Dosarul de practică - proiectarea unității de didactice

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Pedagogie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 664
Mărime: 11.27KB (arhivat)
Publicat de: Arian Crăciun
Puncte necesare: 0
Cuprinde un model de proiectare a unitatii de didactice(echivalentul proiectului de lectie), necesar pentru practica pedagogica, elaborat dupa ultimele tendinte in materie.

Extras din proiect

PROIECTAREA UNITĂŢII DIDACTICE

COMPETENŢE SPECIFICE

CS1: Utilizarea planului general de conturi pentru identificarea conturilor aferente unor operaţii economice;

CS2: Punerea în corespondenţă a contului identificat cu alte conturi în formule contabile, care reflectă natura operaţiei şi identificarea tipul modificării bilanţiere în cazul fiecărei formule ;

CS3: Reprezentarea grafică a conturilor sub forma literei T;

CS4: Clasificarea conturilor după funcţia contabilă şi conţinutul economic;

CS5: Explicarea funcţionalităţii celor două părţi opuse ale conturilor, denumite Debit si Credit prin enunţarea regulilor de funcţionare a conturilor;

CS6: Recunoaşterea celor trei tipuri de activităţi(de exploatare, financiare şi extraordinare).

COMPETENŢE DERIVATE

CD1: Recapitularea cunoştinţelor/ noţiunilor privind contul, aplicarea principiului partidei duble, înregistrarea cronologică şi sistematică în contabilitate a operaţiilor economico-financiare;

CD2:Dezvoltarea/ cultivarea limbajului de speciale;

CD3:Formarea şi dezvoltarea unei gândiri contabile logice;

Nr. crt. Conţinuturi Activităţi de învăţare Strategii didactice Stiluri de învăţare

Metode Resurse Auditiv Vizual Practic

1. Identificarea în “Planul de Conturi” a conturilor care intervin în diverse operaţii economice 1.1. Identificarea conturilor de activ si a celor de pasiv. -discuţii de grup;

-conversaţia dirijată;

Planul general de conturi;

Video-proiector;

Calculator;

Marker;

Documente contabile

Soft educaţional A.E.L. şi programul CIEL;

X

2. Punerea în corespondenţă

a conturilor de activ între ele sau a conturilor de activ cu cele de pasiv sau a conturilor de pasiv între ele.

2.1. Activitate practică de completare a corespondenţelor dintre conturi, urmărindu-se şi enunţarea corectă a regulilor de funcţionare a conturilor. -exerciţiul;

demostratia

-problema-tizarea;

-studiul de caz;

X

X

X X

X

X

FIŞĂ DE EVALUARE 1

1. Identifică cu ajutorul Planului de Conturi conturile care intervin în cele 10 operaţii economice de mai jos:(1 p)

a) Achiziţie de stocuri pe bază de factură fiscală şi pe bază de aviz de însoţire a mărfii (cu primirea ulterioară a F.F)

b) Înregistrarea adaosului comercial in cazul depozitului si in cazul magazinului

c) vanzare de stoc in cazul depozitului si in cazul magazinului, fara a descarca gestiunea

Preview document

Dosarul de practică - proiectarea unității de didactice - Pagina 1
Dosarul de practică - proiectarea unității de didactice - Pagina 2
Dosarul de practică - proiectarea unității de didactice - Pagina 3
Dosarul de practică - proiectarea unității de didactice - Pagina 4
Dosarul de practică - proiectarea unității de didactice - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Dosarul de Practica - Proiectarea Unitatii de Didactice.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de lecție - contabilitate

PLAN DE LECTIE Disciplina: Contabilitate Clasa: a X – a Practicant: Bucur Simona Data: Tema: Întocmirea, verificarea si corectarea...

Metodele Interactive de Predare

1. ARGUMENT Bunul mers al procesului de învăţământ şi rezultatele obţinute depind de metodele utilizate. Marii pedagogi au evidenţiat faptul că...

Proiect de lecție - contabilitate

PROIECT DE LECTIE Unitatea de invatare: Structuri patrimoniale de activ Subiectul lectiei: Activul Tipul lectiei: Recapitularea cunostintelor...

Proiect de lecție - economia întreprinderii

Obiectivul fundamental: - insusirea principalelor concepte referitoare la tehnicile de optimizare a proceselor economice. Obiective operationale:...

Proiect de lecție

DATA: 11.11.2010 CLASA : a X-a DISCIPLINA: Comunicare profesionala TEMA : Comunicarea nonverbala TIPUL LECŢIEI : mixtă (predare-invatare)...

Proiect de lecție - documentele de evidență a stocurilor

1. Unitatea de învăţământ: Colegiul Economic 2. Data: 05 mai 2009 3. Clasa: a IX-a A 4. Propunător: M.M. 5. Coordonator: C.C. 6. Aria...

Proiect de practică

PROIECT DE LECTIE A. DATE GENERALE DATA: 7.01.2008 CLASA: A- XIII-A B, RUTA PROGRESIVA, SPECIALIZAREA PROFESOR METODIST: MATEI CARMEN...

Proiect didactic - studiul calității produselor și serviciilor

A. REPERE GENERALE Şcoala: Colegiul Economic Nr.1 Data: 16.10.2009 Profesor : Clasa a-X-a E Disciplina : Studiul calitaţii produselor şi...

Te-ar putea interesa și

Profesorul documentarist - furnizor calificat de informație

ARGUMENT Am pornit în eleborarea acestei teze de la premisa că profesorul documentarist este cel care gestionează resursele centrului de...

Managementul Resurselor Umane

INTRODUCERE Asigurarea calităţii a fost identificată ca o necesitate, mai întâi în economie, şi apoi , adevenit o preocupare şi pentru alte...

Analiza strategică a Grădiniței Numărul 3, Pucioasa

ANALIZA STRATEGICĂ A GRĂDINIŢEI NR.3 PUCIOASA 1.1. Viziunea Grădiniţa Nr.3 Pucioasa este dedicată excelenţei în educaţie şi crede în puterea...

Cerere finanțare

I. Date despre asociaţie: 1. Denumirea: Asociaţia ELI, cu sediul în Târgu Mureş, Judeţul Mureş, Cod Poştal 540565, Str. Livezeni, Nr. 21/3. 2....

Ai nevoie de altceva?