Analiza Merceologica Nokia 5800

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap. I. Introducere in studiul telefonului mobil ca marfa
Cap. II. Metodologia generala de cercetare a telefonului mobil
ca marfa 
Cap. III. Proprietati generale ale telefonului mobil
Cap. IV. Calitatea telefonului mobil
Cap. V. Calimetria: Masurara si estimarea calitatii telefonului mobil
Cap. VI. Standardizarea si certificarea telefonului mobil Cap. VII. Prezentarea gamei sortimentale si innoirea acesteia
Cap. VIII. Garantarea calitatii telefonului mobil : termene de valabilitate si conditii de pastrare 
Cap. IX. Etichetarea si marcarea 
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

Scurt istoric NOKIA
Primul secol de existenta Nokia: 1865 -1967
Istoria Nokia incepe cu fabrica de hartie a lui Fredrik Idestam, de pe malurile raului Nokianvirta. Intre 1865 si 1967, compania creste si devine o mare putere industriala. Intrarea in domeniul electronicelor se va face insa intr-o faza ulterioara - intai are loc fuziunea cu un producator de cabluri si cu un producator de cauciuc, fuziune prin intermediul careia se creeaza Nokia Corporation
1865: Aparitia Nokia
Fredrik Idestam infiinteaza o fabrica de hartie langa cascada Tammerkoski din sud-vestul Finlandei - aici incepe istoria Nokia.
1898: Se creeaza Uzinele Finlandeze de Cauciuc
Arvid Wickstrom infiinteaza compania Uzinele Finlandeze de Cauciuc - aceasta avea sa devina ulterior divizia producatoare de cauciuc din cadrul Nokia.
1912: Se creeaza Uzinele Finlandeze de Cabluri
Eduard Polon infiinteaza compania Uzinele Finlandeze de Cabluri - pe baza acesteia se va crea ulterior divizia de cabluri si electronice a Nokia.
1937: Verner Weckman, un jucator de categoria grea in industrie
Fostul luptator olimpic Verner Weckman devine presedinte al Uzinelor Finlandeze de Cabluri.
1960: Primul departament de electronice
Uzinele Finlandeze de Cabluri isi infiinteaza primul departament de electronice, care desfasoara activitati de comercializare si exploatare computere.
1962: Primul dispozitiv electronic productie proprie
Departamentul de electronice al Uzinelor Finlandeze de Cabluri finalizeaza primul dispozitiv electronic productie proprie - un analizor de semnal pentru centralele de energie nucleara.
1967: Fuziunea
Are loc fuziunea oficiala dintre Nokia Ab, Uzinele Finlandeze de Cauciuc si Uzinele Finlandeze de Cabluri - in urma fuziunii, se creeaza Nokia Corporation.
Cap. I. Introducere in studiul telefonului mobil ca marfa
Activitatea umana are la baza utilizarea unor produse si servicii variate care ajuta pe om sa-si satisfaca o larga paleta de nevoi . A detine un telefon mobil reprezinta o necesitate individuala, dar poate fi si de grup.
Produsul este un bun material, rezultat al activitatii umane destinat sa satisfaca o trebuinta.
Printre toate produsele existente pe piata se numara si telefonul mobil Nokia 5800. Cu ajutorul lui putem comunica, transmite, emite imagini, sunete si alte informatii de orice natura. Baza fizica a tuturor transmisiilor efectuate o constituie undele electromagnetice.
Orice produs care prin proprietatile sale satisface necesitatile altor persoane decat ale producatorilor si face astfel necesara vanzarea-cumpararea prin intermediul pietei, se numeste marfa.
Pentru a defini telefonul Nokia 5800 ca obiect al schimbului, acesta trebuie abordat din mai multe puncte de vedere, conturandu-se anumite conceptii.
Conceptia valorica: data de costurile necesare pentru producerea acestui telefon.
Pretul acestuia ajungand undeva in jurul la 1100 RON.
Acesta trebuie sa demonstreze ca are atat valoare cat si utilitate ( valoare de intrebuintare), aceasta constand in raportul calitate-pret.
Valoarea de intrebuintare are un continut tehnic, economic si socio-uman.
Continutul tehnic: al acestui telefon mobil se refera la partile componente de hardware si software, la forma dreptunghiulara a acestuia, la culorile pe care le poate avea, acestea reprezentand componentele materiale.
Continutul economic: referitor la legatura dintre valoarea de intrebuintare si valoare: pretul reflectand calitatile telefonului si functiile pe care acesta le indeplineste.
Continutul socio-uman: care se refera la influenta telefonului mobil asupra starii de sanatate a populatiei, fiecare dintre noi stiind de efectele adverse pe care le poate avea folosirea indelungata a telefonului mobil asupra sanatatii noastre.
O alta componenta importanta este cea referitoare la nume, la marca telefonului, pretul fiind influentat de aceasta, telefoanele Nokia avand o larga raspandire si fiind cunoscute ca fiind printre cele mai bune, cu o calitate superioara si mult mai rezistente in timp decat alte telefoane, care apartin altor marci.
Succesul vanzarii acestui telefon mobil tine si de informatiile transmise de catre producator sau comerciant consumatorului potential prin efectuarea actiunilor de reclama si publicitate sau de imaginea pe care o are consumatorul asupra acelui telefon ( reprezentari mentale de natura cognitiva, afectiva, sociala, personala ).


Fisiere in arhiva (2):

  • Analiza Merceologica Nokia 5800.doc
  • Analiza Merceologica Nokia 5800.ppt

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!