt exprimate numeric sau notional (caracteristicile psiho-senzoriale se convertesc de obicei in note sau puncte );
- grupeaza carateristicile in doua categorii in functie de sensul in care influenteaza calitatea ( direct proportionale sau invers proportionale cu nivelul calitatii );
- in in calcul marimea costului sau a pretului de vanzare , ceea ce permite ierarhizarea produselor dupa raportul calitate-pret;
- sintetizeaza valorile tuturor caracteristicilor intr-o valoare unica, permitand astfel o mai buna ordonare a produselor decat in cazul metodei clasice;
- permite utilizarea unor programe de calculator in scopul intocmirii unei baze de date privind calitatea si pretul produselor concurente, determinand astfel o reducere a timpului de analiza si o crestere a gradului de precizie in ierarhizarea dupa raportul calitate-pret;
2. Prezentarea produsului si al grupei din care face parte;
Pentru analiza de fata am ales ca produs monitor LCD ce face parte din grupa de marfuri IT
2.1 Avand in vedere diversitatea gamei sortimentale, pentru realizarea acestei analize am ales urmatoarele firme si implicit produse PHILIPS, HYUNDAI, ACER, LG si BENQ. Pentru fiecare firma in parte se face urmatoarea analiza:
-scurt istoric;
1.PHILIPS
Bazele a ceea ce urma sa devina una din cele mai mari companii de produse electronice din lume au fost puse in 1891, cand Gerard Philips a fondat o companie in Eindhoven, Olanda, pentru ' fabricarea de lampi incandescente si alte produse electrice'.
Compania s-a orientat initial spre producerea de lampi cu filament de carbon si pana la sfarsitul secolului a devenit una din cele mai mari companii producatoare din Europa. 
Progresele in domeniul tehnologiei iluminatului au sustinut un program constant de extindere, si, in 1914, s-a infiintat un laborator de cercetari pentru studiul fenomenelor fizice si chimice in scopul stimularii inovarii de produse. 
Companii de marketing fusesera deja fondate in Statele Unite si in Franta inainte de Primul Razboi Mondial, iar in Belgia anilor 1919 si in 1920 a existat o adevarata explozie de asemenea companii. 
Cam in aceasta perioada a inceput Philips sa-si protejeze inovatiile cu brevete, pentru domenii cuprinzand radiatia cu raze X si receptarea de unde radio. Acest lucru a insemnat inceputul diversificarii gamei sale largi de produse. Dupa ce a introdus tubul medical cu raze X in 1918, Philips s-a implicat in primele experimente de televiziune in 1925. Compania a inceput sa produca aparate de radio in 1927 si vanduse deja un milion din acestea in 1932. Un an mai tarziu, a produs 100 de milioane de lampi de radio si a inceput productia de echipamente medicale cu raze X in Statele Unite. 
Primul aparat de ras electric Philips a fost lansat in 1939, iar la vremea aceea compania avea 45.000 de angajati in toata lumea si vanzari de 152 milioane de guldeni. 
Stiinta si tehnologia a inregistrat progrese uriase in anii 1940 si 1950, Philips Research inventand discurile rotative care au dus la dezvoltarea aparatului de ras electric Philishave si punand bazele tehnologiilor inovatoare ale transistoarelor si circuitelor integrate. In anii 1960, acest fenomen a condus la importante descoperiri precum CCD-urile (dispozitive cuplate cu sarcina) si LOCOS (oxidare locala a siliconului). 
Philips a realizat, de asemenea, mari progrese in dezvoltarea aparaturii de inregistrare, transmitere si reproducere a imaginilor de televiziune, munca de cercetare a companiei ducand la dezvoltarea tubului de camera Plumbicon si a substantelor fosforescente pentru imbunatatirea calitatii imaginii. 
A introdus Caseta Audio Compacta in 1963 si a produs primele circuite integrate in 1965 Valul de produse si idei noi si interesante a continuat pe toata perioada anilor 1970: cercetarile in domeniul iluminatului au contribuit la crearea noilor lampi PL si SL cu economie de curent; alte inventii importante au aparut in domeniul procesarii, memorarii si transmisiei de imagini, sunete si date, domenii in care departamentul de cercetari al companiei Philips (Philips Reserch) a obtinut rezultate uimitoare, inventand discul optic LaserVision, Compact Discul si alte sisteme de comunicatie. 
Philips a infiintat PolyGram in 1972 si a achizitionat Magnavox (1974) si Signetics (1975) in Statele Unite. Achizitiile din anii 1980 au inclus compania de televiziune GTE Sylvania (1981) si compania producatoare de lampi Westinghouse (1983). Compact Discul a fost lansat in 1983, in timp ce alte puncte de reper sunt reprezentate de producerea televizorului numarul 100 milion in 1984 si aparat de ras Philips in 1995 numarul 300 milion. 
1990 a fost un deceniu de schimbari importante pentru Philips. Compania a lansat un program major de restructurare pentru a se reveni la un echilibru mai solid. Si mai nou, s-a concentrat asupra activitatilor sale de baza. Astazi, Philips se afla in fruntea revolutiei tehnologiei digitale, incluzand produse de clasa mondiala care ii ajuta pe oameni sa-si imbunatateasca modul de viata pe masura ce avansam in noul mileniu. 
2.HYUNDAI
Hyundai Motor Company este un fabricant de automobile din Coreea de Sud. Fondat in 1967, Hyundai este cel mai mare producator corean de automobile. In ultimii ani, Hyundai a devenit sponsorul principal al "2002 FIFA World cup Korea Japan" si sponsor oficial al "2006 FIFA Worldcup Germany". Hyundai are in jur de 50.000 de angajati si venituri anuale peste 20 miliarde de USD.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Comparativa a Calitatii Produsului Electronic Philips fata de Celelalte Produse Concurente Existente pe Piata Romaneasca cu Ajutorul Indicatorului Complex - Sintetic - al Calitatii.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!