Proiect Didactic

Proiect
8.7/10 (3 voturi)
Domeniu: Pedagogie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 853
Mărime: 31.44KB (arhivat)
Publicat de: Leontin Mihalcea
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Onu Camelia
Am obtinut punctaj maxim, a fost prezentat in cadrul Facultatii de Matematica

Extras din proiect

DATA : 8 Ianuarie 2007

PROPUNATOR:

CLASA: a VI- a

OBIECTUL : MATEMATICA – GEOMETRIE

TEMA: PROPRIETATI ALE TRIUNGHIURILOR

SUBIECTUL: PROPRIETATILE TRIUNGHIULUI ISOSCEL

TIPUL LECTIEI : PREDARE – ÎNVATARE

Durata: 50 min

OBIECTIV FUNDAMENTAL: Cunoasterea si întelegerea conceptelor, a terminologiei si a procedurilor de calcul specifice matematicii.

OBIECTIVE OPERATIONALE :

O1 Sa defineasca triunghiul isoscel.

O2 Sa enumere proprietatile triunghiului isoscel.

O3 Sa aplice în probleme proprietatile triunghiului isoscel.

O4 Sa recunoasca proprietati simple ale figurilor geometrice;

O5 Sa recunoasca proprietatile de simetrie ale figurilor geometrice.

STRATEGIA DIDACTICA :

a) Metode si procedee : Conversatia, problematizarea, explicatia, ecercitiul

b) Mijloace de învatamânt : Manual pentru clasa a VI –a (editura Petrion), caiete, culegere pentru clasa a VI-a (Balauca, s.a.), instrumente de geometrie, creta colorata

c) Forma de activitate : frontala, individuala,pe grupe.

ETAPELE LECTIEI OB.

op TIMP ACTIVITATEA CADRULUI DIDACTIC ACTIVITATEA ELEVILOR STRATEGIA

DIDACTICA EVALU

ARE

METODE SI

PROCEDEE FORME DE ACTIVITATE MIJLOACE SI MATERIALE DIDACTICE

1.Moment organizatoric 5 `

Asigurarea conditiilor optime pentru desfasurarea lectiei (curatenie, lumina, tinuta etc.). Verificarea prezentei elevilor

si existenta instrumentelor geometrice.

Elevii isi pregatesc materialele necesare desfasurarii lectiei(caiet, trusa, geometrica, manual, culegere ). Conversatia Aprecieri verbale.

2.Captarea atentiei. 5 `

Verificarea frontala e temei,calitativ si cantitativ(prin sondaj). Prezentarea la tabla a rezolvarii unei probleme considerate mai dificila din tema.

Pregatirea caietului de teme si corectarea prin confruntare directa cu tabla. Conversatia In grup.

3.Anuntarea temei si a obiectivelor. 2 `

Nepropunem sa descoperim :” Proprietatile triunghiului isoscel”(sa construim un triunghi isoscel si sa-i determinam proprietatile) Elevii sunt atenti.

4.Reactializarea cunostintelor O1 2` Definitia triunghiului isoscel,precum si denumirii specifice a elementelor (baza, varf, unghiuri alaturatebazei, unghiuri de varf) Elevii vor raspunde pe baza cunostintelor acumulte din lectiile anterioare. Conversatia

Explicatia.

Frontala.

Orala.

Preview document

Proiect Didactic - Pagina 1
Proiect Didactic - Pagina 2
Proiect Didactic - Pagina 3
Proiect Didactic - Pagina 4
Proiect Didactic - Pagina 5
Proiect Didactic - Pagina 6
Proiect Didactic - Pagina 7
Proiect Didactic - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Proiect Didactic.doc

Alții au mai descărcat și

Portofoliu de Evaluare Finală

1. Fişă de consiliere privind rezolvarea unei probleme cu care se confruntă un elev 81 2. Fişă pentru orientarea în carieră 83 IX. Proiect de...

Noțiunile de Geometrie Predate la Clasele I-II

INTRODUCERE Lucrarea de fata se intituleaza “Notiunile de geometrie predate la clasele I-II², si da o scurta introducere la câteva din notiunile...

Portofoliu Final DPPD

Nume: Prenume: Vârsta: Grupă: FIŞA DE OBSERVAŢIE Dată Disciplina Locaţia Indicatori oservationali Interpretare/ Caracterizare...

Proiect de Lecție

CLASA: I ARIA CURICULARA: Limba româna UNITATEA DE ÎNVATARE: Prepozitia- unitate a comunicarii TEMA LECTIEI: Sunetul si litera „c” mic de tipar...

Plan de lecție - clasa a IX-a - structura bilanțului contabil

Secventa lectiei Timp Obiective operationale Continutul învatarii Strategia didactica Interactiunea cadru didactic – elev Metode Mijloace Tip de...

Proiect didactic - matematică distractivă

ARGUMENT Disciplina opţională ,,Matematică distractivă” urmăreşte formarea şi dezvoltarea componentei logico-matematice a comportamentului...

Metode active de învățare în cadrul orelor de matematică

Metode active de învăţare în cadrul orelor de matematică Activizarea predării-învăţării presupune folosirea unor metode, tehnici şi procedee care...

Metode Didactice de Predare

PROIECT DE LECTIE Scoala: Anul scolar: Clasa: Disciplina: Limba si literatura româna Tipul lectiei: Dobândirea de cunostinte noi Subiect:...

Te-ar putea interesa și

Aspecte Privind Obținerea unui Aliment Funcțional nou pe Bază de Iaurt și Polen

ARGUMENT Industria alimentară este una dintre principalele ramuri ale economiei naționale, având ca obiect fabricarea de produse alimentare...

Planificarea strategică orientată spre piață la Uzina Mecanică

INTRODUCERE Intrarea pe o piaţă străină implică o prospectare ştiinţifică, cunoşterea temeinică a tuturor oportunităţilor pe care le oferă ţara...

Psihologia Educației

I.PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI I.1.ÎNVAŢAREA ŞI TEORIILE ÎNVĂŢĂRII Conceptele de învaţare si învaţare şcolară.Mecanisme şi procesualitate. În sens...

Gestiunea Analitică a Materialelor

1. INTRODUCERE Evoluţia tehnicii de calcul a dus la o creştere substanţială a capacităţii de memorare şi a vitezei de prelucrare a datelor. Astfel...

Metodologia și tehnologia instruirii. elaborare curriculum la decizia școlii

1. INTRODUCERE Meseria, aceasta îndeletnicire cu caracter permanent pe care o practica orice muncitor pe baza unei calificări corespunzătoare,...

Portofoliu pedagogie

CAPITOLUL I RELAȚIA PROFESOR-ȘCOALĂ 1.1. Rolul profesorului în școală și societate În România, primele așezăminte de tip școlar au apărut pe...

Portofoliu practică pedagogică

1. Evidenta lectiilor si a activitatilor efectuate de studenti 2. Proiectarea activitatilor didactice - Proiectarea didactica anuala -...

Personalitatea

CONCEPTUL DE PERSONALITATE Personalitatea e un termen larg răspândit al cărui sens este cunoscut limbajului comun. Majoritatea foloseşte cuvântul...

Ai nevoie de altceva?