Proiect Didactic

Proiect
6/10 (4 voturi)
Domeniu: Pedagogie
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 783
Mărime: 136.09KB (arhivat)
Publicat de: Panagachie Damian
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Propunator: Silviu Rosioru
Proiect didactic- recapitulare fractii

Extras din proiect

Nr.Crt Etapele lecţiei Ob Op D E S F A S U R A R E A A C T I V I T A T I I Strategia didactica Forme

de evaluare

Activitatea propunătorului Activitatea elevilor Metode

proce-

durale Modul

de învăţare Forme

de organizare

I.

Verificarea temei Voi face verificarea temei din punct de vedere cantitativ şi calitativ.

Vor corecta eventualele greşeli. Conver-satia Caietul de teme

Frontal Aprecieri verbale

II.

Reactualizarea cunoştinţelor Le voi scrie pe tabla elevilor următoarele exerciţii.

1.Aranjati in ordine crescătoare fracţiile:

2/4, 2/2, 2/10, 2/3, 2/7, 2/1.

2.Comparati următoarele perechi de fracţii:

2/5 si 4/5, 2/3 si 3/3, 2/6 si 1/6, 1/4 si 3/4

1.Aranjati in ordine crescătoare fracţiile:

2/10, 2/7, 2/4, 2/3, 2/2, 2/1.

2.Comparati următoarele perechi de fracţii:

2/5 < 4/5, 2/3 < 3/3, 2/6 >1/6, 1/4< 3/4 Conversaţia Tabla

Frontal Aprecieri verbale

III.

Captarea

atenţiei Compuneţi o problema după următorul exerciţiu: 288 – 5/9 x 288 Un elev si-a propus sa citească in cursul unei zile o carte ce conţine 288 de pagini. Pana la prânz a citit 5/9 din numărul paginilor.

Cate pagini mai are de citit?

5/9x288=160 (pagini citite)

288-160=128 (pagini ramase)

288-5/9x288=288-160=128 Conversaţia Caietul de clasa

Individual

Aprecieri verbale

IV. Dirijarea invatarii Fiecare elev va primi cate o fisa de lucru cu exerciţii. (Anexa 1.)

Vor rezolva fisa de lucru, împreuna cu propunătorul.

Conversaţia, explicaţia, exerciţiul

Fisa de lucru

Frontal

Aprecieri verbale

V.

Asigurarea feed-back-ului Îndrum elevii pentru scrierea exerciţiului problemei următoare(activitate independenta):

Ce rezultat obţineţi dacă adunaţi din suma numerelor 2436 şi 942 cu din diferenţa numerelor 1470 şi 210?

Atrag atenţia asupra respectării ordinii operaţiilor.

2436+942=3378

1/2x3378=1689

1470-210=1260

1/4x1260=315

1689+315=2004

Rezolvă exerciţiul respectând ordinea efectuării operaţiilor:

(2436+942):2+(1470-210):4=

3378:2+1260:4=

1689+315=

2004 Exerciţiul, Explicaţia.

Caietul de clasa

Individual

Aprecieri verbale

VI. Obţinerea performantei Fiecare elev va primi cate o fisa de evaluare pe care o vor rezolva individual (Anexa2) Vor rezolva fisa de evaluare. Exerciţiul Fisa de evaluare

Individual Evaluare sumativa

VII. Încheierea activităţii Felicit elevii care au participat active la desfăşurarea lecţiei si le voi da tema pentru acasă. Aceştia isi vor nota tema pentru acasă. Conver-satia

Caietul

Frontal Aprecieri verbale

Preview document

Proiect Didactic - Pagina 1
Proiect Didactic - Pagina 2
Proiect Didactic - Pagina 3
Proiect Didactic - Pagina 4
Proiect Didactic - Pagina 5
Proiect Didactic - Pagina 6
Proiect Didactic - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Numele si prenumele.doc
  • proiect matematica -fractii-.doc

Alții au mai descărcat și

Finalitățile Educației

Finalitatile educatiei reprezinta orientarile valorice ale activitatii de formare-dezvoltare a personalitatii definite la nivel de sistem (...

Preșcolaritate

Prescolaritatea sau vârsta de aur a copilariei înregistreaza progrese mari în ceea ce priveste dezvoltarea fizica si psihica. Pentru a observa...

Metode activ-participative în activitatea educative a copiilor cu cerințe speciale

Metode activ-participative in activitatea educative a copiilor cu cerinte speciale Prin aceste metode: se stimuleaza interesul pentru cunoastere,...

Proiect de lecție - logopedie

Data: 13.01.2010 Locul: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva “P.Popescu Neveanu”,Timisora Grupa: DMU Aria Curriculara: Logopedie...

Pedagogia ca știință a educației

Pedagogia ca stiinta a educatiei Planul de idei 1. Ce este pedagogia si locul ei intre stiintele educatiei 2. Dimensiunile pedagogiei ca stiinta...

Memoria

Stim din viata de toate zilele ca cele percepute de noi in trecut,cele citite sau gandite etc. nu dispar dupa ce faptul s-a consumat.In mod...

Te-ar putea interesa și

Aspecte Privind Obținerea unui Aliment Funcțional nou pe Bază de Iaurt și Polen

ARGUMENT Industria alimentară este una dintre principalele ramuri ale economiei naționale, având ca obiect fabricarea de produse alimentare...

Planificarea strategică orientată spre piață la Uzina Mecanică

INTRODUCERE Intrarea pe o piaţă străină implică o prospectare ştiinţifică, cunoşterea temeinică a tuturor oportunităţilor pe care le oferă ţara...

Psihologia Educației

I.PSIHOLOGIA EDUCAŢIEI I.1.ÎNVAŢAREA ŞI TEORIILE ÎNVĂŢĂRII Conceptele de învaţare si învaţare şcolară.Mecanisme şi procesualitate. În sens...

Gestiunea Analitică a Materialelor

1. INTRODUCERE Evoluţia tehnicii de calcul a dus la o creştere substanţială a capacităţii de memorare şi a vitezei de prelucrare a datelor. Astfel...

Metodologia și tehnologia instruirii. elaborare curriculum la decizia școlii

1. INTRODUCERE Meseria, aceasta îndeletnicire cu caracter permanent pe care o practica orice muncitor pe baza unei calificări corespunzătoare,...

Portofoliu pedagogie

CAPITOLUL I RELAȚIA PROFESOR-ȘCOALĂ 1.1. Rolul profesorului în școală și societate În România, primele așezăminte de tip școlar au apărut pe...

Portofoliu practică pedagogică

1. Evidenta lectiilor si a activitatilor efectuate de studenti 2. Proiectarea activitatilor didactice - Proiectarea didactica anuala -...

Personalitatea

CONCEPTUL DE PERSONALITATE Personalitatea e un termen larg răspândit al cărui sens este cunoscut limbajului comun. Majoritatea foloseşte cuvântul...

Ai nevoie de altceva?