Performanta Actului Didactic Masurata prin Formarea Spiritului Antreprenorial al Elevilor Liceului Grup Scolar Iordache Golescu Gaesti

Cuprins proiect Cum descarc?

ARGUMENT
Cap. 1. Performanta actului didactic - componenta a conceptului calitate
1.1. Conceptul de calitate si evolutia sa
1.2. Resursele umane - factor cheie al dezvoltarii economico-sociale
1.3. Calitatea serviciilor educationale - imperativ al prezentului
Cap. 2. Contextul european al problematicii calitatii actului educational
2.1. Cadrul european
2.2. Cadrul national
2.3. Cadrul regional si nivelul local
Cap. 3. Asigurarea performantei actului educational 
3.1. Succesul si insuccesul scolar
3.2. Abordari ale fenomenului de succes / insucces scolar
Cap. 4. Perceptia elevilor si a cadrelor didactice din cadrul Grupului Scolar Iordache Golescu Gaesti privind factorii eficacitatii si ai performantei in actul educational
4.1. Obiectivul cercetarii
4.2. Premisele cercetarii
4.3. Metoda de cercetare
4.4. Colectivitatea cercetata
4.5. Unitatea de sondaj - Grupul Scolar Iordache Golescu Gaesti
4.6. Structura chestionarului
4.7. Perioada si metodologia de culegere a datelor
4.8. Prelucrarea datelor obtinute in teren
4.9. Analiza rezultatelor cercetarii
Concluzii si propuneri


Extras din proiect Cum descarc?

ARGUMENT
Problema asigurarii si mentinerii calitatii serviciilor educationale este una deosebit de importanta cu un impact imediat , dar si pe termen lung asupra beneficiarilor directi ai acestora-elevii, cat si asupra beneficiarilor indirecti- comunitatea, societatea etc.
Calitatea si asigurarea acesteia nu se intampla, nu este optionala, ci este o cerinta imperativa a timpului pe care il traim din cel putin patru motive: moral (elevii sunt cei carora trebuie sa li se asigure o educatie care sa fie ,,cea mai buna", contextual (scolile sunt intr-o interactiune dinamica si continua cu societatea si comunitatea carora le apartin . Contextul in care acestea isi desfasoara activitatea este intr-o continua lupta pentru calitate, ceea ce impune pentru toate institutiile o crestere a interesului pentru calitate.), supravietuirea (societatea de azi este una concurentiala), responsabilitatea (scolile sunt supuse in mod constant aprecierii si evaluarii celor pe care ii serveste: elevi, parinti , comunitate, societate. Scoala este un bun al comunitatii si va trebui sa dea socoteala pentru ceea ce face, motiv care impune existenta unor strategii interne de asigurare si mentinere a calitatii.)
Scoala romaneasca trebuie sa iasa din normele stricte ale ideii de transfer de cunostinte catre elevi, idee care inca mai sta ca temei de baza a tot ceea ce scoala face sau trebuie sa faca. Scoala sa fie locul unde elevii primesc informatii, dar accentul sa nu cada pe dimensiunea informativa, ci din ce in ce mai mult pe formare, integrare, relationare.
Valorile institutionale si viziunea sunt importante deoarece ele dau directie si sens institutiei, asigura consecventa in actiune, motiveaza si promoveaza angajatii, pun bazele culturii scolii.
Iata destule motive pentru a acorda o mai mare atentie activitatii didactice in vederea obtinerii unui invatamant de calitate.
Cap. 1. Performanta actului didactic - componenta a conceptului calitate
1.1. Conceptul de calitate si evolutia sa
Conceptul de calitate a fost asociat cu un anume nivel sau grad de excelenta, valoare sau merit, deci cu valorile explicite si implicite ale culturii unei comunitati sau unei natiuni. Un concept propriu al calitatii ar trebui sa se fundamenteze pe: cultura, traditi?le si valorile nationale, cultura si valorile pe care dorim sa le promovam prin politicile si strategiile dezvoltarii sociale si economice durabile.
Ipostazele calitatii serviciului public :
Termen definitoriu al calitatii Semnificatia termenului
Calitate proiectata Masura in care serviciul proiectat este in concordanta cu cerintele utilizatorilor potentiali, iar la prestarea lui vor fi folosite echipamente si tehnologii optime din punct de vedere economic.
Calitate fabricata Conformitatea prestatiei pe toate verigile sale cu standarde sau alte documente de ordin tehnic.
Calitate livrata Este nivelul calitativ efectiv realizat in momentul prestatiei.
Calitate potentiala Tot ceea ce serviciul poate oferi ca functionalitate si beneficii la nivelul stiintei si tehnicii mondiale
Calitate asigurata Calitatea care rezulta pe baza unui program unitar de control al calitatii (prevenire, masurare, activitati corective).
Calitate totala Ansamblul integrat al caracteristicilor functionale, economice, ergonomice, estetice, psihosenzoriale, de disponibilitate, ecologice, sanogenetice.
Calitatea educatiei poate fi privita ca un ansamblu de caracteristici ale unui program de studiu si ale furnizorului acestuia prin care sunt indeplinite asteptarile beneficiarilor, precum si standardele de calitate. Beneficiarii si clientii educatiei de calitate (elevii, parintii, societatea) ar fi de dorit sa fie consultati permanent in ceea ce priveste satisfactia lor fata de serviciile educationale de care beneficiaza.


Fisiere in arhiva (1):

  • Performanta Actului Didactic Masurata prin Formarea Spiritului Antreprenorial al Elevilor Liceului Grup Scolar Iordache Golescu Gaesti.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!