Data: 11.06.2019 Grupa: Mare Propunator: Unitatea de invatamant: Gradinita cu program normal nr.14 Tema saptamanii: Uite cate am invatat! Proiect: Tema: Anotimpul preferat Domeniul experiential: DEC (Domeniul estetic si creativ) Mijloc de realizare: pictura Tipul activitatii: Evaluare Scopul activitatii: exersarea deprinderilor tehnice specific desenului in vederea unor teme plastic; stimularea expresivitatii si creativitatii prin pictura Obiective operationale: O1- sa descrie aspectele generale ale anotimpurilor O2- sa analizeze si sa compare elementele generale ale mediului inconjurator O3- sa coloreze cu nuante potrivite anotimpul O4- sa participle la luarea deciziilor din echipa din care fac parte Strategia didactica: Metode si procedee: povestirea , conversatia, expunerea, problematizarea, exercitiul, explicatia, joc didactic Mijloace didactice: poveste, cutii simbolizand cele patru anotimpuri, planse cu zane,ghicitori Resurse temporale: 30 minute Resurse spatiale: sala de clasa Resurse umane:28 de elevi Forma de organizare: frontal , pe echipe Etapele activitatii Continutul stiintific Strategii didactice Forma de organizare Evaluare Metode si procedee Mijloace de invatamant Moment organizatoric Asigurarea unui climat optim desfasurarii activitatii: aranjarea mobilierului si pregatirea materialelor didactice. coversatia frontal Observarea comportamentului Captarea atentiei Se realizeaza cu ajutorul povestii despre Imparatul An si cele patru fiice ale sale: ,,Traia demult, tare demult, un imparat, care avea patru fiice, frumoase ca niste zane. Erau atat de frumoase, ca la soare te puteai uita, dar la ele ba. Imparatul An, caci asa se numea imparatul nostru, isi iubea tare mult fiicele si nici nu-si imagina in ce pericol erau. Intr-o zi, un vrajitor rau, care traia la marginea imparatiei, le rapi pe cele patru fiice si le inchise intr-un turn, transformandu-le in anotimpuri. Multi viteji au incercat sa le salveze, insa nimeni nu a reusit. De atunci, bietul Imparat An e tot timpul trist, pentru ca nu-si mai aduce aminte nici de numele fiicelor sale, dar nici de frumusetea lor. Asa ca, va roaga sa-i povestiti cat mai multe lucruri despre ele, pentru a-i mai trece dorul si sa incercati sa le salvati din turn.'' Doriti sa-l ajutam? Povestirea Explicatia Povestirea Poveste frontal Observarea comportamentului
Liliana Ezechil, Mihaela Paisi Lazarescu, ,, Laborator prescolar- ghid metodologic '', Editura V&I Integral, Bucuresti, 2001
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.