Proiect dicatic - anotimpurile

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Pedagogie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 901
Mărime: 121.77KB (arhivat)
Publicat de: Alina B.
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Data: 11.06.2019

Grupa: Mare

Propunator:

Unitatea de invatamant: Gradinita cu program normal nr.14

Tema saptamanii: Uite cate am invatat!

Proiect:

Tema: Anotimpul preferat

Domeniul experiential: DEC (Domeniul estetic si creativ)

Mijloc de realizare: pictura

Tipul activitatii: Evaluare

Scopul activitatii: exersarea deprinderilor tehnice specific desenului in vederea unor teme plastic; stimularea expresivitatii si creativitatii prin pictura

Obiective operationale:

O1- sa descrie aspectele generale ale anotimpurilor

O2- sa analizeze si sa compare elementele generale ale mediului inconjurator

O3- sa coloreze cu nuante potrivite anotimpul

O4- sa participle la luarea deciziilor din echipa din care fac parte

Strategia didactica:

Metode si procedee: povestirea , conversatia, expunerea, problematizarea, exercitiul, explicatia, joc didactic

Mijloace didactice: poveste, cutii simbolizand cele patru anotimpuri, planse cu zane,ghicitori

Resurse temporale: 30 minute

Resurse spatiale: sala de clasa

Resurse umane:28 de elevi

Forma de organizare: frontal , pe echipe

Etapele activitatii Continutul stiintific Strategii didactice Forma de organizare Evaluare

Metode si procedee Mijloace de invatamant

Moment organizatoric Asigurarea unui climat

optim desfasurarii activitatii: aranjarea mobilierului si pregatirea materialelor didactice.

coversatia

frontal

Observarea comportamentului

Captarea atentiei

Se realizeaza cu ajutorul povestii despre Imparatul An si cele patru fiice ale sale:

,,Traia demult, tare demult, un imparat, care avea patru fiice, frumoase ca niste zane. Erau atat de frumoase, ca la soare te puteai uita, dar la ele ba. Imparatul An, caci asa se numea imparatul nostru, isi iubea tare mult fiicele si nici nu-si imagina in ce pericol erau. Intr-o zi, un vrajitor rau, care traia la marginea imparatiei, le rapi pe cele patru fiice si le inchise intr-un turn, transformandu-le in anotimpuri. Multi viteji au incercat sa le salveze, insa nimeni nu a reusit. De atunci, bietul Imparat An e tot timpul trist, pentru ca nu-si mai aduce aminte nici de numele fiicelor sale, dar nici de frumusetea lor. Asa ca, va roaga sa-i povestiti cat mai multe lucruri despre ele, pentru a-i mai trece dorul si sa incercati sa le salvati din turn.’’ Doriti sa-l ajutam?

Povestirea

Explicatia

Povestirea

Poveste

frontal

Observarea comportamentului

Bibliografie

Liliana Ezechil, Mihaela Păiși Lăzărescu, ,, Laborator preșcolar- ghid metodologic ’’, Editura V&I Integral, București, 2001

Preview document

Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 1
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 2
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 3
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 4
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 5
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 6
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 7
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 8
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 9
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 10
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 11
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 12
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 13
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 14
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 15
Proiect dicatic - anotimpurile - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Proiect dicatic - anotimpurile.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect de activitate integrată

ELEMENTELE COMPONENTE ALE ACTIVITATII INTEGRATE DATA: 10.06.2010 GRUPA: MARE TEMA DE STUDIU: CU CE SI CUM EXPRIMAM CEEA CE SIMTIM ? TEMA...

Proiect de activitate integrată pentru definitivat- Grupa mare

ACTIVITĂŢI DE ÎNVĂŢARE I. ADP (Activităţi de dezvoltare personală) : Întâlnirea de dimineaţă : “Buna dimineata, colindatorilor” Prezenta: “Cine...

Finalitățile Educației

Finalitatile educatiei reprezinta orientarile valorice ale activitatii de formare-dezvoltare a personalitatii definite la nivel de sistem (...

Preșcolaritate

Prescolaritatea sau vârsta de aur a copilariei înregistreaza progrese mari în ceea ce priveste dezvoltarea fizica si psihica. Pentru a observa...

Metode activ-participative în activitatea educative a copiilor cu cerințe speciale

Metode activ-participative in activitatea educative a copiilor cu cerinte speciale Prin aceste metode: se stimuleaza interesul pentru cunoastere,...

Memoria

Stim din viata de toate zilele ca cele percepute de noi in trecut,cele citite sau gandite etc. nu dispar dupa ce faptul s-a consumat.In mod...

Ai nevoie de altceva?