Data: 26.05 .2006 Clasa a III- a Disciplina: Educatie tehnologica Aria curriculara: Tehnologii Subiectul: Peisaj de primavara (lucrare colectiva) Scopul:Dezvoltarea spiritului gospodaresc; Formarea simtului estetic . Obiective operationale: O1 –sa decupeze dupa sablon; O2 –sa lipeasca elementele componente ale casutei; O3 –sa asambleze estetic elementele peisajului; O4 – sa snuruiasca corect; O5 - sa aranjeze lucrarile pe suportul de poliestiren ; O6 – sa descrie materialele folosite. Strategia didactica: a)Metode si procedee : conversatia, explicatia, exercitiul, modelarea , demonstratia, munca independenta. b)Resurse materiale : poliestiren, cutii de chibrituri , crengute, material textil , imagini din reviste ,mohair. c)Resurse informationale : V.Gheru-“Abilitati practice-Ghid metodologic” Contextualizarea problematicii: Activitatea se desfasoara in cadrul curriculum-ului nucleu , in sala de clasa , cu grupe omogene de elevi. Aria curriculara: Limba si comunicare Disciplina: Limba si literature romana Curriculum: aprofundat Clasa a III-a Continut notional: “Cuvantul – parte de propozitie” Tipul lectiei:transmitere si insusire de noi cunostinte Obiective operationale: O1 – sa recite corect,expresiv,o strofa din poezie; O2 – sa raspunda correct la intrebari;; O3 – sa identifice in versuri partile de vorbire studiate; O4 – sa transforme partile de vorbire in parti de propozitie; O5 – sa ordoneze correct cuvintele intr-o propozitie; O6 – sa identifice partile de propozitie exprimate prin verbe; O7 – sa identifice partile de vorbire exprimate prin substantive; O8
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.