Proiect citire scriere deficiențe șevere cls a VIII-a - Sa ne reamintim literele S și T

Extras din proiect Cum descarc?

Propunator: Prof. Psihopedagogie Speciala: 
Scoala Gimnaziala Speciala ,,Constantin Paunescu"
Data: 10.03.2021
Clasa: a VIII-a B, Deficiente mintale severe, profunde si asociate 
Aria curriculara: Limba si comunicare
Disciplina: Citire scriere comunicare 
Unitatea de invatare: Actul lexic si grafic 
Subiectul lectiei: ,,Sa ne reamintim literele "S" si "T"!"
Tipul lectiei: consolidare si aprofundare
COMPETENTE GENERALE
1.Dezvoltarea abilitatilor de receptare a mesajului oral
2. Dezvoltarea abilitatii de exprimare orala si de comunicare independenta
3. Dezvoltarea abilitatii de citire corecta, in ritm propriu, a cuvintelor, a propozitiilor si textelor scurte
4. Dezvoltarea abilitatii de scriere corecta si lizibila de silabe, cuvinte, propozitii, texte scurte.
COMPETENTE SPECIFICE:
1. Invatarea sunetelor si a literelor alfabetului
2. Dezvoltarea abilitatilor de pronuntie si citire corecta
3. Insusirea actului grafic: literele de mana si de tipar
4. Exersarea scrierii corecte, lizibile si constiente a cuvintelor, propozitiilor simple si dezvoltate, a textelor scurte.
5. Formularea de raspunsuri legate de situatii de viata, intamplari, texte citite.
COMPETENTE OPERATIONALE:
COGNITIVE
C1: sa asocieze un sunet cu litera potrivita
C2: sa raspunda la intrebari pe marginea unui text
C3: sa identifice pozitia unui sunet dat in cadrul cadrul cuvintelor date
C4: sa asocieze un cuvant cu o imagine reprezentativa 
C5: sa formuleze propozitii cu cuvintele date
AFECTIV-ATITUDINALE
A1: sa participe activ la lectie.
PSIHO-MOTRICE
P1: sa-si coordoneze activitatea oculo-motorie pentru citirea/scrierea simbolurilor grafice
ELEMENTE DE STRATEGIE DIDACTICA:
RESURSE:
- Procedurale: expunerea, conversatia, exercitiul, explicatia, observatia, metoda fonetica analitico-sintetica
- Umane: 6 elevi;
- Materiale: fise de lucru, jetoane, flipchart, markere, caiete, instrumente de scris, tabla magnetica, litere magnetice, imagini,lipici, planse cu litere
- Spatiale: sala de clasa;
- Temporale: 35 minute
- Bibliografice: 
1. *** (2020), Citire, scriere, comunicare. Planificarea calendaristica si proiectarea unitatilor de invatare -  clasa a VIII-a B, anul 2020-2021, Scoala Gimnaziala Speciala "Constantin Paunescu", Tecuci
2. Celina Iordache, (2017), Vreau sa citesc, Clasa pregatitoare, Aramis, Bucuresti
3. Carmen Iordachescu, ,,Sa dezlegam tainele abecedarului", Carminis, Bucuresti
FORME DE ORGANIZARE A ACTIVITATII ELEVILOR:
- Frontala
- Individuala/ Diferentiata
- Pe grupe
EVALUARE:
- Observarea sistematica a activitatii si a comportamentului elevilor
- Aprecieri verbale
- Evaluare intercolegiala


Fisiere în arhivă (1):

  • Proiect citire scriere deficiente severe cls a VIII-a - Sa ne reamintim literele S si T.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!