Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie

Proiect
7.3/10 (3 voturi)
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 3183
Mărime: 291.74KB (arhivat)
Publicat de: Maria P.
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ing, Jurca Sorin

Extras din proiect

1. Simbolizarea pozitiei relative a axelor la angrenajele de tip C

1. Numarul de trepte 2

2. Tipuri de angrenaje C

3. Indicatii suplimentare Z

4. Tipul lagarelor O - lagare cu element de rostogolire (din tabelul 9)

5. Modul de fixare a carcasei (tabelul 10) Carcasa deasupra placii de sprijin (vezi fig. 2)

6. Pozitia relativa a axelor la angrenajele de tip C. (vezi fig. 1)

Alese conform STAS 6848-87

Schema cinematica a întregului ansamblu

Fig 3

2. Descrierea constructiva a transmisiilor

Cele mai frecvente solutii de actionare sunt cele cu motoare electrice.

Dupa analizarea datelor din tema de proiectare se alege un motor cu performante cinetostatice imediat superioare celor impuse.

3. Alegerea motorului de antrenare

3.1. Stabilirea parametrilor functionali

Poli (electromagneti)

Turatia necesara nI

Viteza unghiulara w1 (din tema de proiectare)

Din tabelul caracteristici tehnice (3000 2poli) dupa numarul de turatii alegem puterea motorului (din tema de proiectare) Tipul AT 90L 24-2

P

kw n

min-1 I

A

220V 380V h

% cos j Mp

Mn Mm

Mn Ip

In GD2

daNm2 G

kg

AT 90L 24-2 2,2 2850 8.55 5 79 0.855 2 2.2 6.5 0.0105 19.3

Motor AT 8÷132

Tip A* AA AB AC B* BB C* D* E* F G GA GD H* HA HD

90L 140 34 166 178 125 158 56 24 50 8 20 27 7 90 10 223

Tip K* L IPE* LA M* N* P* nxS* M1* N1* P1* nxS1* T1*

90L 10 310 13.5 10 165 130 200 4x11 3.5 50 140 4xM8 3

4. Calculul cinematic al transmisiei.

4.1. Repartizarea raportului total de transmitere pe treptele motorului

(raport de transmitere pe treapta I)

(raport de transmitere pe treapta II)

4.2. Calculul vitezelor preliminare ale rotilor

- se calculeaza în functie de:

- turatia reala a motorului

ales

5. Bilantul energetic al transmisiei

5.1. Preliminarea randamentului angrenajelor

Se adoptã cã randamentul angrenajelor cilindrice:

- pe prima treapta de turatie:

- pe a doua treaptã de turatie:

-

5.2. Calculul puterii vehiculelor si al pierderilor de putere pentru fiecare treapta a transmisiei:

- pe prima treapta de turatie: kW

- pe a doua treaptã de turatie: kW

- pe a treia treaptã de turatie: kW

- pierderea de putere pe prima treaptã a reductorului :

- pierderea de putere pe a doua treaptã a reductorului :

Preview document

Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 1
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 2
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 3
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 4
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 5
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 6
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 7
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 8
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 9
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 10
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 11
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 12
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 13
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 14
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 15
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 16
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 17
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 18
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 19
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 20
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 21
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 22
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 23
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 24
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 25
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 26
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 27
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 28
Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat și un Reductor de Turație în Două Trepte Dispuse în Serie - Pagina 29

Conținut arhivă zip

  • Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat si un Reductor de Turatie in Doua Trepte Dispuse in Serie.doc

Alții au mai descărcat și

Cric auto îndrumar

CAPITOLUL I Consideratii generale 1.1 Caracterizarea solutiei constructive Schema cinematica al cricului simplu cu dispozitiv de actionare cu...

Sistemul ABS

Automobilele moderne sunt echipate cu sisteme de frânare performante si fiabile, capabile să atingă excelente valori de frânare chiar si la viteze...

Noțiunea de semifabricat

Orice proces tehnologic de prelucrare mecanica prin aschiere este insotit de erori. Acest neajuns duce la obtinerea unei piese care nu corespunde...

PSP 1

1.Faltuirea – asamblarea prin indoirea in falt a marginilor pieselor care se asambleaza cu sau fara material de adaos. 2.Gatuirea 3.Umflarea si...

Organe de mașini

1. PRINCIPII GENERALE DE PROIECTARE ALE ORGANELOR DE MASINI 1.1. Obiectul cursului de „Organe de maini” Definirea unor notiuni: · Masina:...

Determinarea experimentală a caracteristicii și rigidității arcurilor

DETERMINAREA EXPERIMENTALA A CARACTERISTICII SI RIGIDATII ARCURILOR 13.1 Scopul lucrarii Scopul lucrarii este de a familiariza pe stundeti cu...

Îmbinări prin Lipire și Încleiere

3.1. ÎMBINARI PRIN LIPIRE Îmbinarile prin lipire se realizeaza cu ajutorul unui metal sau aliaj de lipit, adus în stare fluida prin încalzire la o...

Ai nevoie de altceva?