Activitate integrată

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Pedagogie
Conține 7 fișiere: docx
Pagini : 28 în total
Cuvinte : 3807
Mărime: 497.35KB (arhivat)
Publicat de: Yoana Hahau
Puncte necesare: 10

Extras din proiect

HARTA ZILEI

10 MAI 2012

TEMA ANUALĂ DE STUDIU: "Cu ce și cum exprimăm ceea ce simțim"

TEMA PROIECTULUI: "Gâze și flori în mii de culori"

TEMA SĂPTĂMÂNII:"Mireasma florilor de mai"

ACTIVITĂȚI DE DEZVOLTARE PERSONALĂ

-Primirea copiilor(deprinderi de comunicare și consilierea părinților);

-Întâlnirea de dimineață:

-Salutul "Bună dimineața floricele frumoase și vesele!";

-Prezența-"Copacelul a înflorit și în clasa noastră"

-Împărtășirea cu ceilalți("Dacă aș fi o floare mi-ar place să fiu ");

-Completarea calendarului naturii;

-Activitate de grup-cântec "Înfloresc grădinile"

-Noutatea zilei"Prezentarea fluturașului Albert"

-Mesajul zilei-"Florile ne-nveselesc"

-Gimnastica de înviorare;

-Micul dejun-deprinderi de igienă alimentară și autoservire;

-Mă pregătesc pentru activități;

-Masa de prânz-deprinderi de igienă alimentară și autoservire;

-Pregătirea pentru somn"Moș Ene vine pe la gene"

ACTIVITĂȚI LIBER ALESE(ALA 1)

ȘTIINȚĂ

Mediul natural

"Micii grădinari"(plantare de flori) JOC DE ROL

Relații interumane

"La florarie" ARTA

Îmbinare

"Ronduri cu flori"

Elemente de limbaj plastic

"Flori de primăvară"

ACTIVITĂȚI PE DOMENII EXPERIENȚIALE

DOMENIUL ȘTIINȚĂ

Activitate matematică

Capitolul:Numere naturale,

Tema:Numararea în concentrul 1-3

Joc didactic:" Flori pentru grădina fluturașului Albert"

DOMENIUL OM ȘI SOCIETATE

Activitate practică

Capitolul:Lipire

Tema:Lipirea unor forme după o cerință dată:"Narcisa"

ACTIVITĂȚI LIBER ALESE(ALA 2)

Capitolul:Relații interumane

Tema:Tradiții și obiceiuri comunitare

Activitate recreativa:"Parada florilor"

PROGRAMUL ZILEI

10 MAI 2012

Grupa:mică

TEMA ANUALĂ DE STUDIU:"Cu ce și cum exprimăm ceea ce simțim?"

TEMA PROIECTULUI:"Gâze și flori în mii de culori"

TEMA SĂPTĂMÂNII:"Mireasma florilor de mai"

ACTIVITĂȚI DE DEZVOLTARE PERSONALĂ

- PRIMIREA COPIILOR-deprinderi de comunicare și consilierea părinților;

- ÎNTÂLNIREA DE DIMINEAȚĂ:

-SALUTUL:"Dimineața a sosit/Toate florile frumoase la grădiniță au venit/ În cerc noi ne adunăm/ Și frumos ne salutăm./ Bună dimineața flori/ Mă bucur că aveți multe culori / A-nceput o nouă zi/Bună dimineața copii! Bună dimineața flori frumoase și vesele!

-PREZENȚA:"După ce ne-am adunat/Și frumos ne-am salutat/Colegii ne-am întâlnit/Oare cine n-a venit?

Zâna Primăverii,observănd ca acest copăcel de la noi din clasă nu a înflorit,ne-a trimis niște floricele frumoase pentru a-l împodobi.Pe floricica e lipita o fotografie de-a voastră.Vă invit să va descoperiți chipul și să o prindeți în copăcel.Florile rămase sunt copii care lipsesc . (consemnarea prezenței copiilor).

-ÎMPĂRTĂȘIREA CU CEILALȚI:Dacă aș fi o floare mi-ar place să fiu o .(numele florii).

-CALENDARUL NATURII:Cât de frumos a înflorit copăcelul nostru!Seamănă cu cei din curtea noastră.Au înflorit pentru că e Știe cineva în ce anotimp suntem?Vino (nominalizez un copil)să ne ajuți să completăm calendarul naturii.Se vor pune întrebările:

- În ce lună suntem?

-Ce zi a săptămânii este astăzi?

-Ce zi a fost ieri?

-Ce zi va fi mâine?

-Cum este vremea?

-ACTIVITATE DE GRUP:-cântec:"Înfloresc grădinile"(Autor:Ștefan Octavian Iosif)

-REGULILE GRUPEI: Amintirea regulilor grupei

-NOUTATEA ZILEI:Prezentarea fluturașului "Albert"care este foarte fericit că în luna mai,luna lui Florar,sunt înflorite foarte multe flori:narcise,zambile,toporași ,panseluțe, lă-

crămioare, iriși, brândușe,lalele.Totul e plin de viață și abia așteaptă să zboare din floare în

floare pentru a le mângâia și a le culege nectarul.Îi urăm "Bun venit!"și îl invităm alături de noi într-o călătorie pentru că i-am pregătit multe surpize.Vom lucra pe sectoare,vom juca un joc mtematic, vom face un tablou pentru Albert,iar la final ne vom distra într-o Paradă a florilor.

-MESAJUL ZILEI:"Florile ne-nveselesc!"

-GIMNASTICA DE ÎNVIORARE: Pentru a fi în formă va trebui să facem căteva mișcări jucănd jocul muzical "Luați seama bine".

- RUTINE:

-"Prosopelul însetat"-deprinderi de igienă corporală;

-"Mă pregătesc pentru activitate"-exersarea unor deprinderi de autoservire;

-"Singur îmi fac ordine la locul de muncă"-exersarea unor deprinderi de muncă

gospodărească;

-"Micul dejun"-deprinderi de igienă alimentară și autoservire

- TRANZIȚII:-"Mergem în pas,ca soldățeii,spre baie"

-"Bat din palme"

-"Zburăm ca fluturașii !"

-"Când am fost noi la pădure!"

-"Hai copii,haideți la joc!

Preview document

Activitate integrată - Pagina 1
Activitate integrată - Pagina 2
Activitate integrată - Pagina 3
Activitate integrată - Pagina 4
Activitate integrată - Pagina 5
Activitate integrată - Pagina 6
Activitate integrată - Pagina 7
Activitate integrată - Pagina 8
Activitate integrată - Pagina 9
Activitate integrată - Pagina 10
Activitate integrată - Pagina 11
Activitate integrată - Pagina 12
Activitate integrată - Pagina 13
Activitate integrată - Pagina 14
Activitate integrată - Pagina 15
Activitate integrată - Pagina 16
Activitate integrată - Pagina 17
Activitate integrată - Pagina 18
Activitate integrată - Pagina 19
Activitate integrată - Pagina 20
Activitate integrată - Pagina 21
Activitate integrată - Pagina 22
Activitate integrată - Pagina 23
Activitate integrată - Pagina 24
Activitate integrată - Pagina 25
Activitate integrată - Pagina 26
Activitate integrată - Pagina 27
Activitate integrată - Pagina 28

Conținut arhivă zip

  • 1.docx
  • 2.docx
  • 3.docx
  • 4.docx
  • 5-ALA 2.docx
  • anexe 1.docx
  • anexe 2.docx

Te-ar putea interesa și

Modalități concrete de realizare a activităților liber alese

ARGUMENT " Jocul este munca, este binele, este datoria, este idealul vieții . Jocul este singura atmosferă în care ființa poate să respire și, în...

Rolul activităților integrate în realizarea educației morale la vârsta preșcolară

INTRODUCERE Rolul educaţiei este acela de a mijloci deschiderea spre lumea valorilor, de a forma atitudini de receptare şi preţuirea lor....

Proiect de activitate integrată

1. Elaborează un proiect didactic, apelând la exemplele oferite în curs, pentru o activitate integrată de tip I. PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ...

Proiect de activitate integrată

ELEMENTELE COMPONENTE ALE ACTIVITATII INTEGRATE DATA: 10.06.2010 GRUPA: MARE TEMA DE STUDIU: CU CE SI CUM EXPRIMAM CEEA CE SIMTIM ? TEMA...

Turism internațional - vacanță de vis

1. Scurta introducere Tour-operatorul Vacanta de vis are in vedere la crearea ofertei turistice, respectiv intocmirea programelor destinate...

Proiect de activitate integrată - spiridușii lui Moș Crăciun

DATA: 12.XII.2018 PROPUNĂTOR: Prof. Înv. Preșc. Beraru Maria UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT: Școala Gimnazială ,,Sfânta Maria’’ Botoșani NIVELUL (5-6...

Proiect de activitate integrată - Stoluri de păsărele, cuiburi de rândunele

GRUPA MARE: „BUBURUZELOR” EDUCATOARE : Data: 18.04.2018 Unitatea: Grădinița cu Program Normal NR.1 Tămăoani Tema anuală: „CÂND/ CUM ȘI DE CE...

Proiect de activitate integrată - O zi de iarnă a micului arici

INTERVALUL DE VÂRSTĂ: 61 luni - 72/84 luni GRUPA: mare TEMA ANUALĂ DE STUDIU: “Cu ce și cum exprimăm ceea ce simțim?” TEMA SĂPTĂMÂNII: “Povești...

Ai nevoie de altceva?