Extras din proiect
Nr.Crt Etapele lecţiei Ob Op D E S F A S U R A R E A A C T I V I T A T I I Strategia didactica Forme
de evaluare
Activitatea propunătorului Activitatea elevilor Metode
proce-
durale Modul
de învăţare Forme
de organizare
I.
Verificarea temei Voi face verificarea temei din punct de vedere cantitativ şi calitativ.
Vor corecta eventualele greşeli. Conver-satia Caietul de teme
Frontal Aprecieri verbale
II.
Reactualizarea cunoştinţelor Le voi scrie pe tabla elevilor următoarele exerciţii.
1.Aranjati in ordine crescătoare fracţiile:
2/4, 2/2, 2/10, 2/3, 2/7, 2/1.
2.Comparati următoarele perechi de fracţii:
2/5 si 4/5, 2/3 si 3/3, 2/6 si 1/6, 1/4 si 3/4
1.Aranjati in ordine crescătoare fracţiile:
2/10, 2/7, 2/4, 2/3, 2/2, 2/1.
2.Comparati următoarele perechi de fracţii:
2/5 < 4/5, 2/3 < 3/3, 2/6 >1/6, 1/4< 3/4 Conversaţia Tabla
Frontal Aprecieri verbale
III.
Captarea
atenţiei Compuneţi o problema după următorul exerciţiu: 288 – 5/9 x 288 Un elev si-a propus sa citească in cursul unei zile o carte ce conţine 288 de pagini. Pana la prânz a citit 5/9 din numărul paginilor.
Cate pagini mai are de citit?
5/9x288=160 (pagini citite)
288-160=128 (pagini ramase)
288-5/9x288=288-160=128 Conversaţia Caietul de clasa
Individual
Aprecieri verbale
IV. Dirijarea invatarii Fiecare elev va primi cate o fisa de lucru cu exerciţii. (Anexa 1.)
Vor rezolva fisa de lucru, împreuna cu propunătorul.
Conversaţia, explicaţia, exerciţiul
Fisa de lucru
Frontal
Aprecieri verbale
V.
Asigurarea feed-back-ului Îndrum elevii pentru scrierea exerciţiului problemei următoare(activitate independenta):
Ce rezultat obţineţi dacă adunaţi din suma numerelor 2436 şi 942 cu din diferenţa numerelor 1470 şi 210?
Atrag atenţia asupra respectării ordinii operaţiilor.
2436+942=3378
1/2x3378=1689
1470-210=1260
1/4x1260=315
1689+315=2004
Rezolvă exerciţiul respectând ordinea efectuării operaţiilor:
(2436+942):2+(1470-210):4=
3378:2+1260:4=
1689+315=
2004 Exerciţiul, Explicaţia.
Caietul de clasa
Individual
Aprecieri verbale
VI. Obţinerea performantei Fiecare elev va primi cate o fisa de evaluare pe care o vor rezolva individual (Anexa2) Vor rezolva fisa de evaluare. Exerciţiul Fisa de evaluare
Individual Evaluare sumativa
VII. Încheierea activităţii Felicit elevii care au participat active la desfăşurarea lecţiei si le voi da tema pentru acasă. Aceştia isi vor nota tema pentru acasă. Conver-satia
Caietul
Frontal Aprecieri verbale
Preview document
Conținut arhivă zip
- Numele si prenumele.doc
- proiect matematica -fractii-.doc