Extras din proiect
1. Simbolizarea pozitiei relative a axelor la angrenajele de tip C
1. Numarul de trepte 2
2. Tipuri de angrenaje C
3. Indicatii suplimentare Z
4. Tipul lagarelor O - lagare cu element de rostogolire (din tabelul 9)
5. Modul de fixare a carcasei (tabelul 10) Carcasa deasupra placii de sprijin (vezi fig. 2)
6. Pozitia relativa a axelor la angrenajele de tip C. (vezi fig. 1)
Alese conform STAS 6848-87
Schema cinematica a întregului ansamblu
Fig 3
2. Descrierea constructiva a transmisiilor
Cele mai frecvente solutii de actionare sunt cele cu motoare electrice.
Dupa analizarea datelor din tema de proiectare se alege un motor cu performante cinetostatice imediat superioare celor impuse.
3. Alegerea motorului de antrenare
3.1. Stabilirea parametrilor functionali
Poli (electromagneti)
Turatia necesara nI
Viteza unghiulara w1 (din tema de proiectare)
Din tabelul caracteristici tehnice (3000 2poli) dupa numarul de turatii alegem puterea motorului (din tema de proiectare) Tipul AT 90L 24-2
P
kw n
min-1 I
A
220V 380V h
% cos j Mp
Mn Mm
Mn Ip
In GD2
daNm2 G
kg
AT 90L 24-2 2,2 2850 8.55 5 79 0.855 2 2.2 6.5 0.0105 19.3
Motor AT 8÷132
Tip A* AA AB AC B* BB C* D* E* F G GA GD H* HA HD
90L 140 34 166 178 125 158 56 24 50 8 20 27 7 90 10 223
Tip K* L IPE* LA M* N* P* nxS* M1* N1* P1* nxS1* T1*
90L 10 310 13.5 10 165 130 200 4x11 3.5 50 140 4xM8 3
4. Calculul cinematic al transmisiei.
4.1. Repartizarea raportului total de transmitere pe treptele motorului
(raport de transmitere pe treapta I)
(raport de transmitere pe treapta II)
4.2. Calculul vitezelor preliminare ale rotilor
- se calculeaza în functie de:
- turatia reala a motorului
ales
5. Bilantul energetic al transmisiei
5.1. Preliminarea randamentului angrenajelor
Se adoptã cã randamentul angrenajelor cilindrice:
- pe prima treapta de turatie:
- pe a doua treaptã de turatie:
-
5.2. Calculul puterii vehiculelor si al pierderilor de putere pentru fiecare treapta a transmisiei:
- pe prima treapta de turatie: kW
- pe a doua treaptã de turatie: kW
- pe a treia treaptã de turatie: kW
- pierderea de putere pe prima treaptã a reductorului :
- pierderea de putere pe a doua treaptã a reductorului :
Preview document
Conținut arhivă zip
- Grup de Antrenare Compus dintr-un Motor Electric Asincron Trifazat si un Reductor de Turatie in Doua Trepte Dispuse in Serie.doc