Proiect Didactic

Extras din proiect Cum descarc?

DATA : 8 Ianuarie 2007

PROPUNATOR:

CLASA: a VI- a

OBIECTUL : MATEMATICA - GEOMETRIE

TEMA: PROPRIETATI ALE TRIUNGHIURILOR

SUBIECTUL: PROPRIETATILE TRIUNGHIULUI ISOSCEL

TIPUL LECTIEI : PREDARE - INVATARE
Durata: 50 min

OBIECTIV FUNDAMENTAL: Cunoasterea si intelegerea conceptelor, a terminologiei si a procedurilor de calcul specifice matematicii.
OBIECTIVE OPERATIONALE :
O1 Sa defineasca triunghiul isoscel.
O2 Sa enumere proprietatile triunghiului isoscel.
O3 Sa aplice in probleme proprietatile triunghiului isoscel.
O4 Sa recunoasca proprietati simple ale figurilor geometrice;
O5 Sa recunoasca proprietatile de simetrie ale figurilor geometrice.
STRATEGIA DIDACTICA :
a) Metode si procedee : Conversatia, problematizarea, explicatia, ecercitiul
b) Mijloace de invatamant : Manual pentru clasa a VI -a (editura Petrion), caiete, culegere pentru clasa a VI-a (Balauca, s.a.), instrumente de geometrie, creta colorata
c) Forma de activitate : frontala, individuala,pe grupe.

ETAPELE LECTIEI OB.
op TIMP ACTIVITATEA CADRULUI DIDACTIC ACTIVITATEA ELEVILOR STRATEGIA
DIDACTICA EVALU
ARE
METODE SI 
PROCEDEE FORME DE ACTIVITATE MIJLOACE SI MATERIALE DIDACTICE 
1.Moment organizatoric 5 ` 
Asigurarea conditiilor optime pentru desfasurarea lectiei (curatenie, lumina, tinuta etc.). Verificarea prezentei elevilor 
si existenta instrumentelor geometrice.
Elevii isi pregatesc materialele necesare desfasurarii lectiei(caiet, trusa, geometrica, manual, culegere ). Conversatia Aprecieri verbale.
2.Captarea atentiei. 5 ` 
Verificarea frontala e temei,calitativ si cantitativ(prin sondaj). Prezentarea la tabla a rezolvarii unei probleme considerate mai dificila din tema.
Pregatirea caietului de teme si corectarea prin confruntare directa cu tabla. Conversatia In grup. 
3.Anuntarea temei si a obiectivelor. 2 ` 
Nepropunem sa descoperim :" Proprietatile triunghiului isoscel"(sa construim un triunghi isoscel si sa-i determinam proprietatile) Elevii sunt atenti. 
4.Reactializarea cunostintelor O1 2` Definitia triunghiului isoscel,precum si denumirii specifice a elementelor (baza, varf, unghiuri alaturatebazei, unghiuri de varf) Elevii vor raspunde pe baza cunostintelor acumulte din lectiile anterioare. Conversatia
Explicatia. 
Frontala. 
Orala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Didactic.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!