Data: 26.05 .2006 Clasa a III- a Disciplina: Educatie tehnologica Aria curriculara: Tehnologii Subiectul: Peisaj de primavara (lucrare colectiva) Scopul:Dezvoltarea spiritului gospodaresc; Formarea simtului estetic . Obiective operationale: O1 -sa decupeze dupa sablon; O2 -sa lipeasca elementele componente ale casutei; O3 -sa asambleze estetic elementele peisajului; O4 - sa snuruiasca corect; O5 - sa aranjeze lucrarile pe suportul de poliestiren ; O6 - sa descrie materialele folosite. Strategia didactica: a)Metode si procedee : conversatia, explicatia, exercitiul, modelarea , demonstratia, munca independenta. b)Resurse materiale : poliestiren, cutii de chibrituri , crengute, material textil , imagini din reviste ,mohair. c)Resurse informationale : V.Gheru-"Abilitati practice-Ghid metodologic" Contextualizarea problematicii: Activitatea se desfasoara in cadrul curriculum-ului nucleu , in sala de clasa , cu grupe omogene de elevi. Aria curriculara: Limba si comunicare Disciplina: Limba si literature romana Curriculum: aprofundat Clasa a III-a Continut notional: "Cuvantul - parte de propozitie" Tipul lectiei:transmitere si insusire de noi cunostinte Obiective operationale: O1 - sa recite corect,expresiv,o strofa din poezie; O2 - sa raspunda correct la intrebari;; O3 - sa identifice in versuri partile de vorbire studiate; O4 - sa transforme partile de vorbire in parti de propozitie; O5 - sa ordoneze correct cuvintele intr-o propozitie; O6 - sa identifice partile de propozitie exprimate prin verbe; O7 - sa identifice partile de vorbire exprimate prin substantive; O8
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.