Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Merceologie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 42 în total
Cuvinte : 7313
Mărime: 128.88KB (arhivat)
Publicat de: Andrei H.
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lector univ.dr.ing.ec: Buzoianu Daniela
Facultatea de Stiinte Economice
Universitatea "Petrol - Gaze", Ploiesti

Cuprins

  1. Capitolul 1. Prezentarea firmei 3
  2. 1.1. Scurt istoric 3
  3. 1.2. Prezentarea obiectului de activitate 3
  4. 1.3. Resursele firmei 4
  5. 1.3.1. Resurse materiale 4
  6. 1.3.2. Resurse umane 9
  7. Capitolul 2. Tehnologia amenajarii magazinului 15
  8. 2.1. Politica comerciala a magazinului 15
  9. 2.2. Structura functionala a magazinului 15
  10. 2.3. Tehnologia amenajarii suprafetei de vanzare 18
  11. 2.4. Fluxul marfurilor si ambalajelor in interiorul marfurilor 23
  12. Capitolul 3. Tehnici promotionale utilizate la nivelul magazinului 25
  13. 3.1. Tehnici de etalarea marfurilor 25
  14. 3.1.1. Etalarea marfurilor in interiorul magazinului 25
  15. 3.2. Arta de a vinde 26
  16. 3.2.1. Cunoasterea ofertei de marfuri 27
  17. 3.2.2. Cunoasterea clientului 28
  18. 3.2.3. Negocierea vanzarii 29
  19. 3.3. Tehnici de publicitate la locul de vanzare 30
  20. 3.4. Publicitatea: mijloace si tehnici de realizare 31
  21. 3.4.1. Obiectivele publicitatii 31
  22. 3.4.2. Mijloace publicitare folosite de firma Flanco 32
  23. 3.4.3. Bugetul de publicitate 34
  24. Capitolul 4. Tehnolgia amenajarii depozitului 35
  25. 4.1. Dotarea depozitului cu mobilier si utilaje comerciale 35
  26. 4.1.1. Tipuri de mobilier si utilaje 35
  27. 4.1.2. Amenajarea interioara a depozitului 38
  28. 4.1.3. Tehnologia proceselor de sortare 39
  29. CAPITOLUL 5. Concluzii 40
  30. Bibliografie: 42

Extras din proiect

Capitolul 1. Prezentarea firmei

1.1. Scurt istoric

Flanco și Flanco World sunt două rețele de magazine de produse electronice, electrocasnice și IT&C din România, operate de compania Flamingo. Compania a fost înființată de omul de afaceri Florin Andronescu, iar numele Flanco vine de la Florin Andronescu Company. În iulie 2008 rețeaua număra 64 de magazine Flanco și 21 de unități Flanco World. În mai 2011, rețeaua de magazine Flanco a ajuns la 75 de magazine, având o suprafață de retail de 35.000 de metri pătrați.

În septembrie 2010, un pachet de 60% din Flanco a fost cumpărat pentru 14 milioane de euro de către compania Asesoft Web, deținută de Iulian Stanciu și Sebastian Ghiță, acționari ai grupului Asesoft. Restul de 40% din companie este deținut de ING, UniCredit Țiriac Bank și BRD - Groupe Société Générale, bănci care au creditat compania în perioada de extindere și cărora Flanco nu le restituiseră banii. Flanco a intrat în insolvență în decembrie 2009 după ce negocierile pentru restructurarea datoriei de 17,5 milioane de euro către ING au eșuat, însă prin achiziția de către Asesoft Web, compania ar trebui să iasă din insolvență în perioada urmatoare. Zece milioane dintre cele 14 oferite de Asesoft Web au fost folosite pentru plata creditorilor.

Flanco pune la dispozitie clientilor sai cel mai flexibil si accesibil sistem de finantare, cu cea mai mica dobanda si cele mai mici rate. Acest sistem faciliteaza accesul unei largi categorii de consumatori la produse si echipamente de inalta calitate necesare confortului zilnic.

In fiecare zi, cei aproximativ 2000 de angajati ai companiei, sunt dedicati livrarii de aparate de ultima generatie, care faciliteaza accesul consumatorilor la informatie, divertisment si comunicare.

O prioritate a companiei Flanco este sa faca echipamentele care sporesc confortul vietii accesibile tuturor categoriilor de consumatori. Pentru a sustine acest deziderat Flanco a dezvoltat impreuna cu partenerii sai solutii de finantare flexibile, cu dobanzi mici, si rate cu valoare scazuta.

1.2. Prezentarea obiectului de activitate

1. Denumirea societatii: Flanco S.R.L.

2. Adresa: Bulevardul Independentei Ploiesti, Prahova

3. Forma juridica: societate cu raspundere limitata

4. Codul fiscal: R 9769530

5. Numar inmatriculare la Registrul Comertului: J40/372/2002

Obiectul de activitate: comercializarea de produse electronice si electricasnice.

Concurentii: S.C. Flanco S.R.L. intra in disputa cu firme care desfasoara acelasi gen de activitati si totodata se confrunta cu aceasi categorie de clienti: S.C. Flanco S.R.L., S.C. Rap Paul S.R..L., S.C. Audio Data S.R.L., S.C. Sonax S.R.L., S.C. Scenic S.R.L.

Clientii: sunt foarte diversi, atat persoane fizice pentru satisfacerea nevoilor individuale, cat si persoane juridice pentru a asigura firmelor, agentilor economici sau intreprinderilor pe care le detin, o buna desfasurare a activitatii, indiferent de ramura in care actioneaza, prin gama variata de produse oferita spre vanzare.

Bibliografie

1. Curs de Tehnici Comerciale

2. www. flanco.ro

3. Documente ale societatii Flanco

4. “Meseria de comerciant” - colectia “Biblioteca comertului romanesc”, Ed Didactica si pedagogica Bucuresti 1995

5. “Tehnologia comerciala” - Ana Lucia Ristea, C. Tudose, V. Ioan.Franc, Editura expert bucuresti 1999

6. “A fi sau a nu fi comerciant” - Ana Lucia Ristea, C. Tudose, V.Ioan Franc.

Preview document

Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 1
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 2
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 3
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 4
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 5
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 6
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 7
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 8
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 9
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 10
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 11
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 12
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 13
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 14
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 15
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 16
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 17
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 18
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 19
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 20
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 21
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 22
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 23
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 24
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 25
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 26
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 27
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 28
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 29
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 30
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 31
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 32
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 33
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 34
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 35
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 36
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 37
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 38
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 39
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 40
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 41
Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL - Pagina 42

Conținut arhivă zip

  • Tehnologii comerciale - Studiu de caz realizat la firma SC Flanco SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza Tehnologiilor Comerciale la Mega Image - Ion Mihalache

Introducere Lucrarea “Analiza tehnologiilor comerciale la Mega Image – Ion Mihalache” işi propune să prezinte în cele sase capitole ale sale...

Rolul organizațiilor internaționale în dinamica securității globale

Organizatiile internationale permit statelor sa abordeze împreuna problemele comune, în cadrul unui proces decizional colectiv, chiar daca unele...

Bazele Merceologiei

CAPITOLUL I: OBIECTUL DE STUDIU AL MERCEOLOGIEI 1.1. Obiectul de studiu al merceologiei Stiinta marfurilor – Merceologia – are ca obiectiv...

Reciclarea Autovehiculelor Scoase din Uz

CE INSEAMNA RECICLAREA? Recilarea este un concept tot mai des intalnit inca din secolul al XX-lea care doreste limitarea risipei de resurse pentru...

Bazele Merceologiei

1.1 Obiectul merceologiei Etimologia cuvântului “merceologie” provine de la cuvântul merx (limba latină) – marfă logos (limba greacă) – ştiinţă...

Tehnici și metode moderne de control în sistemele de fabricație

momente istorice şi factori cu implicaţii importante în ceea ce priveşte calitatea: omul şi-a dezvoltat gustul pentru mai bun şi mai frumos din...

Ai nevoie de altceva?