Prezentarea unui Magazin de Specialitate - Farmacia Ropharma

Cuprins proiect Cum descarc?

I.Prezentarea generala a magazinului 3
Istoric 3
Amplasare 3
Forma de organizare 3
Clientii 3
Concurenta 4
Sigla 4
Slogan 4
II. Oraganizarea spatiului de vanzare si a vanzarii 5
Casele de marcat 5
Prezentarea modului de vanzare 5
Prezentarea mobilierului 6
III. Sondaj de opinie 9
IV. Concluzii si propuneri 17
Bibliografie 18


Extras din proiect Cum descarc?

ROPHARMA
I.Prezentarea generala a magazinului
Istoric Ropharma ia fiinta in toamna anului 2007 cand fosta societate IassyFarm ia acest nume in cadrul unui proces de rebranding si isi muta sediul social de la Iasi la Brasov. Cateva luni mai tarziu fuzioneaza prin absorbtie cu alte trei companii de profil. Cele trei companii absorbite sunt Farmaceutica Aesculap Tg. Mures, Medica Bacau si Global Pharmaceuticals Brasov. In judetul Iasi Ropharma opereaza in total 28 de farmacii dintre care 16 sunt in Municipiul Iasi.
Amplasare Farmacia este amplasata in Piata Unirii, intre Hotel Unirea si Bulevardul Independentei o zona aglomerata deoarece aici se afla centul vechi al Iasiului, iar in imediata lui apropiere se afla Palatul Culturii si Mitropolia.
Forma de organizare S.C Ropharma este o societate pe actiuni cu capital privat.Sediul social al societatii este in Romania , Brasov str. Iuliu Maniu nr.55, et I, jud. Brasov. Domeniul principal de activitate al societatii este comertul cu amanuntul, iar obietivul principal uramarit este comertul cu amanuntul al produselor farmaceutice. Printre activitatile secundare se numara: fabricarea produselor farmaceutice, comert cu ridicata al produselor farmaceutice si intermedieri in comertul specializat in vanzarea produselor cu caracter specific.
Clientii In ceea ce priveste clinetii acestia sunt diversi avand varsta cuprinsa intre 20- 60 de ani. Aceasta diversitate deriva din modul de organizare al farmaciei deoarece aici se pot achizitiona atat medicamente pe baza de retete medicale, diverse medicamente fara reteta, cat si produse pentru copii, produse cosmetice si ochelari de soare purtand marca unor designeri celebri.Un exemplu concret in ceea ce priveste numarul egal de clienti care vin insotiti de o reteta medicala si restul care nu am recomandari medicale il reprezinta cifra de afaceri egala iregistrata la cele doua sectoare: retete, respectiv cash.
Concurenta In economie concurenta reprezinta rivalitatea dintre diferiti ofertanti pentru a castiga clienti. Punctul de lucru al farmaciei Ropharma din Piata Unirii are in imediata sa apropiere cateva farmacii precum Dona, Piata Unirii, Viva, Sensi Blu, Aris, Pharma House, City. Toate aceste farmacii sunt mici in comparatie cu Ropharma, avand la dispozitie atat un spatiu mai mic de prezentare a produselor, cat si un numar efectiv mai redus de produse si sortimente. La nivel de oras printe concurentii mai importanti ai farmaciei Ropharma se numara Farmacia Catena care detine 8 puncte de lucru in Iasi, City Pharma care au 3 pucte de lucru si Sensi Blu care au 7 puncte de lucru. Din acest punct de vedere Farmacia Ropharma le depaseste pe toate avand 28 de puncte de lucru in Judetul Iasi, din care 16 in localitatea Iasi.
Sigla Sigla farmaciei este scrisa cu alb si apare pe un fundal verde. Numele de Ropharma este alcatuit din ro care se refera la Romania, iar pharma inseamna farmacie, iar ca explicatie Ropharma reprezinta farmacia romanilor. 
Slogan Farmacia Ropharma nu are nici un slogan.
II. Oraganizarea spatiului de vanzare si a vanzarii
Oficina, locul unde este primit clientul, are o suprafata destul de mare pentru o farmacie, fiind cea mai spatioasa din orasul Iasi.
Organizarea interioara a suprafetei de vanzare reprezinta, intr-o anumita masura, modul de prezentare a magazinului. Atat in proiectarea noilor magazine, cat si in remodelarea celor existente, se urmareste in esenta, crearea unei ambiante care sa promoveze in cel mai inalt grad vanzarile, realizarea unei legaturi optime intre diferitele componente ala sistemului pe care il formeaza ansamblul suprafetei de vanzare.
Functionalitatea eficienta a magazinului este conditionata de modul cum se va solutiona repartizarea suprafetei de vanzare pe raioane, dimensionarea optim a acestora avand consecinte nemijlocite asupra cifrei de afaceri ca si asupra nivelului de servire a clientilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Prezentarea unui Magazin de Specialitate - Farmacia Ropharma.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!