Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Merceologie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 3665
Mărime: 93.00KB (arhivat)
Publicat de: Alex Palade
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Crenicean L.
Proiect prezentat la seminarul de Fundamentele stiintei marfurilor

Cuprins

  1. Cap. I: Introducere.
  2. Cap. II: Prezentarea produsului şi a grupei de produse din care face parte.
  3. - Prezentarea firmelor.
  4. - Prezentarea produsului ales.
  5. - Alegerea produsului etalon.
  6. Cap. III: Prezentarea caracteristicilor generale ale produsului.
  7. Cap. IV: Prezentarea caracteristicilor de calitate utilizată.
  8. Cap. V: Metode de analiză comparativă.
  9. a) Metoda clasică.
  10. b) Calculul indicatorului sintetic al calităţii şi eficienţei economice pe baza metodei expertizei şi metodei matricei.
  11. Cap. VI: Concluzii.
  12. Bibliografie.

Extras din proiect

Cap I: Introducere

Analiza comparativă are o finalitate economică şi importanţa utilizării acesteia se caracterizează în:

 are o sferă largă de utilizare vizând produse sau servicii ce aparţin aceleiaşi grupe sau subgrupe de mărfuri; având drept referenţial un produs sau serviciu considerat etalon;

 analiza ia în calcul caracteristici de calitate ponderate după importanţa lor, folosind în acest scop una din metodele expertizei sau matriceala în vederea creşterii obiectivităţii în acordarea coeficienţilor de importanţă a caracteristicilor;

 permite compararea unor produse ale căror caracteristici sunt exprimate numeric şi noţional;

 grupează aceste caracteristici în 2 categorii, în funcţie de sensul de influenţă al calităţii. (direct proporţional cu calitatea şi invers proporţional cu calitatea);

 analiza ia în calcul şi mărimea costului sau a preţului de vânzare, ceea ce va permite ierarhizarea produselor în funcţie de raportul calitate-preţ;

 sintetizează valorile tuturor caracteristicilor luate în analiză într-o valoare unică, permiţând astfel o mai bună ordonare, decât în cazul metodei clasice;

 permite utilizarea unor programe de calculator în scopul constituirii unei baze de date privind calitatea şi preţul produselor concurente, determinând astfel o reducere a timpului de analiză şi o creştere a gradului de precizie în ierarhizarea produselor după raportul calitate-preţ.

Cap II: Prezentarea produsului şi a grupei de produse

Produsul ales în analiză face parte din grupa de mărfuri Home Entertainment şi este vorba de plasmă.

2.1 Prezentarea firmelor. Informaţii generale

• Istoric al firmei.

Panasonic

Matsushita Electric Industrial Co. Ltd este făra nici o îndoiala una dintre cele mai mari şi de succes companii care produce electronice şi produse electrice.

Compania a evoluat de la 3 la 290.000 de angajaţi şi are o cifră de afaceri de 61,68 miliarde dolari SUA ( anul financiar 1 aprilie 2002 - 31 martie 2003).

Este nu numai o companie care doboară rând pe rând toate barierele tehnologiei, dar este o companie care pune pe primul loc nevoile clienţilor şi ale angajaţilor săi.

Produsele Matsushita sunt cunoscute în România sub mărcile Panasonic şi Technics. Pe plan mondial sunt cunoscute sub mărci ca Naţional, Ramsa, Quasar şi MAS (Matsushita Avionics).

Scurt istoric Matsushita

Matsushita Electric Industrial Co. Ltd., Tokyo

Matsushita Electric a început la Osaka, în 1918, când, Konosuke Matsushita a inventat o mufă dublă pentru lampa la care se puteau conecta atât un bec cât şi un ştecher. El a fabricat în propria casă produsul inventat şi l-a distribuit cu ajutorul a doar 3 angajaţi.

În 1923 a inventat un nou tip de lampă pentru bicicletă şi 8 ani mai târziu a produs primul aparat radio.

1918: Mufa dublă

Anul 1935 a însemnat lansarea primului televizor, sfera în care produsele fabricate de compania Matsushita au avut un imens succes.

Acelaşi an, 1935 a marcat un punct de cotitură pentru creşterea afacerii şi a producţiei companiei Matsushita Electric care fabrică 600 de produse diferite şi care începuse distribuirea acestora, pentru prima oară, în afara Japoniei. Numărul anajaţilor crescuse la 3500.

1935: Primul televizor

În 1942, Matsushita a devenit cel mai important fabricant de aparate radio din Japonia.

În anii '60 numărul angajaţilor era 28.000 şi compania a raportat un profit de 1,5 miliarde yeni.

Preview document

Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 1
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 2
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 3
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 4
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 5
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 6
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 7
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 8
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 9
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 10
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 11
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 12
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 13
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 14
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 15
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 16
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 17
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 18
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 19
Analiza comparativă a calității produsului plasme Panasonic - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Analiza Comparativa a Calitatii Produsului Plasme Panasonic.doc

Te-ar putea interesa și

Analiza comparativă a calității televizoarelor LCD față de celelalte produse concurente existente pe piața românească cu ajutorul indicatorului

1. Introducere Analiza comparativa se utilizeaza pentru ierarhizarea produselor in functie de nivelul calitatii atins pe piata interna si externa...

Analiza comparativă a calității televizoarelor LCD fața de celelalte produse concurențe cu ajutorul indicatorului complex al calității

INTRODUCERE Analiza comparativă se utilizează pentru ierarhizarea produselor in funcţie de nivelul calitaţii atins pe piaţa internă şi externă...

Analiza comparativă a televizoarelor

Aflandu-se intr-o continua crestere si dezvoltare, piata aparatelor electrice si electrocasnice constituie o mare si importanta sursa de venit...

Ai nevoie de altceva?