In anul scolar 2016-2017 Cabinetul de asistenta psihopedagogica, prin profesor consilier scolar Popa Doina, si-a propus promovarea activitatii de consiliere in vederea observarii si depistarii elevilor cu problem emotionale, familial, comportamentale, de adaptare scolara etc si pentru a oferi support si sustinere acestor elevi, pentru a depasi situatia de impas exsistentiala in care se afla. S-a urmarit, de asemenea, optimizarea reletiilor elev-profesor, elev-parinte, elev-elev si combaterea fenomenului de absenteism, prevenirea cazurilor de violenta etc.Pentru a putea realiza aceste obiective, am colaborat cu profesorii diriginti ai claselor, dar si cu parintii acestor elevi. In aceasta colaborarea, de-a lungul anului scolar am avut-o alaturi pe studenta Petrov Raluca. Pentru aceasta, s-au realizat urmatoarele activitati: - Activitati de consiliere individuala, nr de elevi consiliati 30, pe probleme precum: cunoasterea si autocunoasterea , adaptarea elevilor la mediul scolar, adaptarea scolii la nevoile elevilor in conformitate cu standardele curriculare, optimizarea relatiei elevi-parinti-profesori, stil de viata sanatos, prevenirea comportamentelor agresive, consecintele absenteismului,respective abandonului scolar. - Activitati de consiliere de grup (parinti-elevi 12 sedinte), in cabinet si mai ales in clasele de elevi(12 sedinte), atat la initiativa elevilor, cat si la initiativele profesorilor diriginti. Consilierea de grup s-a relizat pe urmatoarele teme: orientare scolara si profesionala,prevenirea fumatului, autocunoasterea si optimizarea relatiei cu profesorii, consecintele absenteismului, identificarea propriului stil de invatare , forme de violenta in scoala. Pe parcursul anului, am colaborat cu profesorii diriginti, in vederea identificarii probemelor de orice fel ale adolescentilor, si interventiei in vederea optimizarii comportamentului lor. Programul cabinetului de de asistenta psihopedagogica: Ziua Interval orar MARTI 11-16 MIERCURI 11-15 Studenta Petrov Raluca si-a desfasurat activitatea dupa cum urmeaza: Ziua 1 - marti 5 ore A participat si a aplicat chestionarul Analiza de nevoi la ciclul gimnazial, urmarind apoi interpretarea lor. In cadrul programului de interventie psihopedagogica pentru elevii cu parintii plecati la munca in strainatare,"Nu Sunt Singur", studenta a participat la activitatea de grup in care s-a desfasurat exercitiul "Roata sentimentelor"(un cerc impartit in 4. Fiecare elev descrie ce a simtit: cand parintii au plecat prima data, cand parintii s-au intors prima data, cand parintii au plecat a doua oara, cand parintii s-au intors a doua oara. Ziua 2 Marti 5 ore S-a realizat planul de interventie si utilizarea unei tehnici specifice interventiei cognitive.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.