DATA: 29.03.2011 GRUPA :Pregătitoare B EDUCATOARE: Simona Voicu PROPONĂTOR: Oana Ristea DOMENIUL EXPERENŢIAL: D.E.C TEMA ANUALĂ:”Când/cum şi de ce se întamplă?’’ SUBTEMA:Parfum de primăvară TIPUL LECŢIEI:Formare şi dezvoltare a deprinderilor practice şi artistice CATEGORIA DE ACTIVITATE:Activitate plastică VARIANTA DE REALIZARE:Pictură PROIECT TEMATIC: Fantezie şi culoare. OBIECTIVE OPERAŢIONALE: O1: să recunoască corect instrumentele şi materialele de lucru folosite în funcţie de cunoştinţele lor; O2: să identifice în mod corect culorile necesare realizării temei propuse, în funcţie de cunoştinţele anterioare; O3: să realizeze în manieră creativă un peisaj pornind de la imaginile prezentate; O4: să creeze în mod original spaţiul plastic pornind de la modelul dat. STRATEGII DIDACTICE: Metode si procedee didactice: conversaţia, exerciţiul, explicaţia, observaţia Mijloace de învăţămant: planşe cu peisaj de primăvară Forme de organizare:frontal si individual Metode de evaluare: orală, practică DEMERS DIDACTIC EVENIMENTELE LECŢIEI OB. OP. CONŢINUTUL LECŢIEI STRATEGII DIDACTICE METODE DE EVALUARE 1.MOMENT ORGANIZA-TORIC Se pregatesc condiţiile optime desfăşurării lecţiei:pregătirea materialului didactic,aerisirea sălii de clasă… 2.CAPTAREA ATENŢIEI Se prezintă elevilor ghicitori despre PRIMĂVARĂ: GHICITORI “ Ghioceii sunt pe câmpuri Rândunelele în crânguri Copacii înmuguresc Pe cine vestesc?” (Primăvara) “ Ziua se măreşte Zăpada se topeşte Grădina a înverzit Ce anotimp a sosit?” (Primăvara) „Voinicel cu haină albă, Iese primul din zăpadă Şi vesteşte-n toată ţara Că soseşte primăvara?” (Ghiocelul) „Astǎzi, în grǎdina mea Am vǎzut dupǎ perdea Cum o zânǎ frumuşicǎ Iar dǎ viaţǎ la grǎdinǎ… Cine-i oare zâna aceea?” (Primăvara) Expunere Frontal orală 3.REACTUALI-ZAREA CUNOSTINŢE-LOR Se prezintă imagini cu aspectele anotimpului primăvara,iar copiii vor descrie imaginile observate cu ajutorul intrebărilor. Descriere frontal orală
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.